Strona główna

Konkurs polish national sales awards profesjonalny sprzedawca roku


Pobieranie 9.92 Kb.
Data19.06.2016
Rozmiar9.92 Kb.



KONKURS POLISH NATIONAL SALES AWARDS – PROFESJONALNY SPRZEDAWCA ROKU
1 grudnia 2010 roku ruszyła III. edycja konkursu Polish National Sales Awards (PNSA) - Profesjonalny Sprzedawca Roku 2010. PNSA jest pierwszym i jedynym przedsięwzięciem w kraju, którego celem jest integracja społeczności sprzedawców w Polsce oraz promocja i wdrażanie nowoczesnych standardów profesjonalnej sprzedaży w oparciu o zasady dobrych praktyk. – Sprzedawcy często są postrzegani jako natarczywi. PNSA stara się przełamać ten negatywny stereotyp. Tak naprawdę, dobry sprzedawca jest konsultantem, który pomaga nam wybrać to, co jest nam najbardziej potrzebne – mówi Elżbieta Pełka, założyciel oraz prezes Polish National Sales Awards.
Głównymi pomysłodawcami konkursu są Elżbieta Pełka, właścicielka agencji reklamowej Elżbieta Pełka Creative Services, dr Chahid Fourali, wieloletni szef Marketing & Sales Standards Setting Body w Wielkiej Brytanii oraz Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu „Brief”. Inspiracją dla polskiej edycji był coroczny konkurs National Sales Awards odbywający się w Wielkiej Brytanii, gdzie zyskał miano „Oskarów Sprzedaży”.

- To niezwykle ważna inicjatywa dla rozwoju polskiej gospodarki. Odzwierciedleniem tego faktu jest coraz większe zainteresowanie konkursem wśród organizacji. W zeszłorocznej edycji wzięło udział blisko dwukrotnie więcej firm niż w roku ubiegłym – dodaje Elżbieta Pełka.


O renomie konkursu świadczy zaangażowanie reprezentantów najważniejszych polskich uczelni oraz praktyków z różnych sektorów gospodarki. Tegoroczna edycja została ponownie objęta honorowym patronatem Ministra Gospodarki Waldemara Pawlaka oraz Marszałka Województwa Mazowieckiego Adama Struzika. Honorowym Ambasadorem PNSA za całokształt pracy włożonej w rozwój projektu oraz zaangażowanie w przedsięwzięcie został Pan Ric Todd, Ambasador Wielkiej Brytanii w Polsce.
Udział w konkursie ma zarówno dla pracowników jak i dla pracodawców dużo korzyści; z jednej strony pracownicy mogą się wykazać pomysłami i pokazać swoje umiejętności także poza własną firmą. Laureaci często stają się wzorem dla współpracowników i pobudzają ich do rywalizacji w osiąganiu wyników. Z drugiej strony, zgłoszenie do Konkursu Profesjonalnych Sprzedawców przez pracodawcę pokazuje pracownikom, że ich osiągnięcia i sukcesy są zauważalne i doceniane.

Zdobycie tej nagrody jest dla mnie wielką satysfakcją. Osiągnięcie poziomu lidera, to ukoronowanie moich prawie 10 lat pracy w różnych strukturach sprzedażowych, różnych organizacji na różnych poziomach – mówi Krzysztof Dmochowski, zastępca dyrektora pionu ds. zarządzania sprzedażą B2C i SOHO w PTK Centertel. Odebrał nagrodę w kategorii „Lider Sprzedaży Roku”.



Nagrody są potrzebne, dodają energii – mówi Anna Lewandowska, dyrektor departamentu obsługi reklamacji w firmie Telekomunikacja Polska, która została wyróżniona w kategorii „Menedżer ds. obsługi klienta”. Wygranie nagrody jest inspiracją do dalszego rozwoju i ciągłego doskonalenia prowadzonych działań. – To mój duży sukces – dodaje Anna Lewandowska.
Konkurs jest otwarty dla wszystkich pracowników działów sprzedaży, dyrektorów, zespołów oraz trenerów, którzy zajmują się tematyką związaną ze sprzedażą w swojej codziennej pracy, niezależnie od branży i firmy w której pracują. Uczestnicy rywalizują w dziewięciu kategoriach; Menedżer Sprzedaży Roku, Zespół Sprzedaży Roku, Trener Sprzedaży Roku, Sprzedawca Roku, Innowacje w Dziedzinie Sprzedaży, Sprzedawca Roku - Sprzedaż Bezpośrednia, Menedżer ds. obsługi klienta, Menedżer branży MLM, Lider samorządowy (dotyczy struktur samorządowych). Kandydaci są oceniani pod kątem rezultatów, praktyk sprzedażowych, pracy zespołowej, zaangażowania, kreatywności oraz innowacyjności.
Nowością w tegorocznej edycji są comiesięczne szkolenia w zakresie etyki sprzedaży organizowane przez PNSA. – Sprzedaż jest cennym narzędziem wspierającym rozwój gospodarki danego kraju, zaś etyczna i profesjonalna sprzedaż – jednym z wyznaczników dojrzałości rynku – mówi Elżbieta Pełka, pomysłodawca oraz prezes zarządu PNSA. – Oprócz szkoleń zamierzamy też aktywnie działać w portalach społecznościowych, takich jak Facebook i LinkedIn. Stanowią one doskonały kanał komunikacji ze sprzedawcami, ale też – z konsumentami – dodaje.
Zgłoszenia do III edycji PNSA zostaną zamknięte 15 kwietnia. Więcej informacji można uzyskać na stronie www.pnsa.pl.






©snauka.pl 2016
wyślij wiadomość