Strona główna

Plan finansowy z informacją merytoryczną


Pobieranie 150.83 Kb.
Data19.06.2016
Rozmiar150.83 Kb.
Plan finansowy z informacją merytoryczną

Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Świętokrzyskiego



na 2015 rok




KOSZTY


KOSZTY


PROJEKTU TURYSTYCZNA PROMOCJA REGIONU ŚWIĘTOKRZYSKIEGO POPRZEZ PRODUKCJE AUDIOWIZUALNE, PR, REKLAMĘ ORAZ INNE NOWOCZENSNE INSTRUMENTY I NARZĘDZIA


1



Produkcje audiowizualne
- Sabat Czarownic
- Emisja filmu SABAT CZAROWNIC 3D


917 852,15
 900 476,75
17 375,40


Planowani wykonawcy:

Conchita Wurst, Ewelina Lisowska, Kombi, Afromental, Sound’n’Grace, Mafia, Bajm



Termin:

27 czerwca 2015 roku



Miejsce:

Amfiterat Kadzielnia



Transmisja:

TVP 2, prime time



  • Konferencja prasowa w dniu Sabatu Czarownic z Conchitą Wurst organizowana wspólnie z Sony Poland

  • 11 felietonów x 2 - rekordowa liczba świadczeń promocyjnych w historii

  • Emisja filmu SABAT CZAROWNIC 3D w TVP HD



2



Zakup filmów reklamowych i prezentacji audiowizualnych na potrzeby promocji (w tym do "Czarującej Kapsuły")


152 000,00

Uwaga: W ramach tego działania planuje się produkcję kolejnego filmu w technologii 3D, który wyświetlany będzie w mobilnym kinie.

Wyjaśnić z Grzegorzem, czy potwierdza koszt, bo słyszę, ze Peczal nie ma umowy, a niedługo trzeba robic zdjęcia. Póki co nie ciąć.

3



Działalność wydawnicza



200 740,93


- Świętokrzyskie czaruje w 3D – II część przygotowanie i druk
- Największe Atrakcje (seria 4 folderów) :

- Ziemia Sandomierska

- Czym Chata Bogata

- Moc Ponidzia

- Partnerstwo Ziemi Świętego Krzyża

Partnerzy: 4 Lokalne Organizacja Turystyczne z terenu województwa świętokrzyskiego
- Zakup dwóch komputerów stacjonarnych, laptopa wraz z ploterem i innymi urządzeniami towarzyszącymi oraz oprogramowaniem.

4



Wykonanie gadżetów wizerunkowych


13 185,80

- gadżety standardowe: torby papierowe, długopisy, koszulki, pamięć USB



5

Badania ilościowe i wizerunkowe

36 055,00

Pod koniec 2014 roku planowane jest zlecenie wybranej agencji przeprowadzenie badań z zakresu skuteczności i efektywności działań promocyjnych prowadzonych przez ROTWŚ. Badania te będą wsparciem do opracowywanej „Strategii rozwoju turystyki w Województwie Świętokrzyskim na lata 2014-2020”


6

Zakup samochodu

150 000,00




7

Zarządzanie projektem

5 314,16




8

Promocja projektu

20 000,00








Razem Turystyczna Promocja



1 495 148,04




KOSZTY PROJEKTU

TRASY ROWEROWE W POLSCE WSCHODNIEJ – PROMOCJA


9

Kampania telewizyjna
- produkcja spotu promocyjnego

- emisja / produkcja / product placement

- wykonanie filmu 3D



6 576 711,85
699 870,00

5 636 841,85

240 000,00


W 2014 wykonano 6 spotów promocyjnych o długości 45 sekund każdy w wersji (polski angielski, niemiecki, rosyjski, ukraiński, włoski), 120 sekundowy film w w/w wersjach językowych oraz 8 - sekundowy billboard sponsorski


W 2015 roku podpisano umowę na lokowanie produktu w „Pytaniu na śniadanie” w siedmiu odcinkach. Emisja pierwszych trzech odcinków w kwietniu, następnie: maj, czerwiec, wrzesień i październik. Product placement – emisja 5 specjalnych programów nt Green Velo. Emisja spotów - 2 kampanie: wrzesień ( 3,5 mln zł) i grudzień (1,5 mln zł)

W 2015 roku kontynuowana będzie produkcja filmu 3D promującego szlak, wykorzystywanego w mobilnej Kapsule 5D.




10

Kampania radiowa

647 250,00

Kampania w rozgłośniach radiowych obejmuje:

- audycje informacyjne w rozgłośniach lokalnych

- audycje informacyjne w rozgłośniach ogólnopolskich

- kampanię spotową w rozgłośniach ogólnopolskich

- kampanię spotową w rozgłośniach lokalnych


11

Kampania prasowa

1 265 670,00


Informacja o projekcie pojawią się również w wiodących tytułach prasy regionalnej, ogólnopolskiej, tematycznej, lifestylowej oraz turystycznej. Materiały aranżowane będą w formie artykułu, reklamy prasowej, wywiadu aranżowanego, a także relacji z podróży.


12

Kampania internetowa
- przygotowanie projektu graficznego i stworzenie Portalu internetowego dla Projektu „Trasy Rowerowe w Polsce Wschodniej - promocja” wraz z aplikacją mobilną

- opłata za przedłużenie domen internetowych www.greenvelo.pl, www.greenvelo.eu, www.wschodniszlakrowerowy.pl


- tłumaczenia treści merytorycznych stanowiących zawartość portalu
- wykonanie wirtualnych spacerów po szlaku
- zakup powierzchni reklamowej


1 579 844,42
392 370,00

334,27


30 000,00

50 000,00


1 107 140,15


Jednym z istotniejszych wyników realizacji projektu będzie uruchomienie interaktywnego, dedykowanego rowerzystom portalu internetowego. Oprócz typowych informacji dotyczących szlaku, wyposażony zostanie w narzędzie do planowania tras rowerowych. Z innych funkcjonalności serwisu wymienić należy: interaktywną mapę, moduły społecznościowe, blog, gry, materiały multimedialne. Na potrzeby wykonania wersji językowej portalu dla użytkowników anglo-, niemiecko- i rosyjskojęzycznych zamówienie obejmuje tłumaczenia tekstów merytorycznych, stanowiących zawartość portalu – co wymaga ogłoszenia stosownego postępowania. Projekt przewiduje też przygotowanie wirtualnych spacerów oraz przewiduje opłatę za przedłużenie domen internetowych www.greenvelo.pl, www.greenvelo.eu, www.wschodniszlakrowerowy.pl.


Kampania w Internecie będzie stanowiła uzupełnienie działań mediowych (prasa, Radio, TV). Obejmie ona zarówno typowe formy promocji jak reklama odsłonowa
w zasięgowych portalach ogólnopolskich i regionalnych jak również reklamę
w portalach społecznościowych. Zakładany zasięg kampanii reklamowej na portalach społecznościowych, zdjęciowych, horyzontalnych, tematycznych, serwisach regionalnych oraz kanałach VOD to 180 mln odsłon reklamy.


13

Kampania w mediach społecznościach

167 280,00


Przeprowadzenie kampanii promocyjnej Wschodni Szlak Rowerowy Green Velo
w mediach społecznościowych ma osiągnąć wskaźnik 12 tys. użytkowników –
to społeczność jaką mają zgromadzić profile Wschodniego Szlaku Rowerowego „Green Velo” w mediach społecznościowych: Facebook, Google+, Twitter, Instagram, YouTube. Do osiągnięcia tego rezultatu zostaną zorganizowane min. 3 konkursy
na każdy z profilów.


14

Działania z zakresu Public Relations
- konferencje prasowe

- bank wizerunków


- wizyty studyjne

- ambasador marki

- współpraca z organizacjami rowerowymi


723 599,05
54 122,92

71 959,50


251 516,63

246 000,00

100 000,00


W 2015 roku zaplanowana jest organizacja nie mniej niż 7 konferencji prasowych. Działanie obejmuje przeprowadzenie zarówno dużych ogólnopolskich konferencji, jak również konferencji regionalnych.


W ramach banku wizerunków planuje się pozyskać około 500 zdjęć promocyjnych.
Zorganizowane zostanie 5 wizyt studyjnych dla 60 dziennikarzy z zagranicy (Włochy, Ukraina, Belgia, Szwecji Niemiec i Austrii), 1 Wizyta zagraniczna dziennikarzy ogólnopolskich oraz 2 Wizyty studyjne dziennikarzy ogólnopolskich

(dziennikarz branżowi i okołoturystyczni).


W kampanii wykorzystany zostanie tzw. ambasador marki. Profile potencjalnych kandydatów: Pasjonat rowerowy; Profesjonalista jazdy na rowerze; Osoba medialna;

Ambasador zostanie zaangażowanie na następujących polach: Imprezy rowerowe –


co najmniej 5; Otwarcia odcinków Greenvelo; Ambient media – w szczególności „outdoorowe” – media społecznościowe; Wizyty studyjne – lifestyle; Crosspromocje
z producentami rowerów – kontekstowo.
W ramach współpracy z organizacjami rowerowymi, przewiduje się przygotowanie gadżety promocyjnych, które zostaną przekazane organizacjom rowerowym z obszaru Polski Wschodniej, które zgłoszą najciekawsze inicjatywy ocenione przez niezależną komisję konkursową.


15

Udział w krajowych i zagranicznych targach turystycznych oraz wydarzeniach towarzyszących

1 080 769,68


W trakcie realizacji projektu zaplanowano udział w szeregu imprez targowych i wydarzeń towarzyszących. W 2015 roku Green Velo będzie uczestniczyło w następujących imprezach targowych:
Krajowych:

  1. NA STYKU KULTUR w łodzi

  2. GLOB w Katowicach

  3. Festiwalu Turystyki i Czasu Wolnego w Gdańsku

  4. LATO w Warszawie

  5. BIKE EXPO w Kielcach

  6. TOUR SALON w Poznaniu

  7. TT w Warszawie

Zagranicznych:

  1. VAKANTIEBERAUS Utrecht

  2. SALON DES VACANCES Bruksela

  3. ITB Berlin

  4. JANTUR Kaliningrad

  5. EXPO Mediolan

  6. EUROBIKE Friedrichshafen




16

Wydawnictwa promocyjne


2 661 155,00


Przewodniki, ulotki, mapy, atlasy

  • Seria 5 map wojewódzkich

  • Seria 12 map po królestwach rowerowych – zrywki i papierowe

  • Seria 13 przewodników rowerowych

  • Seria 5 atlasów rowerowych

  • Ulotki i foldery ogólne

  • Album promocyjny

  • Wydawnictwo edukacyjne

  • Kalendarz

  • Paszporty turystyczne




17

Materiały promocyjne

798 174,32


- gadżety standardowe (teczki, notesy, smycze, breloczki, koszulki)

- gadżety rowerowe (pokrowce na siodełka, odblaski, lampki rowerowe, chusty, zestawy narzędzi, bidony, sakwy rowerowe, torebki i rękawiczki rowerowe, mapniki, uchwyty do telefonu, kamizelki odblaskowe itp.)

- 120 sztuk rowerów crossowych przeznaczonych na nagrody
w konkursach

- kolekcja odzieży prezentująca markę Green Velo - 500 sztuk kompletów (koszulka + spodenki)




18

Organizacja wydarzeń promocyjnych
- mobilny zestaw promocyjny

- udział w wydarzeniach promocyjnych

- kapsuła 5D


655 099,85
263 650,00

171 450,00

219 999,85


Działanie obejmuje realizację szeregu działań obejmujących m.in.:

- obecność promocyjna marki w wybranym cyklu maratonów rowerowych,

- obecność promocyjna marki na imprezach rowerowo-rekreacyjnych,

- obecność promocyjna marki na wybranej imprezie sportowo-rekreacyjnej dedykowanej dla dzieci i młodzieży związanej z rowerami,

- organizację wydarzenia rowerowy Tour Polski Wschodniej,

- przeprowadzenie kampanii edukacyjnej,

- zakup mobilnego zestawu promocyjnego,

- uczestnictwo w wydarzeniach promocyjnych z wykorzystaniem Kapsuły typu 5D.


19

Realizacja kampanii ambient media

- przeprowadzenie kampanii ambient media


- współpraca promocyjna z przewoźnikiem o zasięgu krajowym i zagranicznym


- przygotowanie scenariuszy do Questingu i Geocachingu


720 867,99
332 100,00

119 274,99

199 998,00

Projekt przewiduje realizację spójnej kampanii ambient media wykorzystującej następujące działania:


Kampania promocyjna

- organizacja eventu Natural Media i Zielony Rower,

- reklama w systemach wypożyczania rowerów miejskich,

- reklama na trasie przejazdu dużych wyścigów kolarskich,

- reklama w sieci klubów fitness,

- współpraca promocyjna ze sklepami rowerowymi,

- crosspromocje z producentami rowerów,
Współpraca z przewoźnikiem o zasięgu krajowym i zagranicznym,

Przygotowanie scenariuszy do Questingu i geocachingu.




20

Wdrożenie standardu oznakowania oraz wraz z usługami audytu i nadzoru w terenie

198 376,57

Działanie obejmuje wdrożenie standardu oznakowania trasy zgodnie z Księgą tożsamości marki Szlaku. Dodatkowo świadczone będę usługi doradzę związane z prawidłowym wykonaniem oznakowania szlaku w terenie.

21

Przygotowanie projektów graficznych oznakowania

426 037,04

Przygotowane zostanie blisko 600 projektów graficznych elementów oznakowania szlaku (tablic informacyjnych, znaków drogowych, oznakowania miejsc przyjaznych rowerzyście).

22

Oznakowanie szlaków turystycznych

909 495,71

W ramach projektu oznakowanie zostaną skrzyżowania zostaną skrzyżowania szlaku Green Velo z turystycznymi szlakami i ścieżkami rowerowymi. Dodatkowo zamontowane zostanie oznakowanie kierunkowe do atrakcji turystycznych i punktów usługowych.

23

Wdrożenie sieci Miejsc Przyjaznych Rowerzyście

1 500 000,00

Projekt obejmuje opracowanie i wdrożenie 2 systemów
certyfikacyjno-lojalnościowych (rekomendacji):

- dla szlaków i tras rowerowych (wytyczanie, znakowanie),

- dla kwater „przyjaznych rowerzystom” i innych obiektów (noclegowych, gastronomicznych, usługowych, atrakcji turystycznych).


24

Wykonanie Witaczy

410 000,00

W ramach projektu we współpracy z partnerami wykonanych zostanie 7 witaczy na szlaku.

25

Upowszechnienie standardów jakości i certyfikacji produktu

418 541,67

Realizacja zadania zakłada:

- opracowanie w zwartej formie manualu (poradnika) określającego standardy


i oznakowanie szlaków i tras rowerowych, obiektów, pamiątek itp. w ramach sieci szlaków;

- wydanie drukiem i w wersji elektronicznej opracowanych standardów (publikacja


w formie zestawu folderów/skryptów) wraz z dystrybucją wśród zainteresowanych podmiotów;

- organizację spotkań informacyjnych dla zainteresowanych partnerów.

- organizację wizyty przedstawicieli niemieckiej organizacji ADFC, którzy zaprezentują niemiecki model zarządzania infrastrukturą rowerową w Polsce;

- wizytę studyjną dla liderów porozumień lokalnych w celu pokazania funkcjonujących obiektów w Niemczech i innych krajach Unii Europejskiej.




26

Wdrożenie struktur dot. zarządzania produktem

297 000,00

Niezbędnym elementem do prawidłowego funkcjonowania szlaku w ujęciu produktu turystycznego, jest utworzenie struktur które zajmą się zarządzaniem szlakiem po zakończeniu realizacji projektu. W ramach podejmowanych działań opracowana zostanie kompleksowa analiza aspektów formalno-prawnych w zakresie powołania operatora trasy w formule klastra turystycznego.


27

Współpraca z partnerami projektu

47 353,18

Na potrzeby czynności konsultacyjnych w projekcie organizowane będę jedno i dwu dniowe spotkania konsultacyjne na terenie województwa partnerów zaangażowanych w realizację projektu. Dodatkowo świadczone będą usług transportowe dla przedstawicieli ROT biorących udział w spotkaniach.


28

Promocja projektu

142 270,00

W ramach działań związanych z promocją projektu wykonane zostaną badania ewaluacyjne oraz mobilne mat. promocyjnych: roll-upy, ścianki prasowe, plakaty itp.

29

Zarządzanie projektem

754 179,02

Pozycja obejmuje następujące rodzaje wydatków:

- Dodatki pracowników ROT zaangażowanych w realizację projektu,

- Delegacje służbowe,

- Koszty doradztwa prawnego,

- Wynagrodzenia osobowe pracowników Biura Projektu,

- Opłaty za wynajem pomieszczeń biurowych, sprzątanie, telefon, materiały biurowe,

- Inne opłaty np. przesyłki listowe i kurierskie.





Razem



21 979 675,35



KOSZTY


PROJEKT PWP MIĘDZYNARODOWE DOŚWIADCZENIE

KLUCZEM DO SUKCESU W BRANŻY TURYSTYCZNEJ REGIONU ŚWIĘTOKRZYSKIEGO



30



POKL


504 602,11



W 2015 kontynuujemy i jednocześnie kończymy realizację projektu współpracy ponadnarodowej „Międzynarodowe doświadczenie kluczem do sukcesu w branży turystycznej regionu świetokrzyskiego”. W związku z rozszerzeniem projektu zgodnie z harmonogramem ŚBRR przekaże 2 transze na realizację zadań w projekcie (razem 450 587,70 w 2015 r.). Projekt trwa do 30.06.2015 r.

Zadania te obejmować będą m.in.:

-koszty organizacji szkoleń dla uczniów (wynagrodzenia prowadzących, materiały szkoleniowe, certyfikaty - wraz z dodatkowymi grupami szkoleniowymi)

-koszty doradztwa zawodowego (wynagrodzenie, doposażenie gabinetu)

-koszty obsługi Europejskiego Centrum Informacji, dyżury

-koszty promocji projektu

-koszty organizacji stażów dla uczniów

-koszty stworzenia platformy e-learningowej wraz z materiałami szkoleniowymi

-koszty zarządzania projektem (osobowe i zakup wyposażenia biura projektu)






Razem


504 602,11




POZOSTAŁE DZIAŁANIA

(POZA PROJEKTAMI)

31



Targi krajowe:
- NA STYKU KULTUR Łódź

- AGROTRAVEL Kielce

- ATRAKCJE REGIONÓW Chorzów

- TOUR SALON Poznań

- TT Warsaw
Targi zagraniczne:
- ITB Berlin

Obsługa techniczna stoiska
Eventy (w tym obsługa kapsuły 5 D we współpracy z członkami ROT) oraz inne eventy wizyty studyjne

Współpraca z Polska Organizacja Turystyczną
Działania związane z utworzeniem spółki oraz rezerwa


Działania RCIT:
- Obsługa turystów i prowadzenie badań ilościowo-jakościowych obsługiwanych turystów oraz sfery cyfrowej (działalność statutowa, zawarta w kosztach administracyjnych)
- Obsługa cyfrowego systemu Informacji Turystycznej

- Dyżury dodatkowe podczas imprez w Kielcach

- Wsparcie innych instytucji przy organizacji imprez

- Szkolenie dla pracowników obiektów z branży turystycznej


Współpraca z Polską Organizacją Turystyczną




83 000,00
18 000,00

10 000,00

15 000,00

20 000,00

20 000,00
15 000,00
15 000,00

50 000,00
50 000,00

4 000,00

15 000,00

19 000,00

10 000,00

1 000,00

2 000,00


1 000,00

5 000,00



Administracja portalami turystycznymi woj. świętokrzyskiego:



  • www.swietokrzyskie.travel

  • blog.swietokrzyskie.travel

  • tv.swietokrzyskie.travel

  • portale lokalne

  • Piękny Wschód (współpraca z portalem POT)

  • Kampania Newsletter

  • Facebook SWIETOKRZYSKIE

Dyżury podczas długiego weekendu majowego, sezonu turystycznego oraz imprez organizowanych przez kieleckie instytucje:

  • długi weekend majowy (1 maja 2014)

  • Europejska Noc Muzeów

  • Święto Kielc

  • dyżury w niedzielę (lipiec i sierpień)

Wsparcie kieleckich instytucji w organizacji imprez:



  • WOŚP, Święto Kielc, Budzenie Sienkiewki, Dary Świętokrzyskich Lasów…

  • Majówka z Czarownicą Świętokrzyską;

  • Współpraca z Muzeum Narodowym w Kielcach;

Wspomaganie eventów (Dymarki Świętokrzyskie, Święto Truskawki);

Polisa ubezpieczeniowa kiosków multimedialnych i sprzętu komputerowego



32



Dymarki Świętokrzyskie


167 200,00




  • Przygotowanie prezentacji archeologicznej,

  • Wykonanie ulotek, plakatów i zaproszeń,

  • Przygotowanie i emisja spotu promocyjnego.

  • Działanie dofinansowane ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki

  • Działania realizowane w partnerstwie z Gminą w Nowa Słupia oraz Gminnym Ośrodkiem w Nowej Słupi z siedzibą w Rudkach

33



AGROTRAVEL

- międzynarodowa konferencja

- publikacja punktowana
- stoisko ROT na targach AGROTRAVEL



145 296,25
90 000,00

37 000,00


18 296,25

Koszty związane z organizacją i koordynacją Międzynarodowej Konferencji Turystyki Wiejskiej i Agroturystyki i Targów AGROTRAVEL VII i z organizacją wydarzeń towarzyszących

Koszt recenzentów, redaktora naczelnego, tłumacza, składu, łamania, druku


Opłata za stoisko wystawiennicze, obsługa techniczna stoiska




Razem inne działania


548 496,25







RAZEM KOSZTY STATUTOWE:


24 527 921,75



34



Strata/zysk roku 2014


58 434,79




RAZEM: 24 586 356,54




KOSZTY DZIAŁALNOŚCI ADMINISTRACYJNEJ

35



Koszty administracyjne
Osobowe:
- wynagrodzenia i narzuty ZUS



706 355,00
500 000,00
500 000,00



36



Nieosobowe:

- zużycie materiałów i energii


- materiały biurowe i informatyczne

- zużycie energii

- pozostałe
- usługi obce

- czynsze

- usługi bankowe

- usługi telekomunikacyjne

- usługi prawnicze

- pozostałe


- podatki i opłaty

- opłaty skarbowe i administracyjne

- pozostałe
- amortyzacja
- pozostałe koszty
- inne pozostałe koszty



206 355,00

25 000,00
16 000,00

7 000,00


2 000,00
153 000,00
49 000,00

4 000,00


50 000,00

10 000,00

40 000,00
6 000,00
5 000,00

1 000,00
2 355,00



20 000,00
20 000,00





Razem

(koszty administracyjne)



706 355,00








Razem koszty (administracyjne+statutowe)


25 292 711,54






PRZYCHODY


37



Składki członkowskie


1 173 700,00

w tym:
830 000 000,00 zł Urząd Marszałkowski

94 300,00 zł Miasto Kielce

34 400,00 zł Powiat Kielce

215 000,00 zł pozostałe samorządy i inni członkowie

38

POT



4 000,00

Dofinansowanie wspólnych zadań


38


Dymarki Świętokrzyskie
MSIT

Urząd Gminy Nowa Słupia




132 700,00
82 700,00

50 000,00





40


RPO (zaliczka /kredyt)
- Turystyczna Promocja


1 196 118,43
1 196 118,43




41



POKL



504 602,11

W 2015 roku udało nam się uzyskać dodatkowe dofinansowanie z ŚBRR na rozszerzenie projektu „Międzynarodowe doświadczenie kluczem do sukcesu w branży turystycznej regionu świetokrzyskiego” w wysokości 244 291,70 zł. W związku z tym na realizację zadań w projekcie współpracy ponadnarodowej otrzymamy 2 transze w łącznej wysokości 450 587,70 zł (po zatwierdzeniu wniosków o płatność przez ŚBRR).

Projekt trwa do 30.06.2015 r. Zadania do realizacji w 2015 r. :

-koszty organizacji szkoleń dla uczniów (wynagrodzenia prowadzących, materiały szkoleniowe, certyfikaty - wraz z dodatkowymi grupami szkoleniowymi)

-koszty doradztwa zawodowego (wynagrodzenie, doposażenie gabinetu)

-koszty obsługi Europejskiego Centrum Informacji, dyżury

-koszty promocji projektu

-koszty organizacji stażów dla uczniów

-koszty stworzenia platformy e-learningowej wraz z materiałami szkoleniowymi

-koszty zarządzania projektem (osobowe i zakup wyposażenia biura projektu)


42



Agrotravel




90 000,00


Przychody na Agrotravel związane z realizacją umów zawartych pomiędzy ROT WŚ a MSiT , które dotyczyć będą organizacji i koordynacji Międzynarodowej Konferencji Turystyki Wiejskiej i Agroturystyki i Targów AGROTRAVEL VII




43



Projekt trasy rowerowe Polski Wschodniej – promocja


21 979 675,35



44



Inne przychody z działań statutowych (m.in. targi)



80 000,00





RAZEM 25 160 795,89




WYNIK FINANSOWY

Strata - 131 915,65




©snauka.pl 2016
wyślij wiadomość