Strona główna

OpisyProduktów pl poprawiają opisy I zdjęcia w e-sklepach Nowopowstający serwis OpisyProduktow pl ma stać się odpowiedzią na problemy sklepów internetowych związane z przygotowywaniem opisów produktów I ich zdjęć


Pobieranie 6.98 Kb.
Data19.06.2016
Rozmiar6.98 Kb.

eStoreMedia sp. z o. o. tel. (22) 434 64 48 ul. Wilcza 46/99 fax. (22) 300 15 86

00-679 Warszawa kontakt@estoremedia.com




OpisyProduktów.pl poprawiają opisy i zdjęcia w e-sklepach

Nowopowstający serwis OpisyProduktow.pl ma stać się odpowiedzią na problemy sklepów internetowych związane z przygotowywaniem opisów produktów i ich zdjęć. Serwis ma pomagać w przekazywaniu informacji produktowych od producentów dóbr FMCG do środowisk e-commerce.

Serwis OpisyProduktow.pl będzie centralną bazą opisów i zdjęć produktów udostępnianą za darmo sklepom internetowym. Baza będzie tworzona bezpośrednio przez producentów produktów, dzięki czemu informacje mają być rzetelne, aktualne oraz estetyczne.

- W naszych rozmowach z osobami kupującymi w Internecie często słyszeliśmy narzekanie, że w e-sklepie nie można dotknąć produktu, nie można przeczytać informacji zawartych na opakowaniu – mówi Wojciech Mocarski, dyrektor zarządzający serwisem OpisyProduktow.pl – Postanowiliśmy stworzyć serwis, który poprawi jakość opisów i zdjęć, który wprowadzi w życie naszą koncepcję e-opakowania, czyli elektronicznego odpowiednika kolorowego nadruku na opakowaniu. Najpierw postawimy na istniejące technologie, czyli wysokiej jakości zdjęcia oraz opisy tak przygotowane, aby ułatwiały podjęcie decyzji zakupowej. W dłuższej perspektywie mamy nadzieję na popularyzację tzw. wideo-opisów, czyli multimedialnych prezentacji cech produktu znanych np. z Amazon Kindle – dodaje przedstawiciel serwisu OpisyProduktow.pl.

Z badań przeprowadzonych przez OpisyProduktow.pl wynika, że dobrze opisany produkt ma szanse sprzedać 50 proc. więcej egzemplarzy, niż jego odpowiednik z gorszym opisem. Dodatkowo dobrze przygotowany opis ma również poważną funkcję marketingową – wspomaga zapamiętywalność cech produktu nawet o 70 proc.

- Chcemy zachęcić do współpracy możliwie wielu producentów, bo przecież e-commerce to bardzo efektywne medium liczące przeszło 100 milionów odsłon miesięcznie tylko w kategoriach „żywność” i „chemia”. Odsłony te w darmowy sposób prezentują produkty i mają ultra-bezpośredni wpływ na miliony decyzji zakupowych podejmowanych w danym momencie. Co istotne, informacja produktowa dociera do konsumenta w momencie, kiedy jest on otwarty na jej przyswojenie – podkreśla Wojciech Mocarski.

Już teraz działa wersja „beta” serwisu na OpisyProduktow.pl. Oprócz opisów kilkudziesięciu marek można tam też znaleźć skrócone opracowania badań przeprowadzonych przez twórców serwisu. Oczekują oni na komentarze zarówno od sklepów internetowych jak i od producentów.



Serwis OpisyProduktow.pl jest projektem współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Działanie 8.1.


©snauka.pl 2016
wyślij wiadomość