Strona główna

Specyfikacja techniczna form reklamy oferowanych przez BizOn media


Pobieranie 114.05 Kb.
Data20.06.2016
Rozmiar114.05 Kb.


Specyfikacja techniczna form reklamy
oferowanych przez BizOn media

Warszawa 2008



Spis treści


Krótka charakterystyka form reklamowych 4

Formy płaskie 5

Baner 5

Billboard 5



Skyscraper 6

Medium / Large / Vertical Rectangle (BOX) 7

DOUBLE billboard 7

Megabanner Half Page AD 8

Formy pop-up 9

pop-up 9


pop-under 9

Formy na warstwach 10

Billboard / DOUBLE billboard /skyscraper FX 10

PushBillboard 10

Expand banner/billboard/skyscraper 11

Medium / Large / Vertical Rectangle FX 12

BrandMark 12

TopLayer 13

Scroll 14

Formy inne 16

VIDEOstitial pelnoekranowy spot TV 16

Intromercial 16

Interstitial 16

FavouriteAd 17

Mailing 17

Doklejka do newslettera 17

Kontakt 17




Krótka charakterystyka form reklamowych

Akceptujemy kreacje .gif, .jpg, .swf oraz wykonanie kodu JavaScript, który emituje jedna z powyższych form.




Nazwa

Max rozmiar [px]

Max waga [kB]

Uwagi

Button

160x120

50




Baner

468x60

50




Billboard

750x100

50




Skyscraper

160x600

50




Medium / Large / Vertical Rectangle (BOX)

300x250/300x300/336x280

50




DOUBLE billboard

750x200

50




Megabanner Half Page AD

300x600

50




Pop-up/Pop-under

750x550

50




Expand Billboard

750x300

50




Push Billboard

750x300

50




Expand Skyscraper

320x600

50




Medium / Large / Vertical Rectangle FX (BOX)

-

50




BrandMark

300x300

50




TopLayer

750x550

50




Scroller

800x30

50




Scroll

468x60/750x100/160x600

50




Intromercial

-

50




Ad-cursor

60x30

15




Interstitial

-

50




Videostitial

-

1024/2048



Nazwa pliku powinna składać się z następujących członów. bizon_serwis_formareklamy_rozmiar.rozszerzenie

Np. bizon_gazetaprawna.pl_billboard_750x100.swf

Formy płaskie

Baner


Baner reklamowy to graficzny element reklamowy umieszczany centralnie w górnej części strony. Kliknięcie w baner powoduje automatyczne przejście do reklamowanego serwisu. Ilość kontaktów użytkownika z reklamą oraz liczba kliknięć w baner jest rejestrowana w statystykach. Statystyki dostępne są "on-line" przez 24 godziny na dobę

Specyfikacja techniczna:

wymiary: 468 x 60 pikseli

waga: 50 kB.

format: JPEG, GIF, FLASH, JavaScript


Baner flash nie może zawierać dźwięków zapętlonych (odtwarzanych przez cały czas wyświetlania banera lub cyklicznie). Dźwięk zawarty w banerze nie może być dłuższy niż 3 sekundy.

Wszystkich banerów flashowych dotyczą ograniczenia odpowiednie dla danej formy reklamy.

Baner nie może zawierać odwołań zewnętrznych (np. ściągać elementy animacji z serwera klienta). Baner nie może również zapisywać, zmieniać lub odczytywać cookie.

Adres docelowy nie może być dłuższy niż 200 znaków.

Banery powinny być zapisane w wersji Macromedia Flash 9.0 lub wcześniejszej.

Animacja może mieć maksymalną prędkość 25 fps. Sugerowana prędkość wynosi 12 fps (klatek na sekundę).

Plik SWF nie może być zabezpieczony przed debugowaniem.

Niedozwolona jest implementacja mechanizmów śledzących interakcję użytkownika.

Kreacja nie może powodować błędów na stronie – niepoprawnego wyświetlania serwisu, jak też pojawiania się ostrzeżeń o błędach.

W kreacji musi być stworzona warstwa aktywna (button). Musi to być warstwa znajdująca się na wierzchu i musi być na niej zdefiniowana taka akcja:



on (release) {

getURL(_root.clickTag, "_blank");

}

Billboard


Billboard reklamowy to graficzny element reklamowy umieszczany centralnie w górnej części strony. Kliknięcie w billboard powoduje automatyczne przejście do reklamowanego serwisu. Ilość kontaktów użytkownika z reklamą oraz liczba kliknięć w billboard jest rejestrowana w statystykach. Statystyki dostępne są "on-line" przez 24 godziny na dobę

Specyfikacja techniczna:

wymiary: 750 x 100 pikseli

waga: 50 kB.

format: JPEG, GIF, FLASH, JavaScript



Billboard flash nie może zawierać dźwięków zapętlonych (odt\warzanych przez cały czas wyświetlania billboarda lub cyklicznie). Dźwięk zawarty w billboardzie nie może być dłuższy niż 3 sekundy.

Billboard nie może zawierać odwołań zewnętrznych (np. ściągać elementy animacji z serwera klienta). Billboard nie może również zapisywać, zmieniać lub odczytywać cookie.

Adres docelowy nie może być dłuższy niż 200 znaków.

Billboardy powinny być zapisane w wersji Macromedia Flash 9.0 lub wcześniejszej.

Animacja może mieć maksymalną prędkość 25 fps. Sugerowana prędkość wynosi 12 fps (klatek na sekundę).

Plik SWF nie może być zabezpieczony przed debugowaniem.

Niedozwolona jest implementacja mechanizmów śledzących interakcję użytkownika.

Kreacja nie może powodować błędów na stronie – niepoprawnego wyświetlania serwisu, jak też pojawiania się ostrzeżeń o błędach.

W kreacji musi być stworzona warstwa aktywna (button). Musi to być warstwa znajdująca się na wierzchu i musi być na niej zdefiniowana taka akcja:

on (release) {

getURL(_root.clickTag, "_blank");

}

Skyscraper


Skyscraper to obszar znajdujący się w prawej/lewej części strony, zawierający tekst, odnośniki lub graficzny element reklamowy. Kliknięcie w reklamę powoduje automatyczne przejście do reklamowanego serwisu. Ilość kontaktów użytkownika z reklamą oraz liczba kliknięć jest rejestrowana w statystykach. Statystyki dostępne są "on-line" przez 24 godziny na dobę.

Specyfikacja techniczna:

wymiary: 160x600 pikseli

waga: 50 kB

format: JPEG, GIF, FLASH, JavaScript



Skyscraper flash nie może zawierać dźwięków zapętlonych (odtwarzanych przez cały czas wyświetlania kreacji lub cyklicznie). Dźwięk nie może być dłuższy niż 3 sekundy.

Skyscraper nie może zawierać odwołań zewnętrznych (np. ściągać elementy animacji z serwera klienta). Kreacja nie może również zapisywać, zmieniać lub odczytywać cookie.

Adres docelowy nie może być dłuższy niż 200 znaków.

Skyscrapery powinny być zapisane w wersji Macromedia Flash 9.0 lub wcześniejszej.

Animacja może mieć maksymalną prędkość 25 fps. Sugerowana prędkość wynosi 12 fps (klatek na sekundę).

Plik SWF nie może być zabezpieczony przed debugowaniem.

Niedozwolona jest implementacja mechanizmów śledzących interakcję użytkownika.

Kreacja nie może powodować błędów na stronie – niepoprawnego wyświetlania serwisu, jak też pojawiania się ostrzeżeń o błędach.

W kreacji musi być stworzona warstwa aktywna (button). Musi to być warstwa znajdująca się na wierzchu i musi być na niej zdefiniowana taka akcja:

on (release) {

getURL(_root.clickTag, "_blank");

}

Medium / Large / Vertical Rectangle (BOX)


Boks reklamowy to obszar znajdujący się w prawej części strony, zawierający tekst, odnośniki lub graficzny element reklamowy. Kliknięcie w reklamę powoduje automatyczne przejście do reklamowanego serwisu. Ilość kontaktów użytkownika z reklamą oraz liczba kliknięć jest rejestrowana w statystykach. Statystyki dostępne są "on-line" przez 24 godziny na dobę.

Specyfikacja techniczna:

wymiary: 300x250/300x300/336x280 pikseli

waga: 50 kB.

format: JPEG, GIF, FLASH, JavaScript


Boks flash nie może zawierać dźwięków zapętlonych (odtwarzanych przez cały czas wyświetlania kreacji lub cyklicznie). Dźwięk nie może być dłuższy niż 3 sekundy.

Boks nie może zawierać odwołań zewnętrznych (np. ściągać elementy animacji z serwera klienta). Boks nie może również zapisywać, zmieniać lub odczytywać cookie.

Adres docelowy nie może być dłuższy niż 200 znaków.

Boksy powinny być zapisane w wersji Macromedia Flash 9.0 lub wcześniejszej.

Animacja może mieć maksymalną prędkość 25 fps. Sugerowana prędkość wynosi 12 fps (klatek na sekundę).

Plik SWF nie może być zabezpieczony przed debugowaniem.

Niedozwolona jest implementacja mechanizmów śledzących interakcję użytkownika.

Kreacja nie może powodować błędów na stronie – niepoprawnego wyświetlania serwisu, jak też pojawiania się ostrzeżeń o błędach.

W kreacji musi być stworzona warstwa aktywna (button). Musi to być warstwa znajdująca się na wierzchu i musi być na niej zdefiniowana taka akcja:

on (release) {

getURL(_root.clickTag, "_blank");

}

DOUBLE billboard


DOUBLE Billboard reklamowy to graficzny element reklamowy umieszczany centralnie w górnej części strony. Kliknięcie w billboard powoduje automatyczne przejście do reklamowanego serwisu. Ilość kontaktów użytkownika z reklamą oraz liczba kliknięć w billboard jest rejestrowana w statystykach. Statystyki dostępne są "on-line" przez 24 godziny na dobę

Specyfikacja techniczna:

wymiary: 750 x 200 pikseli

waga: 50 kB.

format: JPEG, GIF, FLASH, JavaScript


DOUBLE Billboard flash nie może zawierać dźwięków zapętlonych (odtwarzanych przez cały czas wyświetlania kreacji lub cyklicznie). Dźwięk nie może być dłuższy niż 3 sekundy.

Double billboard nie może zawierać odwołań zewnętrznych (np. ściągać elementy animacji z serwera klienta). Nie może również zapisywać, zmieniać lub odczytywać cookie.

Adres docelowy nie może być dłuższy niż 200 znaków.

Kreacje powinny być zapisane w wersji Macromedia Flash 9.0 lub wcześniejszej.

Animacja może mieć maksymalną prędkość 25 fps. Sugerowana prędkość wynosi 12 fps (klatek na sekundę).

Plik SWF nie może być zabezpieczony przed debugowaniem.

Niedozwolona jest implementacja mechanizmów śledzących interakcję użytkownika.

Kreacja nie może powodować błędów na stronie – niepoprawnego wyświetlania serwisu, jak też pojawiania się ostrzeżeń o błędach.

W kreacji musi być stworzona warstwa aktywna (button). Musi to być warstwa znajdująca się na wierzchu i musi być na niej zdefiniowana taka akcja:

on (release) {

getURL(_root.clickTag, "_blank");

}

Megabanner Half Page AD


Megabanner Half Page AD to graficzny element reklamowy umieszczany centralnie w górnej części strony. Kliknięcie w billboard powoduje automatyczne przejście do reklamowanego serwisu. Ilość kontaktów użytkownika z reklamą oraz liczba kliknięć w billboard jest rejestrowana w statystykach. Statystyki dostępne są "on-line" przez 24 godziny na dobę

Specyfikacja techniczna:

wymiary: 300 x 600 pikseli

waga: 50 kB.

format: JPEG, GIF, FLASH, JavaScript


Megabanner Half Page AD nie może zawierać dźwięków zapętlonych (odtwarzanych przez cały czas wyświetlania kreacji lub cyklicznie). Dźwięk nie może być dłuższy niż 3 sekundy.

Megabanner half page nie może zawierać odwołań zewnętrznych (np. ściągać elementy animacji z serwera klienta). Kreacja nie może również zapisywać, zmieniać lub odczytywać cookie.

Adres docelowy nie może być dłuższy niż 200 znaków.

Kreacje powinny być zapisane w wersji Macromedia Flash 9.0 lub wcześniejszej.

Animacja może mieć maksymalną prędkość 25 fps. Sugerowana prędkość wynosi 12 fps (klatek na sekundę).

Plik SWF nie może być zabezpieczony przed debugowaniem.

Niedozwolona jest implementacja mechanizmów śledzących interakcję użytkownika.

Kreacja nie może powodować błędów na stronie – niepoprawnego wyświetlania serwisu, jak też pojawiania się ostrzeżeń o błędach.

W kreacji musi być stworzona warstwa aktywna (button). Musi to być warstwa znajdująca się na wierzchu i musi być na niej zdefiniowana taka akcja:

on (release) {

getURL(_root.clickTag, "_blank");

}


Formy pop-up

pop-up


Baner pop-up to graficzny element reklamowy "wyskakujący" w osobnym oknie przeglądarki internetowej po wejściu użytkownika na dany serwis lub stronę.
Specyfikacja techniczna:

wymiary: do 750x550 pikseli

waga: 50 kB

format: JPEG, GIF, FLASH, JavaScript


pop-under


Graficzny element reklamowy "wyskakujący" w osobnym oknie przeglądarki internetowej po wejściu użytkownika na dany serwis lub stronę. Kontakt z reklamą następuje po zamknięciu lub zminimalizowaniu okna przeglądarki internetowej.
Specyfikacja techniczna:

wymiary: do 750x550 pikseli

waga: 50 kB

format: JPEG, GIF, FLASH, JavaScript


kreacja flashowa nie może zawierać dźwięków zapętlonych (odtwarzanych przez cały czas wyświetlania banera lub cyklicznie). Dźwięk zawarty w banerze nie może być dłuższy niż 3 sekundy.

Kreacja nie może zawierać odwołań zewnętrznych (np. ściągać elementy animacji z serwera klienta). Jak również nie może zapisywać, zmieniać lub odczytywać cookie.

Adres docelowy nie może być dłuższy niż 200 znaków.

Kreacje powinny być zapisane w wersji Macromedia Flash 9.0 lub wcześniejszej.

Animacja może mieć maksymalną prędkość 25 fps. Sugerowana prędkość wynosi 12 fps (klatek na sekundę).

Plik SWF nie może być zabezpieczony przed debugowaniem.

Niedozwolona jest implementacja mechanizmów śledzących interakcję użytkownika.

Kreacja nie może powodować błędów na stronie – niepoprawnego wyświetlania serwisu, jak też pojawiania się ostrzeżeń o błędach.

W kreacji musi być stworzona warstwa aktywna (button). Musi to być warstwa znajdująca się na wierzchu i musi być na niej zdefiniowana taka akcja:

on (release) {

getURL(_root.clickTag, "_blank");

}

Formy na warstwach

Billboard / DOUBLE billboard /skyscraper FX

PushBillboard


Baner reklamowy, który "przesuwa stronę w dół" po najechaniu na niego kursorem przez użytkownika. Z wielkości podstawowej zmienia się on na reklamę o znacznie większej powierzchni (dla billboarda z 750x100 na 750x300). Po przesunięciu kursora poza obszar banera, serwis "zwija się" do początkowej wielkości. Kreacje NIE MOŻE domyślnie być rozwinięta.

Specyfikacja techniczna:

wymiary:
baner - 468 x 60 pikseli rozwijany do 468x180


billboard - 750 x 100 pikseli rozwijany do 750x300
skyscraper - 160 x 600 pikseli rozwijany do 320x600

waga: 50 kB

formaty: FLASH(swf)

Baner rozwijany składa się z dwóch obiektów – banera, który jest widoczny cały czas na stronie, oraz elementu rozwijanego, który ukazuje się dopiero po najechaniu przez użytkownika myszą na baner.



Baner flashowy nie może zawierać dźwięków zapętlonych (odtwarzanych przez cały czas wyświetlania banera lub cyklicznie). Dźwięk zawarty w banerze nie może być dłuższy niż 3 sekundy.

Baner nie może zawierać odwołań zewnętrznych (np. ściągać elementy animacji z serwera klienta). Baner nie może również zapisywać, zmieniać lub odczytywać cookie.

Adres docelowy nie może być dłuższy niż 200 znaków.

Banery powinny być zapisane w wersji Macromedia Flash 9.0 lub wcześniejszej.

Animacja może mieć maksymalną prędkość 25 fps. Sugerowana prędkość wynosi 12 fps (klatek na sekundę).

Plik SWF nie może być zabezpieczony przed debugowaniem.

Niedozwolona jest implementacja mechanizmów śledzących interakcję użytkownika.

Kreacja nie może powodować błędów na stronie – niepoprawnego wyświetlania serwisu, jak też pojawiania się ostrzeżeń o błędach.

W kreacji musi być stworzona warstwa aktywna (button). Musi to być warstwa znajdująca się na wierzchu i musi być na niej zdefiniowana taka akcja:

on (release) {

getURL(_root.clickTag, "_blank");

}

W pierwszym elemencie (w banerze) powinno być dodatkowo zawarte zdarzenie:



on (rollOver) {

get URL("javascript:doexpand();")

}

W drugim elemencie (kreacja rozwijana) powinno być zawarte zdarzenie:



on (rollOut) {

get URL("javascript:dolittle();")

}

Expand banner/billboard/skyscraper


Baner reklamowy, który "rozwija się" po najechaniu na niego kursorem przez użytkownika. Z wielkości podstawowej zmienia się on na reklamę o znacznie większej powierzchni (dla banera z 468x60 na 468x180). Po przesunięciu kursora poza obszar banera, reklama "zwija się" do początkowej wielkości. Kreacje NIE MOŻE domyślnie być rozwinięta.

Specyfikacja techniczna:

wymiary:
baner - 468 x 60 pikseli rozwijany do 468x180


billboard - 750 x 100 pikseli rozwijany do 750x300
skyscraper - 160 x 600 pikseli rozwijany do 320x600

waga: 50 kB

formaty: FLASH

Baner rozwijany składa się z dwóch obiektów – banera, który jest widoczny cały czas na stronie, oraz elementu rozwijanego, który ukazuje się dopiero po najechaniu przez użytkownika myszą na baner.



Baner flashowy nie może zawierać dźwięków zapętlonych (odtwarzanych przez cały czas wyświetlania banera lub cyklicznie). Dźwięk zawarty w banerze nie może być dłuższy niż 3 sekundy.

Baner nie może zawierać odwołań zewnętrznych (np. ściągać elementy animacji z serwera klienta). Baner nie może również zapisywać, zmieniać lub odczytywać cookie.

Adres docelowy nie może być dłuższy niż 200 znaków.

Banery powinny być zapisane w wersji Macromedia Flash 9.0 lub wcześniejszej.

Animacja może mieć maksymalną prędkość 25 fps. Sugerowana prędkość wynosi 12 fps (klatek na sekundę).

Plik SWF nie może być zabezpieczony przed debugowaniem.

Niedozwolona jest implementacja mechanizmów śledzących interakcję użytkownika.

Kreacja nie może powodować błędów na stronie – niepoprawnego wyświetlania serwisu, jak też pojawiania się ostrzeżeń o błędach.

W kreacji musi być stworzona warstwa aktywna (button). Musi to być warstwa znajdująca się na wierzchu i musi być na niej zdefiniowana taka akcja:

on (release) {

getURL(_root.clickTag, "_blank");

}

W pierwszym elemencie (w banerze) powinno być dodatkowo zawarte zdarzenie:



on (rollOver) {

get URL("javascript:doexpand();")

}

W drugim elemencie (kreacja rozwijana) powinno być zawarte zdarzenie:



on (rollOut) {

get URL("javascript:dolittle();")

}

Medium / Large / Vertical Rectangle FX

BrandMark


Brandmark to graficzny element reklamowy podobny do pop-up'a, jednak nie ograniczony oknem standardowej przeglądarki. Może przybierać dowolne kształty w ramach założonej powierzchni. Musi także posiadać znak x, zamykający reklamę.

Specyfikacja techniczna:

waga: 50 kB

format: FLASH

Brandmark flashowy nie może zawierać dźwięków zapętlonych (odtwarzanych przez cały czas wyświetlania banera lub cyklicznie). Dźwięk zawarty w banerze nie może być dłuższy niż 3 sekundy.

Brandmark nie może zawierać odwołań zewnętrznych (np. ściągać elementy animacji z serwera klienta). Baner nie może również zapisywać, zmieniać lub odczytywać cookie.

Adres docelowy nie może być dłuższy niż 200 znaków.

Brandmarki powinny być zapisane w wersji Macromedia Flash 9.0 lub wcześniejszej.

Jeśli animacja w kreacji nie jest zapętlona, to w ostatniej klatce należy wywołać funkcję Java Script: javascript:bm_min()

Animacja może mieć maksymalną prędkość 25 fps. Sugerowana prędkość wynosi 12 fps (klatek na sekundę).

Plik SWF nie może być zabezpieczony przed debugowaniem.

Niedozwolona jest implementacja mechanizmów śledzących interakcję użytkownika.

Kreacja nie może powodować błędów na stronie – niepoprawnego wyświetlania serwisu, jak też pojawiania się ostrzeżeń o błędach.

W kreacji musi być stworzona warstwa aktywna (button). Musi to być warstwa znajdująca się na wierzchu i musi być na niej zdefiniowana taka akcja:



on (release) {

getURL(_root.clickTag, "_blank");

}

Pod krzyżykiem zamykającym kreację powinna być podpięta funkcja onFinishedPlaying()!!

Używane funkcje:


  • minimalizacja

on (release) {

getURL("javascript:bm_min();",”_self”);

}

  • maksymalizacja

on (release) {

getURL("javascript:bm_max();",”_self”);

}

  • zamknięcie

on (release) {

getURL("javascript:onFinishedPlaying();");

}

TopLayer


Toplayer to animacja w formacie Flash wykorzystująca ruchome elementy graficzne w dowolnych konfiguracjach oraz efekty dźwiękowe. Czas emisji poszczególnych części reklamy jak i częstotliwość wyświetleń dla pojedynczego użytkownika ustalone są indywidualnie na potrzeby danej kampanii.

Specyfikacja techniczna:

Czas trwania toplayera:

Maksymalnie 15 sekund

Format: Flash

Waga: do 50 kB

TopLayer flash nie może zawierać dźwięków zapętlonych (odtwarzanych przez cały czas wyświetlania banera lub cyklicznie).

TopLayer nie może zawierać odwołań zewnętrznych (np. ściągać elementy animacji z serwera klienta). Jak również nie może zapisywać, zmieniać lub odczytywać cookie.

Adres docelowy nie może być dłuższy niż 200 znaków.

TopLayery powinny być zapisane w wersji Macromedia Flash 9.0 lub wcześniejszej.

Jeśli animacja w kreacji nie jest zapętlona, to w ostatniej klatce należy wywołać funkcję onFinishedPlaying().

Animacja może mieć maksymalną prędkość 25 fps. Sugerowana prędkość wynosi 12 fps (klatek na sekundę).

Plik SWF nie może być zabezpieczony przed debugowaniem.

Niedozwolona jest implementacja mechanizmów śledzących interakcję użytkownika.

Kreacja nie może powodować błędów na stronie – niepoprawnego wyświetlania serwisu, jak też pojawiania się ostrzeżeń o błędach.

W kreacji musi być stworzona warstwa aktywna (button). Musi to być warstwa znajdująca się na wierzchu i musi być na niej zdefiniowana taka akcja:

on (release) {

getURL(_root.clickTag, "_blank");

}
Pod krzyżykiem zamykającym kreację powinna być podpięta funkcja onFinishedPlaying()!!

Używane funkcje:



  • zamknięcie

on (release) {

getURL("javascript:onFinishedPlaying();");

}

Scroll


Scroller

Reklama w postaci przewijającego się paska na samym dole okna przeglądarki. Może zawierać określony tekst, elementy graficzne, animowane, a nawet interaktywne. Mimo ewentualnego przewijania strony pasek reklamowy pozostaje na swoim miejscu.



Wymagania techniczne:

Wymiary: 800x30 pikseli

Format: gif, jpg, flash

Waga: do 50 kB



Kreacja nie może zawierać dźwięków zapętlonych (odtwarzanych przez cały czas wyświetlania banera lub cyklicznie). Dźwięk zawarty w banerze nie może być dłuższy niż 3 sekundy.

Kreacja nie może zawierać odwołań zewnętrznych (np. ściągać elementy animacji z serwera klienta). Jak również nie może zapisywać, zmieniać lub odczytywać cookie.

Adres docelowy nie może być dłuższy niż 200 znaków.

Kreacje powinny być zapisane w wersji Macromedia Flash 9.0 lub wcześniejszej.

Animacja może mieć maksymalną prędkość 25 fps. Sugerowana prędkość wynosi 12 fps (klatek na sekundę).

Plik SWF nie może być zabezpieczony przed debugowaniem.

Niedozwolona jest implementacja mechanizmów śledzących interakcję użytkownika.

Kreacja nie może powodować błędów na stronie – niepoprawnego wyświetlania serwisu, jak też pojawiania się ostrzeżeń o błędach.

W kreacji musi być stworzona warstwa aktywna (button). Musi to być warstwa znajdująca się na wierzchu i musi być na niej zdefiniowana taka akcja:

on (release) {

getURL(_root.clickTag, "_blank");

}




Scroll -baner, -billboard, -skyscraper

Ruchomy baner (460x60px) lub billboard (750x100px) / skyscraper: (160x600px) w formacie gif lub jpg, który przesuwa się wraz z przewijaniem w górę i w dół oglądanej strony serwisu. W ten sposób reklama pozostaje zawsze widoczna dla odwiedzającego serwis, bez względu na to, w którym miejscu na stronie aktualnie się on znajduje Ilość kontaktów użytkownika z reklamą oraz liczba kliknięć jest rejestrowana w statystykach. Statystyki dostępne są "on-line" przez 24 godziny na dobę.


Specyfikacja techniczna:

wymiary: baner 468x60 pikseli / billboard 750x100 pikseli / skyscraper: 160x600 pikseli

waga: 50kB

format: JPEG, GIF, FLASH


Scroll flashowy nie może zawierać dźwięków zapętlonych (odtwarzanych przez cały czas wyświetlania banera lub cyklicznie). Dźwięk zawarty w banerze nie może być dłuższy niż 3 sekundy.

Baner nie może zawierać odwołań zewnętrznych (np. ściągać elementy animacji z serwera klienta). Baner nie może również zapisywać, zmieniać lub odczytywać cookie.

Adres docelowy nie może być dłuższy niż 200 znaków.

Banery powinny być zapisane w wersji Macromedia Flash 9.0 lub wcześniejszej.

Animacja może mieć maksymalną prędkość 25 fps. Sugerowana prędkość wynosi 12 fps (klatek na sekundę).

Plik SWF nie może być zabezpieczony przed debugowaniem.

Niedozwolona jest implementacja mechanizmów śledzących interakcję użytkownika.

Kreacja nie może powodować błędów na stronie – niepoprawnego wyświetlania serwisu, jak też pojawiania się ostrzeżeń o błędach.

W kreacji musi być stworzona warstwa aktywna (button). Musi to być warstwa znajdująca się na wierzchu i musi być na niej zdefiniowana taka akcja:

on (release) {

getURL(_root.clickTag, "_blank");

}

Formy inne

VIDEOstitial pelnoekranowy spot TV

Jak działa?


Użytkownikowi podczas przeglądania witryny internetowej pojawia się NAGLE pełnoekranowy film. Użytkownik może w każdym momencie przerwać wyświetlaną reklamę poprzez kliknięcie w krzyżyk.

Specyfikacja techniczna:


1.Waga. Dwa warianty:

1.a do 1MB

1.b do 2MB
2. Format: plik .wmv (windows media video). W klipie powinien być cały czas emitowany krzyżyk w prawym górnym rogu.
3. Czas trwania: 15 lub 30s
Możemy mierzyć następujące akcje:

- Rozpoczęcie animacji

- 5-cio sekundowe spotlighty

- koniec animacji, zmierzenie końcowych sekund filmu

- zamknięcie

Intromercial

1. Waga do 50kB,

2. Format: plik SWF, w wersji nie wyższej niż 6.0

3. Rozmiar: 640x480

4. Czas animacji: 15s
5. Przekierowanie na stronę docelową:

on (release) {

getURL(_root.clickTag, "_blank")

}
b) Akcje getURL należy przypisać obiektowi typu button, który powinien być:

- umieszczony na głównej listwie czasowej

- umieszczony na samym wierzchu (oczywiście jako obiekt przeźroczysty)

- ustawiony jako obiekt typu "HIT"
6. Zamknięcie INTROMERCIALA.

Po zakończeniu animacji FLASH powinien wykonać:

getURL(“javascript:window.close()”) lub getURL(“javascript:pomin()”).

Interstitial

1. Waga do 50kB,


2. Format: plik SWF, w wersji nie wyższej niż 6.0
3. Rozmiar: Interstitial jest obiektem pelnoekranowym i skalowalnym, aby Interstitial został prawidłowo wyświetlony proporcje jego szerokości do wysokości musza być takie jak 4 do 3 np.: 800x600pikseli, lub 1024x768pikseli (szer./wys.=1,333333333)
4. Czas animacji: 10s
5. Przekierowanie na stronę docelową:
on (release) {

getURL(_root.clickTag, "_blank")

}

b) Akcje getURL należy przypisać obiektowi typu button, który powinien być:

- umieszczony na głównej listwie czasowej

- umieszczony na samym wierzchu (oczywiście jako obiekt przeźroczysty)

- ustawiony jako obiekt typu "HIT"
6. Zamknięcie INTERSTITIALA.

a) Po zakończeniu animacji FLASH powinien wykonać: javascript:window.close().


b) W prawym górnym rogu INTERSTITIALA, przez cały okres prezentacji reklamy, powinien być zamieszczony „krzyżyk” umożliwiający zamkniecie INTERSTITIALA w każdej chwili przez użytkownika. Kliknięcie w „krzyżyk” powinno spowodować wykonanie: javascript:window.close()

FavouriteAd

Mailing


Format: HTML
Mailing musi być wykonany jako kompletny dokument HTML, ograniczony tagami .

Wszelkie elementy graficzne powinny być dostarczone razem z artykułem.

W html nie może być flasha, javascriptu, ramek i elemntów dynamicznych.

Kodowanie polskich znaków iso-8859-2 (iso-latin-2).

Ciężar mailingu zależy witryny, która będzie go wysyłać (informacje o ciężarze są w cenniku).

Style nie mogą być zaciągane z zewnętrznego źródła, muszą być umieszczone w pliku html.

W stylach nie można umieszczać grafik, np. tła elementów.

Wymagane materiały:

materiały do wysyłki (jak powyżej);

tytuł maila, nazwa nadawcy (pole: od kogo), stopka i adres zwrotny;

adresy do testów.

Doklejka do newslettera


Txt zgodnie z wytycznymi z danej witryny,

zwykle do 700 znakow + url docelowy



Kontakt

W razie pytań odnośnie powyższych oraz wszystkich innych niewymienionych form reklamowych, prosimy o kontakt z:


Michał Waśniewski

INTERNET Traffic Manager 



michal.wasniewski@bizonmedia.pl 

Tel: +48 22 592 45 52



Fax: +48 22 489 42 18 



©snauka.pl 2016
wyślij wiadomość