Strona główna

Press Release Informacja Prasowa Release Polish Connections’08


Pobieranie 18.67 Kb.
Data20.06.2016
Rozmiar18.67 Kb.





Press Release

Informacja Prasowa Release





Polish Connections’08

Jak odnieść sukces w erze Communications 2.0 i sprostać wyzwaniom rynku nowych technologii
Warszawa, 11 marca 2008 r. — Przedstawiciele branż telekomunikacyjnej, hostingu, medialnej
i rozrywkowej spotkali się dzisiaj w Warszawie na zaproszenie Microsoft w ramach zorganizowanej po raz pierwszy w naszym kraju konferencji Polish Connections’08. Jest to ekskluzywne spotkanie przeznaczone dla przedstawicieli operatorów telekomunikacyjnych, firm medialnych oraz dostawców usług ITC, podczas którego podjęto dyskusję na temat możliwości i wyzwań, jakie stoją przed firmami technologicznymi w zakresie dostarczania klientom usług i produktów w warunkach silnej konkurencji na tym rynku w Europie i Polsce.

Koniecznym warunkiem sukcesu jest konkurencyjność firm w każdym sektorze rynku. Branża technologiczna – informatyczna i telekomunikacyjna, a także sektory związane z mediami mają trudne zadanie, działając na niezwykle szybko rozwijającym się rynku i w warunkach bardzo silnej konkurencji. Wspólna dyskusja o szansach i wyzwaniach, jakie stoją przed tymi firmami daje nam możliwość szerszego spojrzenia na kwestię i wymiany cennych doświadczeń. Tego typu międzybranżowa konferencja, której celem jest poszukiwanie nowych, a także sprawdzonych, efektywnych rozwiązań jest doskonałą platformą rozwoju dla nas wszystkich. Liczę, że stanie się ona tradycją w branży” – powiedział Marek Roter, dyrektor generalny polskiego oddziału Microsoft.
Konferencja Polish Connections ma, z zgodnie z założeniami organizatora, stać się wydarzeniem cyklicznym. W tym roku to spotkanie przedstawicieli firm branży telekomunikacyjnej, hostingu, medialnej i rozrywkowej było okazją do dyskusji na temat możliwości i wyzwań, jakie stoją przed firmami z tych sektorów. Zaproszeni międzynarodowi goście z Belgii, Holandii, Węgier, Wielkiej Brytanii oraz Polski przedstawili m.in. tematy związane z wykorzystaniem nowoczesnych sieci we współczesnym świecie konwergencji, zaprezentowali Living Lab i-City testowany w miastach Belgii, uslugi IPTV i plany cyfrowych domów w Magyar Telekom, jak również projekt Sieci XXI wieku wdrożony w British Telekom czy efektywne hostowanie Microsoft Exchange.
Microsoft wierzy, że rynek ITC w obecnej „erze Communications 2.0” staje się w coraz większym stopniu połączeniem nowoczesnych rozwiązań technologicznych, oferowanych przez dostawców IT, doświadczenia w działaniu operatorów telekomunikacyjnych oraz innowacyjnego podejścia dostawców wyspecjalizowanych usług dodanych. Obecny, coraz bardziej konwergentny
i konkurencyjny świat w branży telco i mediów, wymaga od dostawców i operatorów zupełnie nowych form partnerstwa biznesowego oraz skutecznych działań marketingowych” –
powiedział Andrew Lund, Dyrektor Sektora Telekomunikacyjnego Microsoft w Europie Środkowej i Wschodniej. – „Naszym celem jest dostarczanie klientom rozwiązań, dzięki którym mogą osiągnąć przewagę konkurencyjną. Łączenie rozwiązań z zakresu telekomunikacji, informatyki i multimediów, czyli konwergencja,
to obecnie jeden z ważniejszych trendów na tym rynku. Cieszę się, że mogłem wziąć udział
w dyskusji i zaprezentować polskim przedstawicielom branży nowe i jednocześnie innowacyjne rozwiązania Microsoft, dzięki którym będą mogli osiągnąć sukces rynkowy.”

W spotkaniu wzięli udział m.in.:

  • Andrew Lund, Dyrektor Sektora Telekomunikacyjnego Microsoft w Europie Środkowej
    i Wschodniej;

  • Daphne Tubée, Dyrektor Generalny w i-City;

  • Joost Tieleman, Senior Product Manager w KPN;

  • András Tüdős, Szef ds. wdrażania usług broadbandowych w Magyar Telekom;

  • Michał Szafrański, DCS Computer Consultants Group Sp. z o.o.

Dyskusja na tematy branżowe w tak szerokim gronie specjalistów z różnych firm, reprezentujących tak wiele krajów Europy to wspaniała okazja do wymiany doświadczeń zawodowych, ale również możliwość skorzystania z gotowych, sprawdzonych rozwiązań wdrażanych przez innych operatorów. Mamy nadzieję, że tego typu inicjatywy wejdą na stałe do polskiego kalendarza spotkań branży telekomunikacyjno-medialnej” – powiedział Michał Szafrański z DCS Computer Consultants Group Sp. z o.o.


Informacje o firmie:
Microsoft jest międzynarodowym producentem oprogramowania komputerowego, aplikacji serwerowych i technologii informatycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji. W ofercie spółki znajdują się m.in.: system operacyjny Microsoft Windows, oprogramowanie biurowe Microsoft Office System, rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics, aplikacje serwerowe Microsoft Windows Server System oraz technologia Microsoft.NET.
Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia ponad 71 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym 250 osób w Polsce.
Firma Microsoft została zbudowana w oparciu o przekonanie, że nowe technologie, jeśli uczynić je dostępnymi i przyjaznymi, są doskonałym narzędziem do rozwoju i realizacji marzeń, pozwalają na pełne wykorzystanie możliwości, jakie drzemią w nas samych i otaczającym świecie. Polski oddział Microsoft chce brać aktywny udział w rozwoju gospodarki i społeczności lokalnej w Polsce. Naturalną konsekwencją tego zobowiązania i prowadzonej działalności biznesowej jest realizowanie zadań społecznych w obszarze edukacji informatycznej i walki ze zjawiskiem „wykluczenia informacyjnego”. W partnerstwie
z organizacjami pozarządowymi firma wspiera społeczności marginalizowane w dostępie do nowych technologii – do wiedzy, informacji i umiejętności informatycznych. W uruchomionym we wrześniu 2006 roku programie „Microsoft dla non-profit” firma przekazuje bezpłatnie swoje oprogramowanie na rzecz organizacji społecznych. W maju 2007 roku Microsoft został uznany
za „Dobroczyńcę Roku 2006” w konkursie organizowanym przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce. Firma potwierdziła także swoją wysoką pozycję wśród pracodawców, zajmując po raz drugi z rzędu pierwsze miejsce w badaniu Hewitt Associates i zdobywając tytuł „Najlepszego Pracodawcy w Polsce 2006”.
Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu
z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 308 801.
***
Microsoft, Windows, Windows Mobile, Visual Studio, Windows Server System, Windows Server, SQL Server, Visual Studio, BizTalk Server, Microsoft Dynamics są zarejestrowanymi znakami towarowymi, bądź znakami towarowymi Microsoft Corp. w Stanach Zjednoczonych i/lub w innych krajach. Nazwy wymienionych firm i produktów mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich właścicieli.

Dodatkowych informacji udzielą:


Jacek Kalinowski Joanna Frąckowiak

Microsoft Sp. z o.o. Microsoft Sp. z o.o.

Al. Jerozolimskie 195 A Al. Jerozolimskie 195 A

02-222 Warszawa 02-222 Warszawa

tel. 0 22 594 10 00 tel. 0 22 594 10 00

kom. 0 609 99 12 90 fax. 0 22 594 10 02

e-mail: jacek.kalinowski@microsoft.com e-mail: joannafr@microsoft.com
Nadia Sotirow

Rowland Communications

tel. 0 22 593 91 00

fax. 0 22 593 91 01

kom. 0 607 888 158

e-mail: n.sotirow@rowland.pl




z


©snauka.pl 2016
wyślij wiadomość