Strona główna

Regulamin promocji Szlaku Rowerowego Green Velo w klubach fitness


Pobieranie 12.8 Kb.
Data19.06.2016
Rozmiar12.8 Kb.






Regulamin promocji Szlaku Rowerowego Green Velo w klubach fitness

§ 1.

Niniejszy Regulamin określa zasady uczestniczenia klubów fitness w działaniach promocyjnych prowadzonych w ramach kampanii Ambient Media promującej Wschodni Szlak Rowerowy Green Velo w ramach realizacji projektu „Trasy rowerowe Polski Wschodniej – promocja”



§ 2.


Miejsce i czas promocji

  1. Działania promocyjne będą prowadzone łącznie w 12 klubach fitness:

  1. w 4 klubach na terenie Trójmiasta,

  2. w 4 klubach na terenie Warszawy,

  3. 4 klubach na terenie Krakowa.

  1. Działania promocyjne w poszczególnych lokalizacjach prowadzone będą według następującego harmonogramu:
    a) Trójmiasto – lipiec;

  1. Warszawa – sierpień;

  2. Kraków – wrzesień.

  1. Szczegółowy harmonogram działań będzie uzgadniany z zakwalifikowanymi do udziału w promocji klubami fitness.

§ 3.


Udział w działaniach promocyjnych
  1. Rekrutacja klubów prowadzona jest za pośrednictwem strony www.greenvelo.pl na podstawie przesłanego, wypełnionego formularza zgłoszenia (http://greenvelo.pl/pl/aktualnosci/170,nabor-partnerow-%EF%BF%BD%EF%BF%BD-fitness-cluby-%EF%BF%BD%EF%BF%BD-w-ramach-kampanii-ambient-media-promujacej-wschodni-szlak-rowerowy-green-velo.html).

  2. Do działań promocyjnych zakwalifikowane będą kluby spełniające następujące kryteria

  1. lokalizacja na terenie objętym kampanią Ambient Media,

  2. prowadzące działania komunikacyjne poprzez stronę www oraz media społecznościowe tj. facebook.

  1. Ostateczna selekcja będzie dokonywana przy uwzględnieniu następujących kryteriów:

  1. powierzchnia klubu umożliwiająca najlepszą ekspozycję instalacji promocyjnych;

  2. rodzaje prowadzonych treningów przygotowujących do jazdy na rowerze;

  3. czas działania klubu.


  1. Selekcję prowadzić będą przedstawiciele Wykonawcy kampanii Ambient Media.


§ 4.


Działania promocyjne
  1. Kluby zakwalifikowane do działań promocyjnych w ramach kampanii Ambient Media otrzymają na czas trwania działań promocyjnych:

  1. stojak z materiałami informacyjnymi (10 typów ulotek informacyjnych, katalogi i mapy Szlaku);

  2. totem komiksowy z historiami rowerowymi oraz ciekawostkami nt. Wschodniego Szlaku Rowerowego Green Velo;

  3. matę promocyjną Green Velo – Łańcuch Atrakcji.

  1. Kluby zakwalifikowane do działań promocyjnych zobowiązane będą do:

  1. umieszczenia stojaka z materiałami informacyjnymi na czas jednego miesiąca w pobliżu lady recepcyjnej;

  2. umieszczenia totemu komiksowego na czas jednego miesiąca na Sali ćwiczeń;

  3. umieszczenia maty promocyjnej Green Velo na czas jednego miesiąca w garderobie;


  4. zapoznania się z materiałami oraz informowania nt. Wschodniego Szlaku Rowerowego Green Velo, w tym odsyłania do strony www.greenvelo.pl;

  5. bieżącego zgłaszania zapotrzebowania na materiały promocyjne;

  6. bieżącego zgłaszania ew. zniszczeń wyposażenia promocyjnego, o którym mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu.





Fundusze Europejskie - dla rozwoju Polski Wschodniej

Projekt finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego


Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013


©snauka.pl 2016
wyślij wiadomość