Strona główna

Informacja prasowa aplikacja firmy Travel Parking Group do rezerwowania miejsc parkingowych w portach lotniczych jest już dostępna w platformie Travelport Smartpoint Langley, Wielka Brytania, 25 maja 2015 r. (Nyse: tvpt)


Pobieranie 12.3 Kb.
Data18.06.2016
Rozmiar12.3 Kb.


INFORMACJA PRASOWA
Aplikacja firmy Travel Parking Group do rezerwowania miejsc parkingowych w portach lotniczych jest już dostępna w platformie Travelport Smartpoint
Langley, Wielka Brytania, 25 maja 2015 r. (NYSE:TVPT) — Firma Travelport, czołowy dostawca systemów i technologii dystrybucji i obsługi płatności oraz innych rozwiązań dla wartej 8 bilionów USD światowej branży turystycznej, poinformowała, że Looking4app, aplikacja firmy Travel Parking Group do rezerwowania miejsc parkingowych w portach lotniczych, jest już dostępna dla biur podróży w Travelport Smartpoint, wielokrotnie nagradzanej platformy do rezerwacji usług turystycznych.

Travel Parking Group (TPG) oferuje biurom podróży, liniom lotniczym i portom lotniczym systemy dystrybucji i systemy rezerwacji miejsc parkingowych oparte na swojej czołowej technologii. W ramach globalnej sieci dostawców TPG zapewnia szeroki wybór parkingów typu meet and greet oraz parkingów zarówno na terenie portów lotniczych, jak i poza nimi. Obecnie oferta firmy obejmuje ponad 2000 produktów parkingowych w portach lotniczych i morskich.

Looking4app oferuje biurom podróży na całym świecie korzystającym z usług Travelport w pełni zintegrowane rozwiązanie do obsługi płatności za parkowanie w portach lotniczych. Rozwiązanie to rejestruje dane dotyczące lotu oraz rekordy PNR klientów, co przyspiesza i upraszcza proces rezerwacji, a jednocześnie zwiększa rentowność. Wtyczkę można pobrać bezpłatnie w serwisie internetowym Travelport Marketplace.

Najważniejsze zalety aplikacji Looking4app:




  • miejsca parkingowe w portach lotniczych w ponad 45 krajach na całym świecie, w tym w Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech, Polsce, Niemczech, Hiszpanii, Holandii, Australii, Afryce, Azji, USA, Kanadzie i Chinach;

  • ponad 2000 produktów parkingowych;

  • produkty mieszczące się w każdym budżecie, w tym parkingi typu Valet, Meet & Greet i Park & Ride oraz parkingi na terenie lotniska (Onsite);

  • wyselekcjonowane i bezpieczne parkingi.



„Jest nam niezmiernie miło poinformować, że aplikacja Looking4app jest już dostępna w platformie Travelport Smartpoint. Dzięki niej biura podróży uzyskują dostęp do szerokiej oferty produktów parkingowych za pomocą jednego kliknięcia. Nasze produkty nie tylko mają konkurencyjną cenę, lecz także są bezpieczne i zatwierdzone. Ponadto oceniły je tysiące klientów. Aplikacja Looking4app firmy TPG pozwala biurom podróży zaoszczędzić czas, zwiększyć przychody oraz przywiązać do siebie klientów” — powiedział Martin Mansell, dyrektor ds. handlowych TPG.

„Bardzo się cieszymy, że możemy zaoferować biurom podróży współpracującym z Travelport dostęp do produktów parkingowych firmy TPG. Dotychczas rezerwowanie miejsc parkingowych w portach lotniczych wymagało od biur podróży uruchamiania wielu systemów oraz logowania się na wielu różnych stronach w celu wyszukania najlepszej ceny. Był to czasochłonny proces. Dzięki aplikacji Looking4app firmy TPG zintegrowanej z Travelport Smartpoint, naszym czołowym produktem dla punktów sprzedaży, biura podróży mogą w prosty i szybki sposób wyszukiwać i oferować klientom miejsca parkingowe w portach lotniczych. Aplikacja Looking4app umożliwia biurom podróży zwiększenie ogólnego przychodu z danej podróży oraz zaoszczędzenie dużej ilości czasu dzięki automatycznemu dodawaniu miejsc parkingowych w portach lotniczych do dotychczasowych rezerwacji i systemów zaplecza” — powiedział Simon Ferguson, starszy dyrektor ds. handlowych w firmie Travelport.


###

Uwagi dla redaktorów

Informacje o firmie Travelport (www.travelport.com)

Travelport to dostawca systemów i technologii dystrybucji i obsługi płatności oraz innych rozwiązań dla wartej 8 bilionów USD światowej branży turystycznej. Firma prowadzi działalność w ponad 170 krajach i zatrudnia ponad 3400 pracowników. W 2014 r. osiągnęła przychody netto w wysokości 2,1 mld USD. Działalność spółki obejmuje dwa obszary:



  • Travel Commerce Platform — firmowa platforma typu B2B, ułatwiająca czołowym przewoźnikom i innym dostawcom usług turystycznych dotarcie do klientów zarówno online, jak i offline. Platforma zawiera także pionierskie rozwiązanie do obsługi płatności typu B2B, które dzięki wykorzystaniu doświadczenia firmy Travelport w branży turystycznej zaspokaja potrzeby pośredników turystycznych w zakresie efektywnego i bezpiecznego rozliczania transakcji.

  • Technology Services — pion usług technologicznych, w ramach którego świadczone są kluczowe usługi informatyczne dla linii lotniczych, m.in. w zakresie obsługi sprzedaży, wystawiania biletów a także dostarczane są inne rozwiązania pozwalające klientowi skupić się na jego podstawowej działalności i obniżyć koszty.

Travelport ma siedzibę w Langley w Wielkiej Brytanii. Firma jest notowana na nowojorskiej giełdzie papierów wartościowych pod symbolem „TVPT”.

Informacje dla mediów:
Kontakt z mediami:

Mark Hamilton, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej

tel.: +44 (0)1753 288342

tel. kom.: +44 (0)7552 212132

e-mail: mark.hamilton@travelport.com
Kate Aldridge, wiceprezes ds. komunikacji korporacyjnej

tel.: +44 (0)1753 288720



tel. kom.: +44 (0)7921 698757

e-mail: kate.aldridge@travelport.com


©snauka.pl 2016
wyślij wiadomość