Strona główna

Papiery: Tajemnica doktora Trawizza Autor: Filip Szczypuła System: Neuroshima Setting: Neuroshima, Papiery, Zlecenie. Gotowa mechanika: brak Modyfikacje zasad: brak Ilość graczy 2-4 Gotowe postacie: brak Ilość sesji: 1 Dodatki: brak Opis


Data17.06.2016
Rozmiar29 Kb.

Papiery: Tajemnica doktora Trawizza

Autor: Filip Szczypuła

System: Neuroshima

Setting: Neuroshima, Papiery, Zlecenie.

Gotowa mechanika: brak

Modyfikacje zasad: brak

Ilość graczy 2-4

Gotowe postacie: brak

Ilość sesji: 1

Dodatki: brak

Opis: gracze zostają wynajęci do znalezienia papierów z informacjami o molochu, misja wydaje się łatwa i nieskomplikowana ale okaże się inaczej…..

1.Obóz nomadów

BG idą przez pustynię, są zmęczeni i wycieńczeni, jest środek nocy, . Idą przed siebie, nie mają już lekarstw ani żadnych innych zapasów szli w poszukiwaniu Gambli i przygód. w oddali widzą mały obóz nomadów.(muszą do niego wejść inaczej umrą z przemęczenia)obóz znajduje się pomiędzy Chicago a Indiana polis . wokół nie ma żadnych gór, jest tylko długa płaska pustynia, do Chicago jest jakieś 90 km a do Indiana polis 180 . przywódca nomadów to stary szaman o imieniu Trent . gracze od razu zostaną zaprowadzeni do przywódcy po upewnieniu się że Bohaterowie nie mają złych zamiarów zaprosi ich do obozu. Nomadzi uprzejmie ich przyjmą (ale im nie ufają ) ,dadzą im wodę, jedzenie i namiot do spania (znajdą się nawet małe zapasy leków na choroby Bohaterów Graczy). gracze poznają sympatycznego lekarza travizza i jego pomocników Johna i Claytona. trawizz jest chudy i słaby a jego pomocnicy napakowani i silni ( od razu cała trójka zaprzyjaźnia się z graczami) doktor nie ma dużo czasu na pogaduchy bo właśnie zaczyna operować kilku ludzi którzy zaraz umrą jeżeli nie będą operowani.



2.obóz nomadów cd.

gracze wstaną jako ostatni nikt już nie będzie spał dopiero teraz zobaczą jak wygląda obóz wokół biegają dzieci są zagrody z krowami ludzie uprawiają ziemie a wokół porozstawiane są namioty. niedługo po tym jak gracze wstaną wokół obozu zaczną jeździć samochody będzie słychać kilka strzałów i po chwili obóz będzie już otoczony przez jakiś uzbrojonych facetów . jeden z nich przez megafon oznajmi swoje żądania: macie w przeciągu 24 godzin wydać doktora i jego pomocników inaczej rozstrzelamy cały obóz, doktor trawizz wie o co chodzi (nomadzi nie mają broni do tej pory wystarczały im kije, nie mają z nimi szans). Ci goście rozbili namioty wokół obozowiska, i stale patrolując okrążają obozowisko. nomadzi urządzą naradę oczywiście bez graczy i doktora. podczas narady nomadów doktor wyżali się graczom że nie ma pojęcia o co chodzi partyzantom i że nie wie co robić, następnie zwróci się do Johna żeby poszedł i zapytał o co im chodzi. John po chwili namysłu zgodzi się tam iść. (jeżeli gracze się uprą i będą szli z Johnem lub zaczną robić coś dziwnego polecą ostrzegawcze strzały, niekoniecznie w powietrze) John wróci jeszcze przed końcem narady powie że chodzi o jakieś papiery. Doktor powie graczom ze zbiera różne ciekawe rzeczy i nie wie gdzie znalazł jakieś papierki, uznał że są bezwartościowe ale i tak je sobie zostawił bo nie zajmowały dużo miejsca. Po dwóch dniach od znalezienia papierów, zaczęli o nie wypytywać gangerzy ( chyba hell Angelsi) więc doktor się ich pozbył dając je jakiemuś szczurowi. doktor poprosi BG żeby zajęli się tą sprawą obieca im kupę Gambli którą ma w Waco. partyzanci pozwolą podejść tylko jednemu z Bohaterów. Namioty tych ludzi będą wypchane bronią i różnym sprzętem, BG będzie musiał prowadzić bardzo długą dyskusje ale zgodzą się żeby poszli po te papiery lecz jeżeli nie wrócą po tygodniu, rozwalą cała wioskę. doktor powie im że szczur któremu dał papiery chyba nazywał się Sylwester i mieszka w Chicago. Bohaterowie graczy dostaną do pomocy Johna oraz mały niby motor z przyczepką ( 2 osoby + 4 na przyczepce prędkość max=60kmh, paliwa starczy do Chicago). z powodu czasu gracze powinni wyruszyć szybko. narada nie może skończyć się przed ich wyruszeniem




Kto otoczył obóz? Obóz otoczyło 13 gości ( najemnicy) mają bardzo dobre uzbrojenie prawie każdy ma AK lub spasa. mają 5 dużych jeepów . jeżeli gracze będą chcieli z nimi walczyć MG może wybrać ich współczynniki ale gracze i tak nie mogą mieć z nimi szans.

Kto ich wynajął ? wynajął ich jakiś bogaty świr który pasjonuje się molochem. Mają oczywiście zdobyć papiery.



Wyjaśnienie: papiery: to tajne informacje dotyczące molocha ( jakiś gość dostał się do molocha trochę poobserwował i porobił zdjęcia. teraz kilka bogatych i wpływowych osób chce je dostać. Najemnicy którzy otoczyli obóz są wynajęci i nie wiedzą o co chodzi w papierach) John: John jest z Trawizzem tylko po to by zdobyć papiery ale na razie będzie pomagał BG i zdobywał zaufanie. Clayton: on w odróżnieniu o d Johna jest dobry i chce pomagać ludziom nie zna się na medycynie więc pomaga travizzowi w pomaganiu ludziom


3.Chicago

Chicago to już właściwie tylko małe miasteczko znajdujące się w miejscu gdzie kiedyś było wielkie Chicago



Droga

Droga przez jakiś czas to pustynia natomiast gdy zacznie się ściemniać BG będą jechać przez ruiny jakiegoś miasta. Podczas drogi przez ruiny bohaterowie usłyszą jakieś straszne jęki dochodzące ze starego, spalonego i w połowie zawalonego drapacza chmur. Bohaterowie nie zdążą podjąć działań gdy z budynku wyjdzie jakiś człowiek i zacznie błagać o pomoc,, proszę pomóżcie mi mój przyjaciel wpadł do dziury proszę pomóżcie mi błagam nie dajcie mu zginąć” gracze powinni zrobić problematyczny/trudny test czujności jeżeli im się uda zobaczą jak ten człowiek wyciąga maczetę i rzuca się na Bohaterów walka przebiega normalnie natomiast jeżeli test im się nie uda i będą chcieli mu pomóc zaatakuje ich od tyłu lub tak żeby nie widzieli może zadać jednemu bohaterowi ranę maczetą a potem walka przebiega normalnie. ( BG mają kilka wyjść mogą zostać zabici, mogą zostać wzięci żywcem i być torturowani, mogą zabić tego gościa lub go obezwładnić ale wtedy sam się zabije. wbije sobie nóż w serce. Pierwsze dwie opcje są mało prawdopodobne jeżeli graczy jest więcej niż jeden). Gdy gracze dojdą do tych ruin i stwierdzą że spędzą tam noc wtedy w środku nocy usłyszą wołanie o pomoc a dalej tak samo test czujności itd.



Gość który zaatakuje BG Budowa: 11 Zręczność: 8 Percepcja: 14 spryt: 16 charakter: 12

Umiejętności: broń ręczna 2, motocykl 4, blef 13, opieka nad zwierzętami 8

Gdy BG już pokonają oszusta mogą zająć się swoimi sprawami lub przeszukać gościa który ich napadł. Przy sobie będzie miał skalpel i maczetę którą walczył natomiast w budynku z którego BG słyszeli krzyki będzie prawdopodobnie tymczasowa baza tego człowieka. do fotela będzie przypięty jakiś martwy człowiek ( będzie miał powbijane w brzuch różne druciki i haczyki) dookoła będzie dużo maszyn tortur. Jeżeli BG dobrze się rozejrzą mogą znaleźć pokój z różnymi ciekawymi i drogimi rzeczami ( jeżeli gracze trochę pomyślą. domyślą się co tu miało miejsce. Gość który zaatakował BG to psychol łapał wędrowców i ich torturował a ich rzeczy wrzucał do jednego pokoju. Bohaterowie mogą też znaleźć szczelnie zamknięte pomieszczenie w którym wrzucał śmieci po zabawie ( wnętrzności i zmasakrowane ciała. Dalsza podróż bez przeszkód.



Bezpieczne Miejsce.

Po przygodzie z psychopatą BG zapewne szli do Chicago w nadziei na chwile bezpieczeństwa, a raczej na chwilę mniejszego niebezpieczeństwa. Niestety nadzieja nic nie dała w Chicago jest teraz wojna gangów. Już na wejściu do Chicago gracze zobaczą nabitego na pal szeryfa ( powinni poznać że to szeryf po odznace i tabliczce przy palu „oto szeryf George”) a po chwili rzuci się na nich dwóch gości w skórzanych kurtkach ( nie mają broni)

Facet w skórze 1

Budowa: 12 zręczność: 12 percepcja:8 spryt: 6 charakter: 6

Facet w skórze 2

Budowa: 11 zręczność: 11 percepcja:8 spryt: 8 charakter: 8

Gdy Bohaterowie już ich pokonają powinni szukać sylwestra

Szantażowany

znalezienie sylwestra nie jest trudne wręcz bardzo łatwe każdy wie że ma on dom ( a raczej dziurę w ziemi) przy budynku szeryfa. właściwie to nie od zawsze jest szczurem kiedyś był handlarzem rozsławił się tym że kiedyś zdobył samolot nikt nie wie jak ani gdzie ale samolot mu ukradli wraz z jego całym majątkiem i teraz nikt nie chce już z nim robić interesów. aktualnie Sylwester jest szczurem-zbiera wszystko co możliwe kolekcjonuje rzeczy z przed wojny, z powodu jego przeszłości każdy wie gdzie on mieszka ( Bohaterom graczy każdy opowie historię sylwestra i powie gdzie można go znaleźć problem w tym że teraz każdy siedzi w domu). Sylwester to człowiek cichy i zamknięty w sobie ( podczas rozmowy z graczami powinien być lekko przestraszony) od razu powie że nie ma już tych papierów, chciał trochę zarobić jako gość od sparingu pewnego młodego gladiatora o imieniu Peter. poszedł do niego obiecali mu zapłacić za godzinę treningu. Ale gdy mieli zacząć trening Peterowi odbiło wyszedł ze swojej przyczepy z AK i chciał zaczynać w dodatku krzyczał coś że jest najlepszy i nikt go nie pokona więc Sylwester od razu uciekł i niestety zostawił swój plecak a w nim papiery. Sylwester powie graczom że gladiator ze swoim trenerem mają przyczepę na drugim końcu miasta



Walnięty Gladiator.

Jak już gracze wyjdą od sylwestra bitwa gangów ucichnie. gdy Bohaterowie dojdą do gladiatora( dowiedzieć się o drogę mogą jak chcą ale ludzie w Chicago są pomocni więc zawsze powiedzą jak iść chyba że jesteś gangerem lub psychopatą) dom gladiatora to duża przyczepa kempingowa. przyczepa będzie się trząść a w środku ktoś będzie przeklinał i krzyczał.( jeżeli Bohaterowie będą pukać drzwi otworzy trener gladiatora, Joseph będzie sympatyczny zaprosi BG do środka)jeżeli wejdą do środka będzie tam napakowany gladiator i trener oboje będą głośno dyskutować o sprawach zawodowych. Gladiator nie będzie sympatyczny i najchętniej od razu wywaliłby graczy ale jego trener mu nie pozwoli i chętnie przyjmie BG . Po krótkiej rozmowie gracze dowiedzą się że Sylwester nigdy nie był u gladiatora i nie zostawił żadnego plecaka. Do rozmowy włączy się gladiator i powie że ten cały sylwester to frajer że dał się tak wykorzystać tej mafii przez jakieś papierki. ( jeżeli gracze będą pytać o jaką mafie chodzi gladiator nie za wiele im powie bo nie za wiele wie)



4.ucieczka

po wyjściu od gladiatora gracze powinni iść od sylwestra zapytać o co chodzi ale gdy dojdą wokół będzie chodzić wkurzony ganger, powie graczom że sylwester mu podprowadził motor i pojechał drogą do fort Wayne. Po rozmowie zacznie zbierać ekipę do pościgu.



Pogoń

Sylwester pojechał do Toledo droga graczy będzie prowadziła przez fort wayne następnie rozstaje dróg do Toledo, Dayton , columbus, cleweland



fort Wayne

gdy dojadą do fort wayne Bg mają dużo możliwości mogą chodzić i pytać o gościa na motorze, mogą robić testy tropienia do wyboru do koloru. A ludzi na motorze jest bardzo dużo więc to raczej nie pomoże. Gdy już będą wiedzieli gdzie pojechał sylwester John przyniesie paliwo



rozstaje

Gracze mają 3 możliwości

1. Toledo- to tam pojechał sylwester na spotkanie z mafią ( można dać graczom podpowiedź żeby nie błądzili po drogach np. ktoś chyba widział że jechał w stronę Toledo albo John zrobi test tropienia )

2. Dayton niestety tu go nie było

3. kolejne rozstaja prowadzące do miast : Columbus, Cleveland, Akron tam go nie było

5. Toledo


Po dojeździe do Toledo gracze powinni wykazać się inicjatywą i znaleźć czarnego cadilaca. Mają kilka wyjść w każdym rozsądnym wyjściu niech znajdą cadilaca pod domem mafii ( tak naprawdę nie jest to prawdziwa mafia chodzą tylko po mieście pokazując się z bronią czasem kogoś zastrzelą żeby zdobyć respekt gracze mogą się o tym dowiedzieć ale nie muszą niech też wchodzą do ich domu z lekkim lękiem)

Dom mafii

Dom jest z drewna widać że zbudowany długo po wojnie zapewne kiedyś był ładny ale teraz to rozwalona rudera. Podziurawiona od serii z karabinu gdy gracze podejdą pod dom z pod niego będzie wyjeżdżać 3 gości w zielonym jeepie( jeden kierowca + 2 z AK) gracze mogą stać na dole i nie wiadomo na co czekać lub wejść ( muszą wejść. John może wpłynąć odrobinę na ich decyzję) jeżeli będą czekać John powinien ich namówić albo mogą usłyszeć jęki i wołania o pomoc z wewnątrz wedle uznania mg natomiast jeżeli wejdą w środku ściany będą podziurawione w powietrzu unosić się będzie metaliczny zapach oraz stęchlizny wokół będzie pełno trupów dolne piętro to dwa pokoje oraz korytarz w każdym pomieszczeniu będą trupy trupów będzie 8 lub 9 przy dwoje ostatnich są tak zmasakrowani że nie wiadomo czy jest jeden czy dwóch



Dom mafii górne piętro

Górne piętro to mały przedsionek i duży pokój. W przedsionku gracze znajdą kilka pociętych i rozstrzelanych ciał. Gdy Bohaterowie Graczy wejdą do pokoju zobaczą 2 gości wychylających się zza przewróconego stołu i jednego w strachu wyglądającego przez okno. Pokój będzie zdemolowany od licznych serii z karabinu a wokół będzie dużo ciał i pełno krwi. Gdy gracze wejdą kolega z pod okna wskoczy za stół, wychyli się z Uzikiem po czym powiadomi swoich kumpli zza stołu że to nie oni. goście zza stołu wyjdą przedstawią się i z własnej woli opowiedzą graczom o co chodzi. A więc chodzi oto że ci goście nazywają się bob John i Robert. Dowiedzieli się że w okolicy wszystkie gangi szukają jakiś papierów więc stwierdzili że je zdobędą i sprzedadzą, sylwester im je dał i po 10 minutach dom otoczyli jacyś ludzie zabili sylwestra zabrali papiery, trochę postrzelali i odjechali. Po wyjaśnieniu BG usłyszą że jakiś duży samochód podjedzie pod dom. Wszyscy od razu się zerwą złapią za broń i schowają się za stołem. Do pokoju wejdzie 3 ludzi. Jeden łysy z blizną na głowie drugi w długich blond włosach a trzeci w krótko ostrzyżonych włosach w okularkach ten jako jedyny nie trzyma w ręku AK tylko miecz samurajski. Cała trójka na początku oleje BG i zajmie się bobem Johnem i sylwestrem. Najpierw ich rozstrzelają potem kolega z mieczem poprawi a potem łysy odwróci się do graczy i wtedy zacznie się walka. Gdy gracze zabiją łysego i jego kolegów. Łysy w kieszeni ma zwinięte papiery ( znalezienie ich będzie dziecinnie proste ponieważ papiery są duże i wystają z kieszeni)



6.Powrót

W drodze nie powinno być żadnych problemów.



Obóz nomadów

Gdy będą dochodzić do obozu z oddali zobaczą dym i przygasający już obóz.



W obozie nikogo już nie będzie znajdą tylko wyryte na namiocie ,, dallas szaman na obrzeżach”

Ciąg dalszy w drugiej Części.


©snauka.pl 2016
wyślij wiadomość