Strona główna

Patriotyzm gospodarczy to nie cierpiętnicze wybory Patriotyzm gospodarczy to nie tylko popularne hasło, ale realne działania. Polskie przedsiębiorstwa coraz częściej korzystają z tego, że klienci świadomie dokonują wyborów zakupowych


Pobieranie 12.27 Kb.
Data20.06.2016
Rozmiar12.27 Kb.




Warszawa, 30 września 2015 r.
Patriotyzm gospodarczy to nie cierpiętnicze wybory

Patriotyzm gospodarczy to nie tylko popularne hasło, ale realne działania. Polskie przedsiębiorstwa coraz częściej korzystają z tego, że klienci świadomie dokonują wyborów zakupowych, które pośrednio przyczyniają się do poprawy ich sytuacji ekonomicznej.

Na zorganizowanej przez Puls Biznesu konferencji „Czas na patriotyzm gospodarczy”, Andrzej Klesyk, prezes PZU podkreślił, że patriotyzm gospodarczy polega na tym, żeby dokonywać właściwych wyborów, które nie są wcale cierpiętnicze, tylko dobre dla kraju, a także dla indywidualnego człowieka.

Patriotyzm gospodarczy to nie tylko przekonywanie do kupowania produktów polskich marek, które często nie są nawet produkowane w Polsce. Patriotyzm to również skuteczne inwestycje w innowacje, które sprawią, że powstanie więcej firm płacących w Polsce podatki, więcej dobrze płatnych miejsc pracy oraz poprawią jakość życia Polaków.

Co zrobić, aby być innowacyjnym?

– Nasze wybory ekonomiczne muszą być dobre na przyszłość. Jeżeli zbudujemy laboratorium, które będzie puste – to absurd. Jeżeli zbudujemy bazę kosztową, czyli bazę aktywów, które będą nas gigantycznie kosztować, a wiec będziemy mieli gigantyczne koszty stałe, to do niczego nie zaprowadzi. Myślę, że musimy bardzo mocno zainwestować w miękkie zdolności. Przede wszystkim edukację. Przestać kształcić ekonomistów i menedżerów, którzy nic nie potrafią, a bardziej się nastawić na inne kierunki. Ponadto uprościć i zainwestować w infrastrukturę do prowadzenia biznesu. Musimy zbudować zaufanie – mówił prezes PZU dla Pulsu Biznesu.



Dowiedz się więcej na temat patriotyzmu gospodarczego: http://www.bankier.pl/wiadomosc/Klesyk-Patriotyzm-gospodarczy-to-nie-cierpietnicze-wybory-7279831.html

Przedruk i powielanie informacji prasowej oraz komentarzy analityków Bankier.pl dozwolone pod warunkiem powołania się na źródło Bankier.pl.
Bankier.pl, portal istniejący od 2000 roku, jest jednym z czołowych mediów internetowych o tematyce finansowej na polskim rynku. Bankier.pl to profesjonalny serwis informacyjno-doradczy dla osób indywidualnych, menedżerów i kadry kierowniczej firm, poszukujących informacji o finansach. Codziennie publikuje najaktualniejsze informacje ze świata ekonomii i finansów, oraz udostępnia swoim użytkownikom narzędzia ułatwiające zarządzanie budżetem i prowadzenie firmy.


Serwis należy do Grupy Bankier.pl, której portfolio obejmuje portale zaliczane do czołówki witryn w swoich kategoriach tematycznych (PIT.pl, VAT.pl, Twoja-Firma.pl, PRNews.pl, MamBiznes.pl i 24.pl), a także największą finansową sieć afiliacyjną w Polsce – SystemPartnerski.pl dystrybuującą ponad 200 produktów oferowanych przez 80 instytucji finansowych.


 

Grupa Bankier.pl przyciąga coraz większą liczbę użytkowników, głównie osób zainteresowanych tematyką finansowo-biznesową. W czerwcu 2015 roku ich liczba wyniosła ponad 2,25 miliona, łącznie wygenerowali ponad 37 milionów odsłon (Źródło: Megapanel PBI/Gemius, czerwiec 2015)




www.bankier.pl

Biuro serwisu Bankier.pl

ul. Kijowska 1

03-738 Warszawa

tel. +48 22 333 99 99

faks +48 22 333 99 98

Grupa Bankier.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 03-738 Warszawa, przy ul.Kijowskiej 1, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego podnumerem KRS 0000258659, o kapitale zakładowym w wysokości 70 100 zł, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP 972-113-50-60, Regon: 300308237




©snauka.pl 2016
wyślij wiadomość