Strona główna

Mba 1(72) styczeń/luty 2005


Pobieranie 43.06 Kb.
Data20.06.2016
Rozmiar43.06 Kb.

MBA 1(72) styczeń/luty 2005


  • Jerzy Dietl Jerzy Altkorn (1931-2004). Wspomnienie

  • Piotr Pilch Krystyna Bolesta-Kukułka (1941-2004). Wspomnienie

  • Stefan Kwiatkowski Leon Koźmiński – kontynuacje

  • Dorota Dobija, Mieczysław Dobija O istnieniu i prawach zachowania kapitału

  • Marian Dobrzyński Nowe tendencje w zarządzaniu a budowanie kariery

  • Zofia Skrzypczak, Józef Haczyński Wydatki gospodarstw domowych na ochronę zdrowia w Polsce w latach 1995-2002

  • Wojciech Matuszczak Finanse behawioralne

  • Grzegorz Tchorek Bancassurance a rozwój form dystrybucji produktów finansowych w Polsce.

  • Renata Trochimiuk, Justyna Sztukowska Rola działu personalnego w zarządzaniu wiedzą w wybranych przedsiębiorstwach.

  • Justyna Sztukowska: "Najlepsze praktyki zarządzania ludźmi w małych i średnich przedsiębiorstwach". Sprawozdanie z konferencji.

  • Beata Glinka M. Błoński, K. Kondracki (red.) "Zarządzanie na przełomie wieków". Recenzja.

  • Beata Glinka, Svetlana Gudkova Przegląd Czasopism

  • Marcin Kula Socjologia na co dzień. Dojrzałość to sprawa umowna

MBA 2(73) marzec/kwiecień 2005


  • Cezary Kosikowski Wiedza ekonomiczna oraz o zarządzaniu w strukturze studiów prawniczych

  • Nikolay Kirov Negocjowanie wspólnego przedsięwzięcia z partnerem zagranicznym

  • Jacek Ruszkowski, Kazimierz Ryć, Zofia Skrzypczak Polski sektor farmaceutyczny w latach 1996-2002

  • Łukasz Lutostański Studium przypadku jako metoda badawcza. Dylematy metodologii i praktyki

  • Jozef Medved Marketing in the Process of Strategic Management

  • Grażyna Niegowska Marketing zorientowany na kobietę

  • Marcin Awdziej, Paweł de Pourbaix, Jolanta Tkaczyk "Kontrowersje wokół marketingu w Polsce". Sprawozdanie z konferencji

  • Piotr Kobosko Kontrowersje wokół marketingu w Polsce. Konferencja okiem studenta

  • Wojciech Wrzosek Kontrowersje wokół marketingu w Polsce – tożsamość, etyka, przyszłość. Recenzja.

  • Beata Glinka, Svetlana Gudkova Przegląd Czasopism.

  • Jolanta Szaban Pochwała norm. Polemika z felietonem prof. Marcina Kuli

  • Marcin Kula Socjologia na co dzień. Czas pobrać się

MBA 3(74) maj/czerwiec 2005


  • Witold Kieżun: Elementy nauki społecznej Jana Pawła II

  • Centrum Etyki Biznesu patronuje etyce biznesu

  • Wojciech Gasparski Wszyscy jesteśmy obywatelami…

  • Elżbieta Szymańska Skuteczność radia jako medium reklamy w dotarciu do młodych konsumentów.

  • Urszula Kłosiewicz-Górecka Procesy integracji w handlu polskim

  • Andrzej K. Koźmiński Polish Economic Perspectives in the Context of the EU Enlargement.

  • Dyskusja o książce Hernando de Soto Tajemnica kapitału. Dlaczego kapitalizm triumfuje na Zachodzie a zawodzi gdzie indziej?

  • Jacek Pasieczny Zróżnicowanie ekonomiczne regionów

  • Ewa M. Kwiatkowska Specyfika RTS – rosyjskiego rynku pozagiełdowego

  • Weronika Dusza, Ewelina Wojtasik Kupony rabatowe jako forma promocji w środowisku studenckim

  • Jacek Tomkiewicz Finanse publiczne a wzrost gospodarczy. Sprawozdanie z konferencji

  • Beata Glinka, Svetlana Gudkowa Przegląd Czasopism

  • Marcin Kula Autorytety w nauce. Obserwacje z historią w tle

MBA 4(75) lipiec/sierpień 2005


  • Zbigniew Malara, Andrzej Stankiewicz Wspomnienie o Profesorze Leszku Krzyżanowskim

  • Wojciech Gasparski Prakseologia Jerzego Kurnala: od procesów integracyjnych do procesów decyzyjnych

  • Witold Kieżun Dzieło Jerzego Kurnala

  • Halina Wasilewska-Trenkner Koordynacja polityki fiskalnej i monetarnej prze przystąpieniem do strefy euro

  • Katarzyna Urbankowska-Bąk Metody pomiaru ryzyka operacyjnego w Nowej Umowie Kapitałowej

  • Elżbieta Królikowska Tworzenie rezerw celowych na ryzyko w bankach – propozycja zmian

  • Chen Ping, Tang Xian Jie The Theory of Space Value of Money

  • Andrzej Bolesta Chińska droga do rynku

  • Paweł de Pourbaix Internet – narzędzie tworzenia więzi rynkowych z młodymi nabywcami

  • Mariola Ciszewska Szpitale w warunkach reformy sektora opieki zdrowotnej

  • Robert Rządca Na marginesie ksiązki A. K. Koźmińskiego "Zarządzanie w warunkach niepewności"

  • Antoni Kamiński Witold Kieżun, Jerzy Kubin (red.) "Dobre Państwo". Recenzja

  • Beata Glinka, Svetlana Gudkova: Przegląd Czasopism

  • Marcin Kula: Socjologia na co dzień. No to do ślubu!


MBA 5(76) wrzesień/październik 2005


  • Jubileusz 80-lecia Akademii Ekonomicznej w Krakowie

  • Jerzy Hausner Jak uwolnić Polskę i Europę od brzemienia państwa socjalnego?

  • Jerzy Oniszczuk Wolności i prawa socjalne w Konstytucji dla Europy

  • Lech W. Zacher Wdrażanie koncepcji zrównoważonego i trwałego rozwoju

  • Is China’s Growth Real and Sustainable? – interview with Professor Justin Yifu Lin

  • Maria Aluchna Przydatność technik zarządzania japońskiego w Polsce

  • Jerzy S. Czarnecki, T. Bartosz Kalinowski, Zbigniew Matyjas Metafory przedsiębiorstwa – w stronę hologramu

  • Marcin Dąbrowski Geneza i charakterystyka e-edukacji

  • Przemysław Baliński Dwunastu gniewnych ludzi –wiarygodność a realizm narracji

  • Agnieszka Stewart Przegląd modeli satysfakcji klienta

  • Andrzej Kuśmierz, Andrzej Mitas, Szymon Wierciński Teoria w praktyce –wygrywające strategie w branży szkół rodzenia

  • Konrad Kacpura, Joanna Węgrzynowska Strategia „Ekskluzywna szkołą rodzenia”

  • Kamila Nowowiejska, Katarzyna Łagowska Strategia „Szeroki profil”

  • Andrzej Mitas, Szymon Wierciński Strategia „Masowej szkoły rodzenia”

  • Jolanta Szaban Bolesław R. Kuc „Od zarządzania do przywództwa”. Recenzja

  • Beata Glinka, Svetlana Gudkova Przegląd Czasopism

  • Marcin Kula Socjologia na co dzień. Gdzieś trzeba mieszkać


MBA listopad/grudzień 2005


  • Maria Jarosz Plusy i minusy transformacji

  • Witold Kieżun Benchmarking – świat nie na niby – obserwacja uczestnicząca

  • Katarzyna Stabryła Zmiany w strukturze budżetu wspólnotowego UE

  • Witold T. Bielecki, Marcin Wardaszko Kreowanie dynamicznego środowiska nauczania przy pomocy symulacyjnych gier decyzyjnych

  • Jacek Pasieczny Pułapki krótkookresowej racjonalności

  • Konrad Trzonkowski, Jacek Pogorzelski VIRGIN – strategia rozszerzania marki

  • Magdalena Koczuba-Sobieraj Kształtowanie płac nauczycieli akademickich

  • Tadeusz Winkler-Drews Integracja, korelacja, inflacja…, wariacja?

  • Jacek Mrówczyński Obecne i przyszłe zmiany w zakresie nadzoru bankowego

  • Wojciech Matuszczak Gerard Zaltman „Jak myślą klienci. Podróż w głąb umysłu rynku”. Recenzja

  • Anna Zorska Katarzyna Żukrowska, Joanna Stryjek (red.) „Polska w Unii Europejskiej”. Recenzja

  • Beata Glinka, Svetlana Gudkowa Przegląd Czasopism

  • Marcin Kula Socjologia na co dzień. Tam, gdzie nawet król podobno chodzi piechotą


©snauka.pl 2016
wyślij wiadomość