Strona główna

Patronat honorowy przyznany przez


Pobieranie 21.92 Kb.
Data19.06.2016
Rozmiar21.92 Kb.



Chiny szansą na rozwój eksportu polskiego mięsa


Pałac Prymasowski, Warszawa, 27 marca 2012 r.

PATRONAT HONOROWY PRZYZNANY PRZEZ:

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi RP

Ministerstwo Gospodarki RP

Główny Inspektorat Weterynarii

Agencja Rynku Rolnego

Invest Hong Kong

Związek Przedsiębiorców i Pracodawców

Krajowa Rada Drobiarstwa

Związek Polskie Mięso

Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego

Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP

Polski Związek Hodowców i Producentów Trzody Chlewnej

Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego

PATRONAT MEDIALNY:

TVR24

Bankier.pl

Portalspożywczy.pl

Polskie Mięso

Rynek spożywczy

Dlahandlu.pl

Współpraca redakcyjna z Pulsem Biznesu i TV Biznes

GRUPA DOCELOWA:

- zarządy spółek i przedsiębiorstw – producenci mięs i przetwórstwa mięsnego

- branżowe stowarzyszenia i izby

- rządowe agencje/izby/stowarzyszenia właściwe dla działań proeksportowych

PLANOWANA LICZBA UCZESTNIKÓW:

100 osób

DO UDZIAŁU MERYTORYCZNEGO W FORUM ZAPROSZENI ZOSTALI:

    • Waldemar Pawlak, Wicepremier RP i Minister Gospodarki RP

    • Marek Sawicki, Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi RP

    • Janusz Związek, Główny Lekarz Weterynarii

    • Andrzej Łuszczewski, Prezes Agencji Rynku Rolnego

    • dr Zdzisław Góralczyk, b. Ambasador RP w Chinach 1994-1999

    • Radca Handlowy w Ambasadzie CHRL w Warszawie

oraz Prezesi organizacji i stowarzyszeń branżowych

PROGRAM FORUM BRANŻY MIĘSNEJ:

9.30 -10.00 Rejestracja

10.00 - 10.10 Otwarcie Forum

Antoni Roszczuk, China Central Europe Business Forum (CCEBF)

10.10 -10.25 Wystąpienie

Przedstawiciel kierownictwa w Ministerstwie Gospodarki RP

10.25 - 10.40 Wystąpienie

Przedstawiciel kierownictwa w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi RP

10.40 - 11.00 Wystąpienie

Przedstawiciel kierownictwa Głównego Inspektoratu Weterynarii

11.00 - 11.15 Wystąpienie

dr. Zdzisław Góralczyk, b. Ambasador RP w ChRL

11.15 - 11.30 Przerwa kawowa

11.30 - 12.00 Rozliczenie w chińskiej walucie – nowe możliwości dla polskich firm, HSBC Bank Polska

12.00 - 12.30 Rola ubezpieczeń eksportowych – KUKE S.A.

12.30 - 13.00 Gwarancje handlowe w modelu GForce – Raiffeisen Bank

13.00 – 13.25 Sposób na biznes w Chinach - model wejścia na rynek, Antoni Roszczuk, CCEBF

12.25 - 13.50 Wystąpienie, David Roe, Invest Hong Kong

13.50 - 14.50 Lunch

14.50 - 15.50 Dyskusja ekspertów:

Jak osiągnąć sukces na chińskim rynku? Perspektywy eksportowe polskiego mięsa?

Do udziału zostali zaproszeni:

- Rajmund Paczkowski, Prezes Krajowej Rady Drobiarstwa

- Jerzy Wierzbicki, Prezes Stowarzyszenia Producentów Bydła Mięsnego

- Witold Choiński, Prezes Związku Polskie Mięso

- Krzysztof Darewicz, ekspert rynku chińskiego

- Ekspert Banku Gospodarki Żywnościowej

Moderator: Marta Bartkowska, redaktor TVR 24

16.00 - 16.15 Podsumowanie Forum: Antoni Roszczuk, Prezes China Central Europe Business Forum (CCEBF)

PAKIETY SPONSORSKIE:

I. SPONSOR


  • Ustawienie stoiska promocyjnego we foyer przed salą, w której odbędzie się Forum;

  • Dołączenie materiałów promocyjnych sponsora do toreb dla uczestników Forum

WARTOŚĆ PAKIETU: 4 500 PLN netto

ORGANIZATORZY:



www.openlinks.pl

27 października 2011 roku, OpenLinks współorganizował jedną z największych konferencji gospodarczych w Europie Środkowej i Wschodniej: "Hong Kong - Guangdong Business Conference in Warsaw 2011". Do Warszawy przyleciało 600 delegatów reprezentujących biznes i koła rządowe ze Specjalnego Regionu Administracyjnego Hongkong i prowincji Guangdong w Chinach. W spotkaniu uczestniczyło także ponad 1000 przedstawicieli polskiego biznesu zainteresowanych rynkiem Kraju Środka. Więcej informacji na temat tego wydarzenia znaleźć można na stronie internetowej: www.hkguangdong2011.com





www.ccebf.com

China Central Europe Business Forum jest jednym z projektów realizowanych przez Związek Przedsiębiorców i Pracodawców, którego zadaniem jest promocja nowego modelu współpracy biznesowej polskich samorządów, innowatorów i przedsiębiorców w penetracji rynku chińskiego. Podejmowane działania przez CCEBF:

• prezentacja w Chinach indywidualnych ofert polskich przedsiębiorców i samorządów,

• organizacja konferencji i pokazów polskiej ofert MSP i samorządów w Chinach i Hongkongu,

• pozyskiwanie chińskich ofert współpracy na rzecz polskich MSP i samorządów,

• organizowanie grup branżowych polskich MSP i samorządów we wspólnych działaniach w Chinach,

• działania PR w mediach chińskich na rzecz polskich MSP i samorządów,

• zapewnienie przez ekspertów CCEBF polskim MSP i samorządom praktycznej wiedzy o skutecznym działaniu w Chinach.





©snauka.pl 2016
wyślij wiadomość