Strona główna

Program V międzynarodowej konferencji „media a edukacja”


Pobieranie 71.95 Kb.
Data18.06.2016
Rozmiar71.95 Kb.



Program

V MIĘDZYNARODOWEJ KONFERENCJI

MEDIA A EDUKACJA”



Czwartek, 22 kwietnia 2004

Centrum Konferencyjne Międzynarodowych Targów Poznańskich, Pawilon 14B



Conference Center at Poznań International Fair, Pavilion 14B
900 – 1030 Rejestracja Uczestników Konferencji – Members’ registration

1030 – 1100 Otwarcie Konferencji – Conference opening


Obrady plenarne – PLENARY SESSION

1100 – 1400 Sesja I: Kompetencje medialne społeczeństwa wiedzy


Session I: Media Competences in the Society of Knowledge

Prowadzący: prof. dr hab. Wojciech Skrzydlewski, prof. dr hab. Janusz Gajda


  • prof. dr. hab. Tomasz Goban-Klas, Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Od społeczeństwa masowego do społeczeństwa medialnego

    From Mass- to Media Society

  • prof. dr hab. Czesław S. Nosal, Politechnika Wrocławska

    Psychologia kompetencji w dobie nowej technologii informacyjnej



    Psychology of Competences in the Age of New Informational Technology

  • prof. dr hab. Wacław Strykowski, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Kompetencje medialne: pojęcie, obszary, formy kształcenia

    Media Competences: the Concept, Areas and Forms of Education

  • prof. Robert Muffoletto Ph.D., Appalachian State University, North Carolina, USA

Koniec edukacji – Świt edukacji

    The End of Education – the Dawn of Education

1230 – 1300 Przerwa na kawę – Coffee break

  • prof. dr hab. Maciej M. Sysło, Uniwersytet Wrocławski

Model rozwoju kompetencji informatycznych

A Model of Computer Literacy Development

  • dr Teun Velders M.A., UPE Saxion, Enschede, Holland

Struktura języka obrazów

Visual Language Structure

  • prof. dr hab. Wojciech Skrzydlewski, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Kompetencje medialne, edukacja, rynek pracy i funkcjonowanie społeczne

Media Competences, Education, Labour Market and Social Engagement

Dyskusja – Discussion



1400 – 1500 Obiad w Restauracji „Adria”, ul. Głogowska 14

Lunch at „Adria” Restaurant

Obrady W SEKCJACH – Debates in sections

1500 – 1700 Sekcja I: Kompetencje medialne współczesnego człowieka


Section I: Media Competences of Contemporary Man

Prowadzący: prof. dr hab. Zbigniew Kierzkowski, dr Urszula Michalik


  • prof. dr hab. Józef Bednarek, Akademia Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie

Informacyjno-medialne aspekty nowych wyzwań edukacyjnych

The Informative and Media Aspects of the New Educational Challenges

  • prof. dr hab. Wielisława Osmańska-Furmanek, Uniwersytet Zielonogórski

Media i technologie informacyjne w globalnej przestrzeni edukacyjnej

Media and Information Technologies in Global Educational Space

  • prof. dr hab. Marek Furmanek, Uniwersytet Zielonogórski

Medialna komunikacja sieciowa jako nowa jakość komunikacji społecznej

Network Communication as a New Quality of Social Communication

  • dr hab. Mirosława Wawrzak-Chodaczek, Uniwersytet Wrocławski

Rola Internetu w zaspokajaniu potrzeb komunikacyjnych młodzieży

The Role of the Internet in Satisfying Communication Needs of Young People

  • dr Urszula Michalik, mgr Sławomir Smugowski, Uniwersytet Śląski w Katowicach

Edukacyjna rola i znaczenie mediów w dialogu między kulturami oraz w zrozumieniu innych kultur

The Educational Role of Mass Media in Understanding and Improving Cross-cultural Communication

  • dr Antoni Zając, Uniwersytet Rzeszowski

e-Polska w raportach OECD i innych

e-Poland in Reports of OECD and the Others

  • ks. dr Janusz Miąso, Uniwersytet Rzeszowski

Świat mediów – czwarty wymiar edukacji

The World of Media: The Fourth Dimension of Education

  • prof. dr hab. Marek Sokołowski, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie

Ewangelizacja w cyberprzestrzeni. Kościół katolicki w erze Internetu

Evangelisation in Cyberspace. Catholic Church in the Internet Era

1500 – 1700 Sekcja II: Media w różnych formach edukacji


Section II: Media in Various Forms of Education

Prowadzący: prof. dr hab. Stanisław Dylak, dr hab. Maria Kozielska


  • dr hab. Gabriel Łasiński, Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu

Podnoszenie efektywności szkoleń poprzez wykorzystanie współczesnych mediów prezentacyjnych

Improving Efficiency of Training Methods by Using Modern Presentation Media

  • dr inż. Mikołaj Ł. Lipowski, Uniwersytet Warszawski i Polska Fundacja Upowszechniania Nauki

Etyka i społeczna odpowiedzialność w wykorzystywaniu multimediów w edukacji

Ethics and Social Responsibility in Using Media in Education

  • dr hab. Maria Kozielska, Politechnika Poznańska

Komputerowe wspomaganie procesu oceniania efektów kształcenia akademickiego

Computer-aided Process of Appreciate the Effects of Academic Education

  • dr Paweł Topol, Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu, prof. Robert Muffoletto Ph.D., Appalachian State University, North Carolina, USA

UAM-ASU 2003: polsko-amerykański projekt współpracy studentów

AMU-ASU 2003: Polish-American Student Exchange Project

  • dr Jadwiga Kwiek, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Telenowela – o zasadności wykorzystania kiczu w edukacji instytucjonalnej

Telenovella – about Legitimacy of Using Kitsch in Formal Education

  • dr Zbigniew Lechowski, Krajowe Centrum Doradztwa Rozwoju Rolnictwa i Obszarów Wiejskich

E-learning w doradztwie rolniczym i rozwoju społecznym obszarów wiejskich

E-Learning in Agricultural Advisory And Social Development of Rural Areas

  • dr Ryszard Świekatowski, Wyższa Szkoła Logistyki w Poznaniu, mgr inż. Piotr Cyplik, Instytut Logistyki i Magazynowania w Poznania

Nauczanie na odległość jako element projektu POLLOCO uruchomionego w ramach 5 Programu Ramowego Unii Europejskiej

Distance Learning as an Element of POLLOCO (Polish Centre of Logistics Competence) Started within Framework Programme of the European Union

  • dr Danuta Morańska, mgr Robert Król, Adrian Olszewski, Uniwersytet Śląski w Katowicach

Metody kontroli wiedzy w aplikacjach edukacyjnych w systemach distance learning

Methods of Checking Knowledge in Educational Applications in Distance Learning

  • dr Anita Bokwa, Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Project ESPERE-ENC: Internetowe wspomaganie kompleksowej edukacji przyrodniczej

Project ESPERE-ENC: Internet-supported Complex Nature Education

1500 – 1700 Sekcja III: Edukacja medialna nauczycieli, uczniów i rodziców


Section III: Media Education of Teachers, Students and Parents

Prowadzący: prof. dr hab. Jadwiga Izdebska, dr Andrzej Nowak


  • dr Ryszard Pęczkowski, Uniwersytet Rzeszowski

Edukacja medialna w świetle podstawy programowej kształcenia ogólnego

Media Education in the Light of School Curriculum in Common Education

  • dr inż. Mariusz Kąkolewicz, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Kompetencje medialne polskiego nauczyciela – komunikat z badań

Media Competences of the Polish Teacher – a Research Report

  • dr Marta Wrońska, Uniwersytet Rzeszowski

Czy mass media to konstytutywny element kreowania obrazu polskiej edukacji?

Are Mass Media a Constitutive Element of Creating an Outlook on Polish Education?

  • dr Żanetta Kaczmarek, Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałbrzychu

Badanie w działaniu, czyli o diagnostyce medialnego wspomagania poznawania świata przez dzieci

Action Research: i.e. about Diagnostics of Mediumistic Aid of Children’s Perception of the World

  • mgr Joanna Ławniczak, Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu

Emisja głosu – konieczność czy balast w programie kształcenia studentów pedagogiki medialnej

Voice Emission – Need or Ballast in the Curriculum of Media Pedagogy

  • dr Andrzej Nowak, Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu

Kompetencje medialne współczesnego nauczyciela wychowania fizycznego i trenera sportowego

Media Competency of Modern PE Teacher and Sports Trainer

  • mgr Tomasz Sosnowski, Uniwersytet w Białymstoku

Edukacja medialna dzieci i młodzieży w opinii nauczycieli

Media Education for Children and Young People as Seen from Teachers’ Point of View

  • inż. Stanisław Ubermanowicz, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Edukacja informatyczna: na rozdrożu, czy na bezdrożach?

Info-education: at the road forks, or on roadless tracts?

1900 Uroczysta kolacja (bankiet) w Restauracji „Adria”, ul. Głogowska 14



Dinner reception (banquet) at “Adria” Restaurant
Piątek, 23 kwietnia 2004

Centrum Konferencyjne Międzynarodowych Targów Poznańskich, Pawilon 14B



Conference Center at Poznań International Fair, Pavilion 14B

Obrady plenarne – PLENARY SESSION

900 – 1330 Sesja II: Kompetencje medialne społeczeństwa wiedzy


Session II: Media Competences in the Society of Knowledge

Prowadzący: prof. dr hab. Wacław Strykowski, prof. dr hab. Stanisław Juszczyk


  • prof. dr hab. Janusz Gajda, Uniwersytet im. Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Kompetencje medialne nadawcy i odbiorcy – aspekt edukacji moralnej i obywatelskiej

Media Competences of the Sender and Receiver – the Aspect of Moral and Civil Education

  • mgr Wiktor Niedzicki, Telewizja Polska S.A., Politechnika Warszawska

    Kompetencje medialne kluczem do świata przyszłości

    Media Competences – Key to the World of the Future

  • prof. dr hab. Stanisław Juszczyk, Uniwersytet Śląski w Katowicach

    Kompetencje medialne jednostki w społeczeństwie wiedzy

    Media Competences of the Individual in the Knowledge-based Society

  • prof. dr hab. Kazimierz Wenta, Uniwersytet Szczeciński

Samouctwo informatyczne studentów pedagogiki

Pedagogy Students’ Computer Self-education

  • prof. Armin Hottmann, Kulturring in Berlin e.V.

Cyfrowa obróbka wideo jako narzędzie uczenia się w szkole podstawowej?

Digital Video Editing as a Learning Tool in the Primary School?

1100 – 1130 Przerwa na kawę – Coffee break



  • prof. dr hab. Jadwiga Izdebska, Uniwersytet w Białymstoku

Rodzinna edukacja medialna dziecka

Media Education of Child in the Family

  • prof. dr hab. Stanisław Dylak, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Kompetencje medialne jako ważny nurt w edukacji humanistycznej

Media Literacy as an Important Aspect of Humanistic Education

  • dr Barbara Kędzierska, Akademia Pedagogiczna im. KEN w Krakowie

Kompetencje informacyjne – podstawą funkcjonowania społeczeństwa opartego na wiedzy

Information Literacy as a Basis for the Knowledge Society


  • dyr. Jürgen Linke, Dir. Offener Kanal Berlin

Otwarte Kanały w Niemczech – Narzędzie nauczania alfabetyzacji medialnej

Open Channels in Germany – A Tool for Teaching Media Literacy


  • prof. dr Alexander Fedorov, dr Irina Chelysheva, Russian Association for Film & Media Education

Modele edukacji medialnej w Rosji

Models of Media Education in Russia


  • dr Chrysoula Kosmidou-Hardy, Athens University

Demokracja, obywatelstwo i media: Promując podejście krytyczne

Demo-cracy, Citizenship and the Media: Promoting a Critical Approach


Dyskusja – Discussion

1330 – 1430 Obiad w Restauracji „Adria”, ul. Głogowska 14



Lunch at „Adria” Restaurant

Obrady W SEKCJACH – Debates in sections

1430 – 1700 Sekcja I: Kompetencje medialne współczesnego człowieka


Section I: Media Competences of Contemporary Man

Prowadzący: dr Marta Wrońska, dr inż. Mikołaj Lipowski


  • prof. dr hab. Zbigniew Kierzkowski, Politechnika Poznańska, Wyższa Szkoła Informatyki w Łodzi, mgr Janusz Kowarski, Ponadgimnazjalny Zespół Szkół Zawodowych w Kole, mgr Włodzimierz Olszewski, Dolnośląska Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Technik w Polkowicach

Internetowe centra informacyjne w przemianach edukacji

Internet Information Centers in the Education Changes


  • dr Arkadiusz Wąsiński, Wyższa Szkoła Umiejętności Społecznych w Poznaniu

Szkoła w społeczeństwie informacyjnym

The School in Information Society


  • dr Andrzej Marek Zemła, Uniwersytet Opolski

Internet determinantem transgresji w komunikowaniu się młodzieży

The Internet as a Determiner of Transgression in the Communication Among Youth


  • dr Agnieszka Gromkowska-Melosik, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

„Kredencjalne młyny” – rynek Internetowych dyplomów akademickich

Credential Mills” – the Market of Internet Academic Diplomas



  • mgr Barbara Torlińska, Akademia Medyczna im. K. Marcinkowskiego w Poznaniu

Alfabetyzm społeczeństwa wiedzy a kompetencje informacyjne

Alphabetism in Society of Knowledge and Information Literacy

  • mgr Ewa Lubina, Regionalny Ośrodek Metodyczno-Edukacyjny „Metis” w Katowicach

Rozwój czy regres umiejętności komunikowania się w społeczeństwie informacyjnym

Progression or Regression of Communication Ability in Information Society


  • mgr Magdalena Golińska, Wyższa Szkoła Pedagogiczna TWP w Warszawie

Telewizja – źródło zagrożenia?

Television as a Source of the Thread?


  • mgr Marian Michałowski, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Kompetencje komunikacyjne a odbiór obrazów cyfrowych

Communication Competences and Digital Images Perception

1430 – 1700 Sekcja II: Media w różnych formach edukacji


Section II: Media in Various Forms of Education

Prowadzący: dr Jadwiga Kwiek, dr Antoni Zając


Niewerbalne zachowania uczących się w czasie pracy z multimedialnym komputerowym programem edukacyjnym

Nonverbal Behaviour of Studying Persons during Work with Multimedial Computer Education Program


  • dr Joanna Gruba, Uniwersytet Śląski w Katowicach

Multimedialny pakiet logopedyczny

The Logopaedic Multimedia Package


  • dr Ewa Łakoma, Wojskowa Akademia Techniczna w Warszawie

Technologia informacyjna w procesie kształtowania myślenia niedeterministycznego

Information Technology in the Process of Developing Indeterministic Thinking


  • dr Violetta Julkowska, dr hab. Włodzimierz Rączkowski, Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu

Zdjęcia lotnicze w odkrywaniu przeszłości: nowe technologie i edukacja historyczna

Aerial Photographs and Discovering the Past: New Technologies and Teaching of History


  • dr Barbara Majkut-Czarnota, Kolegium Nauczycielskie w Bytomiu

Efektywność komputerowego wspomagania początkowej nauki czytania uczniów klas pierwszych

The Efficiencycy of Computer-aided Teaching of Reading of First Grade Students


  • mgr Anna Okoniewska, Publiczne Gimnazjum w Nożynie

Multimedialne środki dydaktyczne w fizyce

Multimedia Tools in Teaching Physics


  • mgr inż. Marcin Zjawiony, Politechnika Częstochowska

Komputer w warsztacie pracy nauczyciela

The Computer in the Teacher’s Field of Activity


  • mgr Anna Katarzyna Stanisławska, Polski Uniwersytet Wirtualny

Indywidualizacja nauczania w kształceniu online

Individualization of Learning in Online Education

1430 – 1700 Sekcja III: Edukacja medialna nauczycieli, uczniów i rodziców


Section III: Media Education of Teachers, Students and Parents

Prowadzący: dr Żanetta Kaczmarek, prof. dr hab. Kazimierz Wenta


  • mgr Iwona Wilk, dr Wojciech Klapa, dr hab. Tomasz Brzostek, Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Środki masowego przekazu w życiu pacjentów leczonych z zastosowaniem chemoterapii

Mass Media in the Life of Patiens Treated witch Chemotherapy


  • dr Wojciech Klapa, mgr Iwona Wilk, dr hab. Tomasz Brzostek mgr Anna Białoń, Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Możliwości wykorzystania fotografii cyfrowej w opiece paliatywnej na przykładzie doświadczeń z Hospicjum św. Łazarza w Krakowie

The Possibilities of Using Photography in Palliative Care Drawing on Experience of the Hospitium of St. Lasarius in Krakow


  • mgr Barbara Frączek, mgr Piotr Karaś, dr Marek Hallada, Uniwersytet Rzeszowski

O szkole i edukacji na stronach polskich portali internetowych

About School and Education on Sides of Polish Internet Portals


  • mgr Wioletta Poturała, Zespół Szkół Górniczo-Energetycznych w Koninie, mgr Stanisław Poturała, Zespół Szkół Zawodowych im. M. Kopernika w Koninie

Edukacja czytelnicza i medialna w liceum o profilu „zarządzanie informacją” – kilka spostrzeżeń

Reading- and Media Education in a Vocational School witch “Information Management” studies – a few Observations


  • mgr Renata Kozieł, Uniwersytet Śląski w Katowicach

Komputerowe wspomaganie edukacji zintegrowanej w opinii nauczycieli wczesnoszkolnych oraz dyrektorów szkół podstawowych

Computers’ Applying in Elementary Education in Opinion of Elementary School Teachers and Head Masters


  • mgr Marek Rumanowski, Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Rudzie Śląskiej

Struktura i funkcjonowanie witryn internetowych w szkołach licealnych w województwie śląskim

The Structure and Functioning of Web Sites in Polish Secondary Schools in the Province of Silesia


  • mgr Janusz Kowarski, Ponadgimnazjalny Zespół Szkół Zawodowych w Kole

Walory centrów informacyjnych w nauczaniu elementów zarządzania informacją

Values of Information Centers in the Teaching of Elements of Information Management


  • dr Wiesław Bestrzyński, Robert Szymiec, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Kształtowanie kompetencji w posługiwaniu się językiem polskim jako obcym

The Shaping of Competency in the use of Polish as a Foreign Language

1715 – 1745 Kolacja w Restauracji „Adria”



Dinner at “Adria” Restaurant

1900 – 2100 Spektakl teatralny „Pańpremiera” – Teatr Nowy, ul. Dąbrowskiego 5

Theater show Pańpremiera directed by Jerzy Satanowski (in Polish)

Sobota, 24 kwietnia 2004

Centrum Konferencyjne Międzynarodowych Targów Poznańskich, Pawilon 14B

Conference Center at Poznań International Fair, Pavilion 14B

Obrady W SEKCJACH – Debates in sections

900 – 1100 Sekcja I: Kompetencje medialne współczesnego człowieka


Section I: Media Competences of Contemporary Man

Prowadzący: dr hab. Mirosława Wawrzak-Chodaczek, prof. dr hab. Marek Furmanek


  • dr Andrzej Łukasik, Uniwersytet Rzeszowski

    Duch w maszynie. Potoczna teoria „osobowości” komputera



    The Ghost in the Machine. The Common “Personality” Theory of the Computer

  • dr Jacek Z. Górnikiewicz, Uniwersytet w Białymstoku

Wirtualne państwa polskojęzycznej strefy Internetu: krótka historia prób ich zasiedlenia

Virtual Lands within the Polish-language Internet Sites: a Short History of Attempts to Settle them

Internet jako medium dydaktyczne. Perspektywy polskie i europejskie

The Internet as the Teaching Medium. Polish and European Perspectives


  • prof. dr Lech Krawczyk-Keller, Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie

Krytyka Internetu przez humanistów na przykładzie Stanisława Lema

Critique of the Internet by a Humanist on Example of Stanisław Lem

  • mgr Katarzyna Wiejak, Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu

Media ponowoczesne w wychowaniu człowieka współczesnego

Postmodern Media in Education of Contemporary Man


  • mgr Agnieszka Iwanicka, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Udział mediów w kształtowaniu aktywności kulturowej młodzieży

The Media Participation in Moulding a Cultural Activity of the Youth

  • mgr Natalia Łukanowska, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Internetowe wspomaganie komunikowania osób niewidomych

Internet-based Support for Communication of Blind People

900 – 1100 Sekcja II: Media w różnych formach edukacji


Section II: Media in Various Forms of Education

Prowadzący: prof. dr hab. Marek Sokołowski, dr Danuta Morańska


  • mgr inż. Piotr Bieniek, Akademia Pedagogiczna im. KEN w Krakowie, prof. dr hab. Hanna Gulińska, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Narzędzie do monitorowania domowej pracy ucznia z programem multimedialnym

The Monitoring Tool of the Homework of Student with the use of the Multimedia Program

  • kpt. dr inż. Jan Zych, Dowództwo II Brygady Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu

Systemy multimedialne w nowoczesnych zastosowaniach wojskowych

Multimedia Systems in Modern Military Applications

  • dr inż. Jolanta Zielińska, Akademia Pedagogiczna im. KEN w Krakowie

Samokształcenie nauczycieli poprzez media

Teachers Self-learning Supported with the Media

  • mgr Anna Wach-Kąkolewicz, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Zadania nauczyciela w kształceniu zdalnym przez Internet

The Teacher's Tasks in Distance Education over the Internet

  • mgr Anna Gnitecka, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Założenia badawcze edukacji interaktywnej

Research Bases of Interactive Education

  • mgr Piotr Głowicki, Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu

Koncepcja nauczania hybrydowego opartego na współczesnych systemach zdalnej edukacji (s.  )

The Blended Learning Conception Based on Contemporary Distance Learning Systems

  • mgr Krzysztof Graczyk, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Kształcenie internetowe w Polsce. Budowa i miejsce podręcznika multimedialnego w zdalnym kształceniu

e-Learning in Poland. Structure and Role the Multimedia Book in e-Learning

  • mgr Monika Goetzendorf-Grabowska, Akademia Sztuk Pięknych w Łodzi

Internet jako nowe środowisko w realizacji procesu kształcenia metodą projektów

Internet as a New Environment in Carrying out the Process of Educating Through the Project Method

900 – 1100 Sekcja III: Edukacja medialna nauczycieli, uczniów i rodziców


Section III: Media Education of Teachers, Students and Parents

Prowadzący: prof. dr hab. Józef Bednarek, prof. dr hab. Wielisława Osmańska-Furmanek


  • dr Tatiana Kłosińska, Uniwersytet Opolski

Oddziaływanie programów i reklam telewizyjnych na dzieci

The Effects of TV Programs and Commercials on Children

  • dr Barbara Cieślińska, Uniwersytet w Białymstoku

Rola i znaczenie mass mediów dla procesów integracji imigrantów ze społecznościami przyjmującymi

The Role and Meaning of Mass Media for Processes of Integration of Immigrants with Receiving Communities

  • ks. dr Adam Podolski, Uniwersytet Rzeszowski

Edukacja w wybranych czasopismach

Education in Selected Magazines

  • prof. dr Stanisław A. Różański, Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Pile

Internet w dobie spamu, wirusów i koni trojańskich

Internet in the Era of Spam, Viruses and the Trojan Horses

  • dr Mariola Gańko-Karwowska, Uniwersytet Szczeciński

Strategia wdrażania TIK do edukacji francuskiej na przykładzie projektu SEM

The Strategy of ICT Introduction to French Education: the SEM (Multimédia dans les écoles) Project

  • mgr Ewa Grodecka, Gimnazjum nr 19 w Lublinie, mgr Ewa Janiszewska, Społeczna Szkoła im. S.F. Klonowica w Lublinie

Radio w szkole i o szkole

The Radio in School and about School

  • mgr Agnieszka Iwanicka, mgr Natalia Łukanowska, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Wykorzystanie radia i mediów audialnych w edukacji. Kompetencje medialne uczniów

Applications of Radio and Audio Media in Education. Media Competence of the Students

1100 – 1200 Przerwa na kawę – Coffee break


Obrady plenarne – PLENARY SESSION

1200 – 1400 Sesja III: Kompetencje medialne społeczeństwa wiedzy


Session III: Media Competences in the Society of Knowledge

Prowadzący: prof. dr hab. Wacław Strykowski, prof. dr hab. Janusz Gajda


1200 – 1230 Prezentacje studentów Pedagogiki Medialnej UAM

Presentation of Media Education Students of Adam Mickiewicz University

1230 – 1330 Dyskusja ogólna – General debate



1330 – 1400 Podsumowanie obrad Konferencji

Summing up the debates of the Conference

    prof. dr hab. Wacław Strykowski

1400 – 1500 Obiad w Restauracji „Adria”, ul. Głogowska 14

Lunch at “Adria” Restaurant






©snauka.pl 2016
wyślij wiadomość