Strona główna

Dzisiaj alpy jutro himalaje? Gkpj podbija narciarskie kurorty


Pobieranie 11.04 Kb.
Data19.06.2016
Rozmiar11.04 Kb.

INFORMACJA PRASOWA

DZISIAJ ALPY - JUTRO HIMALAJE? GKPJ PODBIJA NARCIARSKIE KURORTY
Warszawa, 7 maja 2009 r. – 6 dni, 1 000 klientów dziennie obsłużonych w ramach prezentacji prowadzonej w jednej restauracji, 10 000 narciarzy na 3 stoiskach gastronomicznych
na lodowcu i 38 osób obsługujących imprezę. Z takim wynikiem Grupa Kościuszko Polskie Jadło zdobyła szczyt lodowca Hintertux podczas obchodów Dni Polskich w austriackim regionie Zillertal w okresie od 27 kwietnia do 2 maja 2009 r.

GKPJ goszcząc w narciarskim regionie Zillertal zaprezentowała narciarzom potrawy kuchni polskiej. Goście, którzy w tym czasie odpoczywali na lodowcu mogli skosztować m.in. kotleta schabowego, zasmażaną kapustę z grzybami, pieczonych mięs, pieczeni, gołąbków, pierogów, zup (kiszony barszcz biały, barszcz czerwony, żur, kwaśnica), oraz polskich słodkości (ciasta z blachy, naleśniki z konfiturami). Dużym powodzeniem cieszyły się przeprowadzane na stoiskach gastronomicznych degustacje produktów gotowych, w tym zup marki „Polskie Jadło”. Wszystkie oferowane produkty zostały przyjęte z wielkim entuzjazmem przez polskich, austriackich, francuskich i włoskich klientów.
Zakładaliśmy, że podczas imprezy związanej bezpośrednio z prezentacją kuchni polskiej obsłużymy około 5 000 osób zarówno w restauracjach jak i na 3 stoiskach gastronomicznych zlokalizowanych na lodowcu Hintertux. Zainteresowanie naszymi specjałami a przede wszystkim pierogami było tak duże, że musieliśmy skorzystać z dostaw interwencyjnych. Finalnie w ramach Dni Polskich prowadzonych w tylko jednej restauracji obsłużyliśmy około 6 tysięcy klientów oraz około 10 tysięcy narciarzy na stoiskach gastronomicznych umieszczonych na lodowcu.” – powiedział Jan Kościuszko, Prezes GKPJ.
Całość przedsięwzięcia ze strony GKPJ obsługiwało 38 osób, a wszelkie surowce i produkty, z których zostały przyrządzone potrawy przywieziono z Polski. Na zakończenie obchodów Dni Polskich GKPJ przeprowadziła prezentację polskich potraw i wyrobów gotowych desygnowanych marką własną wśród restauratorów, hotelarzy oraz właścicieli sklepów z regionu. Promocja polskiej kuchni trwać będzie również w przyszłym sezonie, gdyż zakontraktowane zostały dostawy na produkty gotowe i potrawy już na sezon 2009/10. Tym samym GKPJ będzie jednym polskim producentem, którego produkty dostępne są w tym regionie. Grupa nie zamierza jednak na tym poprzestać, gdyż w planach na kolejne sezony narciarskie jest już eksport produktów gotowych na terenie: Austrii, Niemiec i Włoch.
Region narciarski Zillertal to niekończące się szlaki turystyczne, trasy narciarskie i biegowe, liczne schroniska, łąki alpejskie i najlepsze hotele. To również olbrzymi kompleks hotelowo-wypoczynkowy z wieloma kolejkami gondolowymi, wyciągami, centrami SPA. Zillertal to również najchętniej odwiedzany kurort narciarski przez polskich turystów.
*****

Grupa Kościuszko „Polskie Jadło” S. A. jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych podmiotów operujących w sektorze usług gastronomicznych w Polsce.. Działalność powstałej w 1996 roku spółki przez 10 lat koncentrowała się na rozwoju sieci restauracji „Chłopskie Jadło”. Po ich sprzedaży w 2006 roku pozyskane środki zostały zainwestowane w budowę i zarządzanie nowymi sieciami restauracji funkcjonującymi w autorskim modelu franczyzowo-operatorskim pod markami „Polskie Jadło” oraz ”Lanczowisko”.
Drugim segmentem działalności firmy, rozwijanym od 2004 roku, jest produkcja i sprzedaż ekskluzywnych wyrobów kuchni polskiej sprzedawanych obecnie pod marką „Polskie Jadło”. Wśród nich znajdują się zarówno tradycyjnie wyrabiane wędliny i wyroby wekowane takie jak polskie zupy, pasztety oraz inne dania gotowe. Polskie Jadło opiera swą produkcję na tradycyjnych recepturach, pozbawionych jakichkolwiek uszlachetniaczy i środków konserwujących. Obecnie wyroby te dostępne są między innymi w takich sieciach jak: Alma, Bomi, Carrefour, Chata Polska, Intermarche, Leclerc, Makro, Market Punkt, Sieć Avita i Stokrotka.

Dodatkowych informacji udziela:

Elżbieta Socha

Ad rem Public Relations



tel.(022) 742 04 00

e-mail: biuro_prasowe@adrempr.com.pl


©snauka.pl 2016
wyślij wiadomość