Strona główna

Na rejon Zatoki Pomorskiej, Zalewu Szczecińskiego, Toru Wodnego Szczecin Świnoujście i portów Szczecin, Świnoujście, Trzebież, Dziwnów, Stepnica, Nowe Warpno, Wolin


Pobieranie 43.29 Kb.
Data19.06.2016
Rozmiar43.29 Kb.
Komunikat lodowy 17.02.2014r. godz. 10:00

Na rejon Zatoki Pomorskiej, Zalewu Szczecińskiego,

Toru Wodnego Szczecin - Świnoujście i portów Szczecin, Świnoujście, Trzebież, Dziwnów, Stepnica, Nowe Warpno, Wolin
Port Świnoujście:

Reda Świnoujście: wolna od lodu;

Port Zewnętrzny: wolny od lodu;

Port: pokruszony lód, 20% pokrycia;

Basen Bałtycki: wolny od lodu;

Basen Atlantycki: pojedyncza kra;

MSR: nab. nr 1,2,3 1- wolne od lodu;2 i 3pokruszony lód 80% pokrycia

Kanał Mieliński: Promy Karsibor 10-30% głównie ˝E ˝ między 11- 12km

Kanał Piastowski: 12km- I BT pokruszony lód, 15% pokrycia

I BT - II BT dryfujące płaty lodu gr.5cm

Restrykcje lodowe:

- Żegluga niedostępna dla statków o kadłubach drewnianych i z laminatu.



Kierunek i wartość prądu w Porcie Świnoujście:

17.02.2014, godz. 0800: w morze - 0,7 w

Tor wodny Świnoujście-Szczecin:
II – III Brama Torowa obszar wolny od lodu
III – IV Brama Torowa obszar wolny od lodu

IV Brama Torowa – Mańków obszar wolny od lodu

Mańków- Police obszar wolny od lodu


Police Port Barkowy obszar wolny od lodu


Police Port Morski obszar wolny od lodu

Police – Huta luźna kra lodowa o gr. 5 cm – pokrycie 5%

Rzeka Odra luźna kra lodowa o gr. 5 cm - pokrycie 5%;

Restrykcje lodowe

Żegluga niedostępna dla statków o kadłubach drewnianych i z laminatów.

Jednostki żeglugi śródlądowej bez klasy lodowej i odpowiedniej mocy są zobowiązane złożyć deklarację armatora do pokrycia kosztów uwolnienia, w przypadku utknięcia w lodach.

Port Szczecin:

Przekop Mieleński 5% obszaru, połamana kra o gr. 5cm

Port Centralny południowe krańce basenów, połamana kra o gr. 5cm

Basen Górniczy obszar wolny od lodu

Basen Górnośląski 10% obszaru, połamana kra o gr. 5cm

Basen Warty 5% obszaru, połamana kra o gr. 5cm

Rzeka Regalica obszar wolny od lodu

Rzeka Parnica obszar wolny od lodu
Restrykcje lodowe

Żegluga niedostępna dla statków o kadłubach drewnianych i z laminatów.

Jednostki żeglugi śródlądowej bez klasy lodowej i odpowiedniej mocy są zobowiązane złożyć deklarację armatora do pokrycia kosztów uwolnienia, w przypadku utknięcia w lodach.

Port Dziwnów:


Reda Dziwnów obszar wolny od lodu

Falochron - most zwodzony obszar wolny od lodu

Most – jez. Wrzosowskie obszar wolny od lodu

Basen Zimowy obszar wolny od lodu
Restrykcje lodowe: brak

Port Trzebież:

Baseny portowe obszar wolny od lodu

Tor podejściowy S obszar wolny od lodu

Tor podejściowy N obszar wolny od lodu



Restrykcje lodowe: niedostępne dla statków o kadłubie drewnianym i

z laminatów

Port Stepnica

Port brak danych

Tor podejściowy

Restrykcje lodowe: niedostępne dla statków o kadłubie drewnianym i

z laminatu.

Port Nowe Warpno:

Port brak danych

Tor podejściowy

Restrykcje lodowe: niedostępne dla statków o kadłubie drewnianym i . z laminatu.

Port Wolin:

Port brak danych.

Tor podejściowy

Restrykcje lodowe: niedostępne dla statków o kadłubie drewnianym i

z laminatu.

Port Kamień Pomorski

Podejście 50% zlodzenia, gr. do 5cm, stała pokrywa lodowa

Port 40% zlodzenia, gr. do 5cm, stała pokrywa lodowa


Restrykcje lodowe: niedostępne dla statków o kadłubie drewnianym i . z laminatu.


Port Mrzeżyno

Reda obszar wolny od lodu

Port obszar wolny od lodu


Restrykcje lodowe: brak danych

Polskie Klasy lodowe
L1A - żegluga w zimie na morzach nearktycznych w ekstremalnie ciężkich

warunkach lodowych

L1 - żegluga w zimie na morzach niearktycznych w ciężkich

warunkach lodowych

L2 - samodzielna żegluga w rozrzedzonych, drobno pokruszonych lodach

na morzach niearktycznych w średnich warunkach lodowych

L3 - samodzielna żegluga w rozrzedzonych, drobno pokruszonych lodach

na morzach niearktycznych w lekkich warunkach lodowych



L4 - samodzielna dorywcza żegluga w drobno pokruszonych lodach


Towarzystwo Klasyfikacyjne

Klasa lodowa

Polski rejestr statków

L1A

L1

L2

L3

L4

Finnish-Swedish Ice Class Rules

IA Super

IA

IB

IC

Category II

Russian Maritime Register of Shipping (Rules 1995)

UL

L1

L2

L3

L4

Russian Maritime Register of Shipping (Rules 1999)

LU5

LU4

LU3

LU2

LU1

American Bureau of Shipping

IAA

IA

IB

IC

D0

Bureau Veritas

IA SUPER

IA

IB

IC

ID

CASPPR, 1972

IA

B

C

D

E

China Classification Society

Ice Class B1*

Ice Class B1

Ice Class B2

Ice Class B3

Ice Class B

Det Norske Veritas

ICE-1A*

ICE-1A

ICE-1B

ICE-1C

ICE-C

Germanischer Lloyd

E4

E3

E2

E1

E

Korean Register of Shipping

ISS

IS1

IS2

IS3

IS4

Lloyd’s Register of Shipping

1AS

1A

1B

1C

1D

Nippon Kaiji Kyokai

IA SUPER

IA

IB

IC

ID

Registro Italiano Navale

IAS

IA

IB

IC

ID
w przybrzeżnych rejonach mórz niearktycznych


©snauka.pl 2016
wyślij wiadomość