Strona główna

Kolekcja wiosna-lato 2016


Pobieranie 11.24 Kb.
Data18.06.2016
Rozmiar11.24 Kb.




KOLEKCJA WIOSNA-LATO 2016
Nowa kolekcja AirField oscyluje wokół podróżniczych inspiracji i odpoczynku na francuskiej Rivierze, podczas których chętnie wybieramy kolorowe, zwiewne stylizacje. Wiosenno-letnia kolekcja marki to wielki powrót lat 70-tych, oryginalne materiały

i kobiece kroje.
Linia Lady of the Dunes to inspiracje pustynnymi krajobrazami, które podkreśla paleta barw - od beży, poprzez złamaną biel, aż do kontrastujących, mandarynkowych wstawek. W tej linii połączono etno wzory, rodem z Afryki Północnej i artystyczne printy, nawiązujące do lat 70-tych. Wśród materiałów znajdziemy miękką bawełnę, jedwab oraz len, połączone z delikatnymi, haftowanymi szyfonami i plisami.

Dominujące modele: kurtki w stylu safari, trencze, luźne spodnie w piżamowym stylu, tuniki.
Linia Indigo Way to wzory inspirowane wytwornością Lazurowego Wybrzeża. Wśród kolorów dominują barwy morza – granat, niebieski, biały oraz denim. Wśród tkanin znajdziemy żakardy, kraciasty dżersej, różnokolorowe dzianiny o grubych ściegach.

We wzorach królują batikowe print, szerokie pasy oraz krata.



Dominujące modele: garnitur stylizowany na lata 70-te, spodnie w stylu Marlene Dietrich z szerokimi marynarskimi pasami, retro szorty, spódnica z denimu z szerokim paskiem.
Linia Glam Rock odzwierciedla pewność siebie. Wyróżnia się poprzez eksperymentalny mix styli, łączący klasyczne fasony

z szaleństwem muzycznej sceny lat 70-tych. Efektownego wykończenia linii nadaje kombinacja głębokiej czerni z bielą lub pastelowym różem. Dominują tkaniny o różnorodnych ściegach, z frędzlami i postrzępionymi szwami oraz strecz i zwierzęce printy na jedwabiu i bawełnie.



Dominujące modele: parka w typie oversize o pogniecionej fakturze, ciemne jeansy ze skórzanym szwem, motocyklowa kurtka

z wstawkami z siateczki.


Linia Garden Party. Jasne, przypominające krepinę materiały oddają klimat letniej bryzy i są idealne na relaksujące, letnie wieczory. Dominuje biel, komponując się ze świeżą, jabłkową zielenią, głęboką czernią lub kontrastującymi pasami w odcieniu żywego różu. Len, krepina, marszczone i pasiaste tkaniny, skórzane kwiatowe aplikacje, koronki i siateczki oraz bawełniano-jedwabne tkaniny nadają tej części kolekcji charakteru beztroskiej zabawy.

Dominujące modele: kombinezon bez rękawów ze skórzanymi aplikacjami i z szerokimi nogawkami, biała koronkowa marynarka, szerokie spodnie w paski, nawiązujące do stylu Marlene Dietrich, spódnica inspirowana latami 70-tymi.
Linia Summer Lights. Wszystkie wzory zostały zaprojektowane z myślą o ich uniwersalności - sukienka z rozkloszowaną spódnicą nawiązuje do lat 50’ i podkreśla kobiecą sylwetkę. Jest idealna zarówno na spotkania biznesowe jak i towarzyskie. Natomiast casualowy, letni kombinezon będzie idealny na nadmorską wycieczkę. Kolory tej linii to przydymiona kreda i oliwkowy beż oraz monochromatyczne zwierzęce printy. Jako rozjaśniający element w tej linii użyto bieli, w jej najczystszej postaci. Linię definiują naturalne materiały takie jak: wysokiej jakości len i wygodna popelinia. Tłoczona skóra i jedwab dodają casualowemu stylowi elegancji, a tkaniny o porowatej fakturze nadają całości modowego charakteru.

Dominujące modele: bermudy, sukienka z rozkloszowanym dołem, chinosy, parka z zwierzęcym wzorem.


www.airfield.at

#arfield_fashion

Aby uzyskać więcej informacji prosimy o kontakt z :
Petra Kosorić - Kiełczewska Anita Gadomska

petra@pretaporter-pr.com anita@pretaporter-pr.com



tel. kom.: +48 662 033 133 tel. kom.: +48 791 404 455


Marka AIRFIELD jest obecnie największym austriackim producentem mody damskiej z ponad 900 punktami sprzedaży w m.in. Austrii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Luksemburgu, Niemczech i Szwajcarii.
Znakiem rozpoznawczym marki AIRFIELD jest zatarcie granicy między klasyką a najnowszymi trendami. Harmonijne połączenie ponadczasowości z aktualną modą pozostawia każdej kobiecie miejsce na indywidualne kreowanie własnego stylu. Ambasadorką marki i twarzą kampanii były m.in. Claudia Schiffer oraz Alessandra Ambrosio. Od jesieni 2015 ambasadorką marki jest hollywoodzka aktorka Sharon Stone.


©snauka.pl 2016
wyślij wiadomość