Strona główna

Remont gabinetu zastępcy dyrektora Termin wykonania zamówienia: od podpisania umowy do 02. 2015


Pobieranie 3.33 Kb.
Data20.06.2016
Rozmiar3.33 Kb.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Olsztynie zaprasza do złożenia oferty:

Remont gabinetu zastępcy dyrektora
Termin wykonania zamówienia:

od podpisania umowy do 6.02.2015
Kryterium oceny ofert:

Cena – waga: 100 %

Termin i miejsce składania ofert:

Oferty prosimy składać w Sekretariacie ZSO 1 w terminie do dnia 12 grudnia 2014 do godziny 15.00 z opisem w nagłówku: Remont gabinetu zastępcy dyrektora


Osoby do kontaktu:

  1. Kierownik Gospodarczy Andrzej Adamiak


©snauka.pl 2016
wyślij wiadomość