Strona główna

Biuletyn światowe trendy w modzie na Targach Mody Poznań w dniach 3-5 września 2013 r odbędą się Targi Mody Poznań, a na nich: najnowsze kolekcje ponad 400 firm I marek z 16 krajów


Pobieranie 54.88 Kb.
Data18.06.2016
Rozmiar54.88 Kb.



BIULETYN


Światowe trendy w modzie na Targach Mody Poznań

W dniach 3-5 września 2013 r. odbędą się Targi Mody Poznań, a na nich: najnowsze kolekcje ponad 400 firm i marek z 16 krajów, pokazy mody finalistów prestiżowych konkursów oraz showroomy młodych projektantów.

Targi Mody Poznań to największe w Polsce wydarzenie dla branży mody o charakterze biznesowym. Dwa razy w roku spotykają się tam producenci, handlowcy oraz projektanci, aby podpisywać kontrakty, zapoznać się z nowymi markami i poszerzać swoją wiedzę na specjalistycznych szkoleniach.

Ekspozycje wystawców są podzielone na 3 salony tematyczne:


  • NEXT SEASON - Salon Odzieży i Dodatków – Wiosna-Lato 2014 (pawilon nr 5);

  • FAST FASHION - Salon Odzieży i Dodatków – Jesień-Zima 2013/2014 (pawilon nr 5);

  • BTS Salon Obuwia i Galanterii Skórzanej (pawilon 5A).

Na stoiskach zostanie zaprezentowana oferta ponad 400 marek i firm z 16 krajów, w tym m.in. z: Włoch, Niemiec, Hiszpanii i Portugalii.

YOUNG FASHION FOR SALE – strefa młodych talentów

Obok dużych i znanych producentów, na targach pojawią się również marki tworzone przez młodych projektantów. Ich najnowsze kolekcje będzie można obejrzeć w ramach projektu YOUNG FASHION FOR SALE na autorskich pokazach mody oraz w showroomach, gdzie zostanie wprowadzona sprzedaż odzieży i dodatków. Strefa dla młodych projektantów jest zlokalizowana tuż przy scenie i obejmuje kreacje takich marek jak: Sopeelove, Drunklegends, BONJOUR AND KISS i Mimika. Każda z nich reprezentuje inny, niepowtarzalny styl.

  • Sopeelove – odzież z charakterystyczną prostotą, minimalizmem w konstrukcji oraz praktycznością i wygodą ubioru, co daje poczucie wolności, swobody ruchów. Główne tematy inspiracji w kolekcjach to wnikliwa obserwacja otoczenia, architektura, emocje. Na targach zostanie przedstawiona kolekcja simplicity, której głównym motywem jest geometria oraz kolekcja Rzeszoff, inspirowana męskim ludowym strojem i haftem rzeszowskim.

  • Drunklegends – marka łączy wygodne i codzienne ubrania z nutką nonszalancji i dowcipu w ultrakobiecym wydaniu. Produkt przewodni to linia ubrań Basic - narzutki, bluzy, koszulki, o kroju podkreślającym kobiecą sylwetkę. Uzupełnieniem stylizacji są zawsze zwiewne sukienki, spódnice wykonane z delikatnych i lekkich tkanin. Odzież Drunklegends to unikatowe i oryginalne kroje, starannie odszyte z dobrych jakościowo materiałów.
  • BONJOUR AND KISS – mieszanka sportowego szyku z miejskim minimalizmem. Projekty powstają w autorskiej pracowni od pomysłu po formy i pierwsze modele. Marka dysponuje zapleczem produkcyjnym umożliwiającym wykonywanie krótkich serii kolekcji. Większe zamówienia  są szyte przy współpracy z małymi przedsiębiorstwami rodzinnymi dbającymi o zachowanie zasad społecznej i ekologicznej odpowiedzialności.
  • Mimika – marka produkująca skórzaną odzież damską z najwyższej jakości surowców pochodzących z Włoch. Mimika udowadnia, że każda część garderoby skórzanej jest niezwykle wygodna, stylowa i będzie służyć klientom przez wiele lat. Wszystkie produkty marki powstają w Polsce przy pomocy projektantów, konstruktorów oraz krawców, którzy znają doskonale każdy detal ciała.

Kolekcje młodych projektantów będą zaprezentowane na wybiegu w pawilonie nr 5 w dniach 3-4 września o godz. 13:00.



Gala nagród Srebrnej i Złotej Pętelki oraz TOP MODA

Podczas Targów Mody Poznań poznamy wyniki prestiżowych konkursów. Pierwszego dnia o godz. 16:00 rozpocznie się gala wręczenia Srebrnej i Złotej Pętelki oraz statuetki Top Moda. Srebrna Pętelka to konkurs z bogatą tradycją w polskiej modzie, który podczas obecnej edycji jest skierowany do najzdolniejszych uczniów i studentów szkół kierunkowych. Do finału konkursu zakwalifikowało się 10 uczestników: Karolina Hudak, Aleksandra Król, Hubert Kolański, Weronika Jaworska, Szymon Słaboński, Joanna Kreja, Zuzanna Hofman, Krzysztof Marcinkowski, Koło Młodych Talentów z Zespołu Szkół Projektowania i Stylizacji Ubioru w Sosnowcu oraz Joanna Maria Zduńczyk. Zwycięzca otrzyma statuetkę oraz nagrodę ufundowaną przez sponsorów wydarzenia. Jury z Polskiej Akademii Mody wyróżni także działalność Joanny Przetakiewicz, założycielki marki La Mania oraz Rafała Bauera, prezesa Próchnik za duży wkład w rozwój polskiej mody. Zwieńczeniem uroczystości będą pokazy mody  firmy Próchnik oraz laureatów konkursu Top Moda: marki Semper, Cybina i Shark.



Złoci Medaliści MTP

Od lat Targom Mody Poznań towarzyszy konkurs Złoty Medal MTP wyróżniający najbardziej innowacyjne produkty z branży. Nowa formuła plebiscytu zakłada publikację wyników jeszcze przed targami, aby zwycięzcy mogli skorzystać z szerokiej promocji w trakcie wydarzenia. Do laureatów jesiennej edycji konkursu należą:

  • Kolekcja CARMELLI - płaszcz model 16 oraz torebka model 183

BOCA Zbigniew Adamczyk , Radom

  • Kurtka skórzana LARYSA

Z.P.H.U. TOMSKÓR Helena Borzęcka, Bąków

Zespół Szkół Skórzano-Odzieżowych, Stylizacji i Usług, Radom

  • Teczka HAWANA

ORSO Nero Producent Galanterii Skórzanej, Raba Wyżna

  • Półbut przedszkolny wz. 33 4247 w grupie wielkościowej 31 – 36

REN BUT sp. z o.o., Warszawa

  • Półbut męski - wzór 3153

TRIO PL, Słupsk

  • KARMIN - skóra świńska podszewkowa

GARBARNIA NADARZYN Waldemar K. Malinowski, Nadarzyn

  • BRISTON KFT - zestaw kosmetyków do czyszczenia i pielęgnacji skóry i wyrobów skórzanych, Węgry, Zgłaszający: BOSTON-BIS sp. j. Nowy Targ


Gala wręczenia Złotych Medali MTP oraz nagród Fashion Website Awards przyznawanych dla najciekawszych sklepów on-line z branży mody, odbędzie się drugiego dnia targów, tj. 4 września, o godz. 18:00. Równie ważną nagrodą dla wystawców jest Złoty Medal Wybór Konsumentów. Głosowanie na najlepszy produkt spośród wszystkich laureatów Złotego Medalu - zdaniem konsumentów - odbywa się zarówno w Strefie Mistrzów podczas wydarzenia, jak i on-line: www.zlotymedal.mtp.pl.

Włoskie sklepy tymczasowe

Po raz drugi na Targach Mody Poznań zostanie zrealizowany projekt tymczasowych sklepów z modą włoską - Temporary Store. Celem przedsięwzięcia jest umożliwienie handlowcom nabycia pojedynczych sztuk odzieży, bez konieczności składania dużych zamówień. Sprzedaż będzie prowadzona na poszczególnych stoiskach oznaczonych różowym symbolem „TS” – Temporary Store. W sklepach będą dostępne wiodące marki włoskich producentów odzieży, dodatków, obuwia oraz galanterii skórzanej.

PROGRAM WYDARZEŃ TARGÓW MODY POZNAŃ

GODZINY OTWARCIA: 3 września 2013, wtorek: 900 – 1700

4 września 2013, środa: 900 – 1700

5 września 2013, czwartek: 900 – 1500

3 września 2013, wtorek

1000 – 1430
1000 – 1045

1045 – 1130

1145– 1230

1230– 1315

1345 – 1430


Fashion Retail Forum - Forum Handlu w Branży Mody
Jak zwiększyć sprzedaż dzięki lepszemu zarządzaniu czasem?

Jak skutecznie szkolić sprzedawców?

Neuromarketing w służbie sprzedaży

Efektywny visual merchandising

Jak podnieść sprzedaż w internecie?

Organizator: wydawca kwartalników branżowych Promedia oraz MTP


Miejsce: Speaker`s Corner – pawilon 5

Więcej informacji na www.promedia.biz.pl



1200

Pokaz handlowy – kolekcje wystawców TARGÓW MODY POZNAŃ

Organizator: Agencja Reklamowa OUR PASSION oraz MTP

Miejsce: Wybieg – pawilon 5


1300

Pokaz kolekcji autorskich YOUNG FASHION FOR SALE

Organizator: Agencja Reklamowa OUR PASSION oraz MTP

Miejsce: Wybieg – pawilon 5


1400

Pokaz handlowy – kolekcje wystawców TARGÓW MODY POZNAŃ

Organizator: Agencja Reklamowa OUR PASSION oraz MTP

Miejsce: Wybieg – pawilon 5


1430 – 1515

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie oferującym wiele marek a jak w butiku autorskim.

Prowadząca: Hanna Gajos

Organizator: GAJOS FASHION Sp. z o. o. fashionweare.com, Rynek Mody, Przemysł Mody-Innowacje oraz MTP

Miejsce: Speaker`s Corner – pawilon 5



1530 – 1615

Sprzedawca  -  wróg  czy przyjaciel? Czyli jak powinna układać się współpraca między właścicielem a pracownikiem.

Prowadząca: Anna Bombała

Organizator: Moda Consulting oraz MTP

Miejsce: Speaker`s Corner – pawilon 5



1600 – 1730

GALA POLSKIEJ MODY
Organizator: Polska Akademia Mody

Miejsce: Wybieg – pawilon 5



1615 – 1700

Jak wykorzystać wystawę sklepową do
zwiększenia liczby klientów odwiedzających nasz sklep?

Organizator: wydawca kwartalników branżowych Promedia oraz MTP

Miejsce: Speaker`s Corner – pawilon 5



1630

Spotkanie Branży Skórzanej

Organizator: Ogólnopolska Izba Branży Skórzanej w Radomiu

Miejsce: Sala Niebieska



4 września 2013, środa

1000 – 1045

Jak zwiększyć liczbę klientów odwiedzających nasze stoisko targowe?

Organizator: wydawca kwartalników branżowych Promedia oraz MTP

Miejsce: Speaker`s Corner – pawilon 5


1045 – 1130

Stoisko targowe, które sprzedaje

Organizator: wydawca kwartalników branżowych Promedia oraz MTP

Miejsce: Speaker`s Corner – pawilon 5


1145– 1230

Efektywne public relations na rynkach zagranicznych

Organizator: wydawca kwartalników branżowych Promedia oraz MTP

Miejsce: Speaker`s Corner – pawilon 5


1200

Pokaz handlowy – kolekcje wystawców TARGÓW MODY POZNAŃ

Organizator: Agencja Reklamowa OUR PASSION oraz MTP

Miejsce: Wybieg – pawilon 5


1230– 1315

Jak zdobyć i utrzymać klientów w kraju i zagranicą?

Organizator: wydawca kwartalników branżowych Promedia oraz MTP

Miejsce: Speaker`s Corner – pawilon 5


1300

Pokaz kolekcji autorskich YOUNG FASHION FOR SALE

Organizator: Agencja Reklamowa OUR PASSION oraz MTP

Miejsce: Wybieg – pawilon 5


1345 – 1430

Skuteczne finalizowanie transakcji

Organizator: wydawca kwartalników branżowych Promedia oraz MTP

Miejsce: Speaker`s Corner – pawilon 5


1400

Pokaz handlowy – kolekcje wystawców TARGÓW MODY POZNAŃ

Organizator: Agencja Reklamowa OUR PASSION oraz MTP

Miejsce: Wybieg – pawilon 5


1430 – 1515

Jak sobie radzić z obiekcjami cenowymi w negocjacjach handlowych

Organizator: wydawca kwartalników branżowych Promedia oraz MTP

Miejsce: Speaker`s Corner – pawilon 5


1530 – 1615

Jak zwiększyć eksport dzięki sprzedaży w internecie?

Organizator: wydawca kwartalników branżowych Promedia oraz MTP

Miejsce: Speaker`s Corner – pawilon 5


1615 – 1700

Jak wykorzystać wiedzę o trendach w modzie, by odnieść sukces na rynkach międzynarodowych?

Organizator: wydawca kwartalników branżowych Promedia oraz MTP

Miejsce: Speaker`s Corner – pawilon 5


1800-2400


WIECZÓR BRANŻOWY - wstęp za zaproszeniami

GALA NAGRÓD TARGÓW MODY POZNAŃ

ZŁOTY MEDAL MTP, FASHION WEBSITE AWARDS, MODEUS 2013

Organizator: MTP

Miejsce: Pawilon 11



5 września 2013, czwartek

1200

Finałowy Pokaz TARGÓW MODY POZNAŃ

Organizator: Agencja Reklamowa OUR PASSION oraz MTP

Miejsce: Wybieg – pawilon 5


Informacje dla zwiedzających

Targi Mody Poznań są organizowane na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich w kompleksie pawilonów 5 i 5 A. Tereny targowe są dostępne dla publiczności w dniach: 

3-4.09.2013 (wtorek, środa)                      9.00-17.00

5.09.2013 (czwartek)                                9.00-15.00

CZYNNE WEJŚCIA NA TEREN TARGÓW

  • Wejście Wschodnie - ul. Głogowska

  • Wejście Zachodnie  - ul. Śniadeckich

  • Brama od ul. Śniadeckich

Adres: ul. Głogowska 14, 60-734 Poznań

>>Akredytacja on-line<<

>> Informacje o projekcie YOUNG FASHION FOR SALE <<

>>Zdjęcia projektantów YOUNG FASHION FOR SALE<<

>> Więcej informacji na temat laureatów Srebrnej Pętelki <<

>> Galeria zdjęć do pobrania – Srebrna Pętelka<<

KONTAKT DLA MEDIÓW

Ewa Mrożek

e-mail: ewa.mrozek@mtp.pl

kom. 796 534 687

tel. +48 61/869 21 15

Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o. / Poznań International Fair Ltd.

ul. Głogowska 14

60-734 Poznań

Polska / Poland

NIP: 777-00-00-488

www.mtp.pl




©snauka.pl 2016
wyślij wiadomość