Strona główna

Opis oferowanego przedmiotu zamówienia I część – zakup I dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych I mebli szkolnych


Pobieranie 0.62 Mb.
Strona4/8
Data19.06.2016
Rozmiar0.62 Mb.
1   2   3   4   5   6   7   8







zestaw

20

49.

Filc dekoracyjny lub równoważnyArkusze filcu wełnianego o grubości 1,5 mm, Co najmniej 10 arkuszy w 10 kolorach, Wymiar jednego arkusza 20 x 30 cm




Kpl.

20

50.

Zestaw kreatywny z filcem” (zestaw do prac manualnych z wykorzystaniem filcu i ozdobnych dodatków)

Zestaw powinien zawierać co najmniej:



  • 5 arkuszy filcu gr. 1,5 mm (20x30 cm) w różnych kolorach,

  • 5 arkuszy filcu gr. 3,5 mm (2x30 cm) w różnych kolorach,

  • 9 nici kolorowych dł. 3 m,

  • 5 motków wełny kolorowej 5 g,

  • 1 igła do filcu,

  • 80 kwiatów (10 przezroczystych, 25 różowych, 20 czarnych, 25 srebrnych),

  • 40 cekinów,

  • 100 koralików zielonych „słomki”,

  • 30 koralików opalizujących,

  • 40 koralików srebrnych,

  • 40 koralików złotych,

  • 320 koralików sortowanych w 4 kolorach (niebieskim, zielonym, czerwonym i żółtym) lub równoważny




Szt.

20

51.

Bawełniane pacynki na rękę – zestaw

  • Duże rękawice z płóciennej bawełny

  • wymiar 1 rękawicy ok. 19 x 22,5 cm

  • komplet powinien zawierać min.24 sztuki

  • rękawice mają służyć do wykonania własnych pacynek dekorowanych dowolną techniką




zestaw

3

52.

Botaniczne wycinanki” lub równoważny-

Elementy wykonane z kartonu, które można wykorzystać do ozdabiania prac, plakatów, dekorowania sal lub dowolnych projektów plastycznych.

Zestaw powinien zawierać min.


  • 90 liści w różnych odcieniach zieleni

  • 110 kwiatów w 5-10 kolorach

  • instrukcję z pomysłami




zestaw

5

53.

Pastele olejne artystyczne - Miękkie pastele olejne o dużym obwodzie i temperowanej końcówce zapewniające dobre krycie każdej powierzchni, do wykorzystania w różnych technikach plastycznych. W jednym zestawie powinno się znaleźć: minimum 24 różnokolorowe pastele o długości min.7cm i średnicy ok. 1 cm, temperówka oraz uchwyt na krótkie kredki (wypisane).




Zestaw

20

54.

Zestaw papierów- (ZESTAW Mix papierów niezbędnych A4) lub równoważny


Zestaw papierów w formacie A4. Wymagana różna gramatura papierów, wysoka jakość, żywe barwy papierów kolorowych . Łącznie zestaw powinien zawierać ok. 1540 arkuszy.

Zawartość min.:

 papier rysunkowy biały A4 – 500 arkuszy

 brystol kolorowy A4 – 500 arkuszy

 brystol biały A4 – 100 arkuszy

 papier techniczny kolorowy – 240 arkuszy

 papier wycinankowy kolorowy A4 – 200 arkuszy





zestaw

2

55.

Tektura falista- Zestaw dwustronnie barwionej tektury falistej zawierający co najmniej 5 kolorów fluorescencyjnych po 10 arkuszy. Wymiar jednego arkusza ok.35 x 50 cm.





zestaw

10

56.

„Bibuła marszczona mix”- Zestaw rozciągliwej bibuły marszczonej w żywych 10 kolorach.


Zawartość zestawu min.:

  • 100 arkuszy 50 x 250 cm, rozciągliwość 30%

  • 10 kolorów

lub równoważny




zestaw

1

57.

Krepina kolorowa –Zestaw krepiny o wym. Ok.50 x 250cm w 5-6 kolorach (każdy arkusz w innym kolorze).





Zestaw

5

58.

Beżowa tektura falista 3D –


Tektura falista 3D z tłoczeniem w postaci falistych linii, biegnących wzdłuż krótszego boku. Minimum 100 arkuszy w kolorze beżowym . Format B4




zestaw

2

59.

Dziurkacz brzegowy- Dziurkacze tworzące ozdobną krawędź wzdłuż brzegu kartki. Powinny posiadać wygodny uchwyt umożliwiający łatwą pracę. Wzory – koronka, kwiaty, fantazja, serca, lamówka, dł. Dziurkacza ok. 19 cm, tnie papier o maksymalnej gramaturze 130 g. Każdy dziurkacz w innym wzorze. Lub równoważny




Szt.

5

Pomoce do zajęć z dziećmi z zaburzeniami mowy

60.

Pakiet programów do logopedii – Logopedia – pakiet profesjonalny” lub równoważny

Pakiet (na płytach CD_ROM) powinien zawierać min.9 programów multimedialnych do diagnozy i terapii logopedycznej dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym.

Zawarte w zestawie programy mają umożliwić terapeucie rejestrację uczniów z zaburzeniami w mówieniu, zapisywanie wyników diagnozy logopedycznej, jak i śledzenie postępów w terapii logopedycznej.


  • Część przeznaczona do diagnozy: powinna zawierać ankiety do badania budowy i sprawności narządów mowy oraz obrazki sytuacyjne pozwalające zbadać mowę opowiadaniową, jak również zdiagnozować stopień opanowania czytania i pisania.

  • Część przeznaczona do ćwiczeń logopedycznych powinna zawierać zabawy, ćwiczenia, odpowiednie ilustracje i narzędzia dotyczące następujących aspektów pracy logopedy :

  1. Szereg ciszący

  2. Szereg syczący

  3. Szereg szumiący

  4. Różnicowanie szeregów

  5. Głoska „r”

  6. Słuch fonematyczny (Sfonem)

  7. Jąkania (Echokorektor)

  8. Mowa bezdźwięczna




Zestaw

1

61.

Program multimedialny do terapii dzieci niedosłyszących (mówiące obrazki)” lub równoważny

Program komputerowy na płytach CD-ROM ma być uniwersalnym narzędziem wspomagającym terapię logopedyczną. Program służący głównie do terapii dzieci niedosłyszących.

Dzięki programowi dzieci mają uczyć się rozróżniania dźwięków. Działania terapeutyczne z programem powinny odbywać się na materiale obrazkowym połączonym z naturalnym dźwiękiem (dziecko powinno jednocześnie słyszeć dźwięk , widzieć źródło jego pochodzenia oraz sytuację, w której dźwięk powstaje).

Program powinien zawierać aplikacje ułatwiające opanowanie różnych pojęć językowych, ok. stosunków przestrzennych (nauka rozumienia przyimków), antonimów, nazw kolorów, nazw instrumentów muzycznych, pojazdów, zwierząt, zjawisk przyrody. Program musi zawierać min.100 interaktywnych ilustracji i animacji powiązanych z odpowiadającymi im dźwiękami. Ćwiczenia w nim zawarte powinny mieć w przeważającej mierze charakter zabawowy (kolorowanki, gry pamięciowe, łączenie w pary i inne). Materiał zawarty w programie, obejmujący animowane ilustracje i naturalne dźwięki, powinien być dostosowany do możliwości percepcyjnych dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym , ok.

 Odgłosy zwierząt,

 Odgłosy środków komunikacji,

 Odgłosy z życia domowego,

 Instrumenty muzyczne,

 Określenia kolorów,

 Antonimy – wyrazy przeciwstawne,

 Określenia miejsca,

 Odgłosy przyrody,






Szt.

1

62.

Program komputerowy do wizualizacji ruchów artykulacyjnych (Logostempel 2)

Program komputerowy na płycie  CD, którego celem jest wizualizacja (animacja) ruchów artykulacyjnych w czasie wymawiania głosek etalizowanych i głoski „r” oraz animacja oddychania.

Program powinien zawierać


  • bogaty zestaw nagród: tekstowych, zagadek, komentarzy pisanych i mówionych, kolorowanek, ilustracji, utworów muzycznych (nagrody mają motywować dziecko do ćwiczeń i urozmaicać żmudne ćwiczenia logopedyczne)

  • metronom,

  • logopedyczną kartę do zapisywania wielorakich danych o uczniu

  • narzędzia umożliwiające egzemplifikowanie głosek poprzez ilustracje, rentgenogramy, palatogramy, litery.




Szt.

1

63.

Test artykulacyjny lub równoważny

Test dla logopedów do badania wymowy zawierający



  • co najmniej 80 kolorowych ilustracji drukowanych na kartonie formatu A5 laminowanych

  • tabele liczbowo wyrażonych norm porównawczych

  • materiał obrazkowy,

  • podręcznik,

  • karty badań,

  • program komputerowy,

  • omówienie założeń teoretycznych.







Szt.

1

64.

Gra dydaktyczna ucząca koncentracji uwagi na dźwięku, identyfikowania i różnicowania dźwięków oraz rozwijająca słownictwo (Lotto- dźwięki z otoczenia) lub równoważny

Pomoc dydaktyczna do ćwiczeń w słuchaniu i mówieniu dająca możliwość zabaw polegających na słuchaniu dźwięków i dostosowywaniu ich do odpowiednich ilustracji.

Powinna zawierać:


  • minimum 60 plastikowych żetonów o śr. Ok. 3 cm,

  • co najmniej 1płytę CD z nagraniami ok. 50 różnych odgłosów otoczenia ułożonych w serie (czas nagrania min. 60 minut),

  • co najmniej 6 kart ilustrujących ok. park, ulicę, plażę, las, ogród i kuchnię. Treść każdej z kart musi odpowiadać dźwiękom znajdującym się na płycie.

  • Min. Wym. Kart 33 x 22 cm




Szt.

1

65.

Gra doskonaląca percepcję słuchową (Dźwiękowe sześciany, akustyczne) lub równoważny

Co najmniej osiem par pudełek (sześcian) wydających różne dźwięki przy ich potrząsaniu. Dziecko ma możliwość łączenia w pary sześcianów wydających taki sam dźwięk. Każde pudełko musi być wyposażone w „szybkę” na jednej ze ścian umożliwiającą podgląd do wnętrza . Szybki muszą być łatwe w demontażu, by umożliwić wypełnianie pudełek wybranymi materiałami, jak ok. ryż, koraliki, klocki ok.

Wymiar pudełek 3/3/3cm – 5/5/5 cm





Szt.

1

66.

Wibrator z łopatkami lub równoważny

Narzędzie wywołujące i utrwalające głoskę „R”. Amplituda 0,6 cm, zasilany baterią 1,5 Volt. W zestawie łopatki: twarda i miękka, które poruszają się odśrodkowo.

Wibrator ma aktywizować, pionizować i usprawniać motorykę przedniej części języka





Szt.

1

67.

Pacynki z bajek

Duże pacynki do tworzenia dialogów, zachęcające do mówienia, umożliwiają prowadzenie ćwiczeń relaksacyjnych. Uszyte z bawełny o wymiarach (wymiary mogą odbiegać od przedstawionych do 4 cm):



  1. Królewna, wym. Ok. 28 x 33 cm

  2. Król, wym. Ok. 27 x 30 cm

  3. Królowa, wym. Ok. 29 x 33 cm

  4. Czerwony Smok, wym. Ok. 30 x 27cm

  5. Rycerz, wym. Ok. 27 x 33 cm

  6. Babcia, wym. Ok. 30 x 31 cm

  7. Czerwony Kapturek, wym. Ok. 28 x 36 cm

  8. Wilk, wykonany z miękkiego futerka, wys. ok. 40 cm

  9. Leśniczy, wym. Ok. 32 x 35 cm

  10. Królewna Śnieżka, wym. Ok. 27 x 30 cm

  11. Książę, wym. Ok. 29 x 33 cm

  12. Dobra Wróżka, wym. Ok. 27 x 31 cm

  13. Czarodziej, wym. Ok. 27 x 37 cm

  14. Kot w Butach. Wym. Ok. 25 x 33 cm

Łącznie 14 pacynek po 1 sztuce z każdego wzoru.




Szt.

Łącznie 14 pacynek po 1 sztuce z każdego wzoru

68.

Karty do ćwiczeń motoryki narządów artykulacyjnych (Gimnastyka buzi i języka) lub równoważny.

Karty do ćwiczeń motoryki narządów artykulacyjnych zawierające ilustracje o tematyce bliskiej dzieciom.



  • Minimum 40 kart z obrazkami o wym. A 5 lub. Ok. 9 x 9 cm

  • Na jednej stronie karty powinien znajdować się czytelny obrazek (jednobarwny szkic), druga strona powinna być wypełniona w całości kolorem

Pomoc ma rozwijać motorykę narządów artykulacyjnych – kinezę tj. ruch narządów, kinestezję tj. czucie ułożenia narządów, rozumienie mowy, wzbogacać słownictwo, stymulować logiczne myślenie, uczyć poprzez demonstrację, naśladownictwo i manipulowanie.




Szt.

1

69.

Tuby wydające dźwięki –Tuby diatoniczne

Tuby do ćwiczeń relaksacyjnych, oddechowych, uspokajających. Rurki wykonane z tworzywa, wydające dźwięki przez uderzanie. W zależności od długości tuby wydają różne dźwięki. W zestawie powinny się znaleźć tuby diatoniczne:



  1. Rurka pojedyncza wydająca dźwięk C’’ . Długość: ok. 30 cm.- 5 sztuk

  2. Rurka pojedyncza B’. Długość: ok. 32 cm. – 5 sztuk

  3. Rurka pojedyncza A’. Długość: ok. 36 cm. – 5 sztuk

  4. Rurka pojedyncza G’. Długość: ok. 41 cm. – 5 sztuk

  5. Rurka pojedyncza F’. Długość: ok. 46 cm. – 5 sztuk

  6. Rurka pojedyncza E’. Długość: ok. 49 cm. – 5 sztuk

  7. Rurka pojedyncza D’. Długość: ok.56 cm. – 5 sztuk

  8. Rurka pojedyncza C’. Długość: ok.62 cm. – 5 sztuk

Lub 5 zestawów diatonicznych, każdy zestaw zawiera 8 tub z dźwiękami C D E F G A B C

Łącznie powinno być 40 tub.






Szt.

Łącznie 40 tub

70.

Stojak do tub

Stojak do przechowywania tub dźwiękowych. Wykonany z drewna z co najmniej trzema wewnętrznymi przegródkami.






Szt.

1

71.

Pudełka dźwiękowe (pomoce Montessori)- lub równoważny

Dzięki pracy z pudełkami dźwiękowymi, dzieci rozwijają postrzeganie różnic w percepcji dźwięku. Materiał składa się z dwóch zestawów klocków o czerwonych oraz niebieskich polach, które wydają charakterystyczne dźwięki. Dzieci tworzą pary o kolorze pola czerwony-niebieski o takich samych generowanych dźwiękach. Zestaw powinien zawierać 2 pudełka (kolory – czerwony i niebieski) z min. 6 różnymi dźwiękami. Klocki powinny być wykonane z drewna – walec o wysokości 4-5 cm i średnicy nie mniejszej niż 2 cm.






komplet

1

72.

Zdjęcia duże lub równoważny

Fotografie o wym. Ok.19 x13 cm zachęcające do ćwiczeń prawidłowej wymowy, wzbogacające słownictwo i logiczne myślenie. Zestawy zdjęć powinny składać się z minimum 50 sztuk i dotyczyć następującej tematyki:



  1. Zwierzęta

  2. Żywność

  3. Przedmioty domowe

  4. Ubrania i części ciała

  5. Czasowniki

  6. Przymiotniki

Każdy zestaw zdjęć powinien być umieszczony w plastikowym pojemniku (walizce) umożliwiającym przechowywanie fotografii. Ponadto powinien zawierać co najmniej jeden drewniany stojak na zdjęcia.

Każdy z sześciu zestawów powinien odpowiadać innej tematyce zgodnie z powyższym opisem.




Zestaw (Każdy z sześciu zestawów powinien odpowiadać innej tematyce zgodnie z opisem obok.

6

73.

Mikrofon MP3

Mikrofon z funkcją nagrywania i odtwarzania pozwalający na szybkie nagranie słów, dialogów lub dowolnych dźwięków z otoczenia. Powinien posiadać wbudowaną kartę pamięci min.128 MB oraz łącze USB. Zasilanie mikrofonu to akumulator ładowany za pomocą łącza USB.






Szt.

1
1   2   3   4   5   6   7   8


©snauka.pl 2016
wyślij wiadomość