Strona główna

Teczka prasowa prezentacja kolekcji


Pobieranie 41.8 Kb.
Data19.06.2016
Rozmiar41.8 Kb.






TECZKA PRASOWA

Prezentacja kolekcji

Podłogi laminowane EGGER 2015–2017


Osoby kontaktowe dla Państwa:

Ulrich Bühler



kierownik działu dystrybucji i marketingu
Grupy EGGER

Stefan Pletzer



kierownik działu dystrybucji i marketingu
EGGER Retail Products

Michael Gerbl



kierownik działu marketingu i zarządzania produktami
EGGER Retail Products

W razie pytań:



EGGER Retail Products GmbH & Co.KG
Marketing

Ulrike Sattler

Adres biura:

Weiberndorf 20
6380 St. Johann in Tirol (AT)
Austria

T +43 5 0600-10315


F +43 5 0600-90315
ulrike.sattler@egger.com

FRITZ EGGER GmbH & Co. OG

Komunikacja Grupy EGGER



Manuela Leitner

Weiberndorf 20

6380 St. Johann in Tirol

Austria


T +43 5 0600-10638

F +43 5 0600-90638



manuela.leitner@egger.com

Spis treści

EGGER prezentuje nowe PODŁOGI LAMINOWANE


„Always up to date”: Nowa kolekcja podłóg laminowanych EGGER łączy szeroką gamę najnowszych dekorów z innowacjami technicznymi oraz doskonałym serwisem.

EGGER RETAIL ProDucts są dobrze uplasowane

Trudnej sytuacji na rynku podłóg laminowanych firma EGGER przeciwdziała konsekwentną strategią innowacji, wysokimi roszczeniami w zakresie tworzenia wartości i jeszcze większą bliskością do klientów.

EGGER Truck podróżuje przez Europę

Stanowiący wielofunkcyjną platformę marketingową EGGER pozwala firmie EGGER zaprezentowanie bogatego asortymentu produktów i usług w całej Europie. Po przebudowie w centrum uwagi tej podróży znajduje się nowa kolekcja podłóg laminowanych.



EGGER prezentuje nowe PODŁOGI LAMINOWANE


„Always up to date”: Nowa kolekcja podłóg laminowanych EGGER łączy szeroką gamę najnowszych dekorów z innowacjami technicznymi oraz doskonałym serwisem.

Ze swoją nową kolekcją „Podłogi laminowane EGGER 2015–2017” działający na całym świecie producent po raz pierwszy oferuje swój cały asortyment dla profesjonalistów wyłącznie pod marką EGGER. Celowo zrezygnowano przy tym z dodatkowej nazwy kolekcji. EGGER podkreśla tym samym korzyści wynikające z jego silnej marki: hurtownicy, wykonawcy i nawet użytkownicy zyskują na przejrzystości, bogactwie dekorów oraz doskonałym serwisie, oferowanych w ramach tej kolekcji. Prezentacja rynkowa ma miejsce we wrześniu 2014 r., natomiast faza wprowadzająca dla handlu trwa do stycznia 2015 r.

„Nasze motto „Always up to date” to obietnica dla klientów, że dzięki tej nowej kolekcji będą zawsze na bieżąco”, mówi Michael Gerbl, kierownik działu marketingu i zarządzania produktami w zakresie podłóg EGGER. Odnosi się on przy tym do aspektów serwisu, aktualności dekorów oraz łatwości wykorzystania. Tymi aspektami kierował się zespołu EGGER przy opracowywaniu kolekcji i związanymi z nią środków reklamowych i narzędzi.


Najbardziej indywidualna kolekcja podłóg laminowanych w Europie


Kolekcja „Podłogi laminowane EGGER 2015–2017” obejmuje 70 dekorów o ośmiu różnych powierzchniach w pięciu formatach, odpowiadających różnym stylom wyposażenia i potrzebom klientów. Największy nacisk położono przy tym na modne wzory dębowe. Już sam ten fakt stanowi atrakcyjną ofertę. Jednakże wprowadzając te produkty na rynek firma EGGER poszła o jeszcze jeden ważny krok dalej, dopasowując kolekcję do indywidualnych potrzeb poszczególnych rynków. „W różnych regionach ludzie mają różne preferencje w zakresie kolorystyki, wyglądu materiału czy formatu. Przeprowadziliśmy intensywne analizy rynkowe i zainwestowaliśmy wiele czasu w prace rozwojowe. Dzięki temu możemy zaoferować handlowi hurtowemu i wykonawcom produkty, najlepiej dopasowane do potrzeb ich klientów”, wyjaśnia Stefan Pletzer, dyrektor EGGER Retail Products.

Nowa kolekcja podłóg laminowanych EGGER obejmuje 70 dekorów w 11 wariantach regionalnych, czyli łącznie prawie 300 artykułów. Jest to tym samym najbardziej indywidualna kolekcja podłóg laminowanych w Europie. Korzyści z oferowania produktów jak nigdy dotąd dopasowanych do potrzeb danego rynku przeważają związane z nimi największe w historii przedsiębiorstwa nakłady na magazynowanie i logistykę, mówi Pan Pletzer: „Wzrósł stopień skomplikowania, jednak dzięki temu hurtownicy mogą oferować gamę produktów, doskonale dopasowaną do ich rynku. Dzięki przekonaniu, że wybraliśmy dokładnie właściwy produkt, jako szczególny serwis możemy zaoferować naszym sprzedawcom hurtowym gwarancję możliwości zwrotu produktów.”


Odporne na wilgoć, długie i szybkie do montażu


Oprócz bogatej gamy dekorów przekonujące są także właściwości techniczne nowych podłóg laminowanych i wynikające z nich możliwości ich zastosowania. Po raz pierwszy w kolekcji EGGER dostępne są na przykład podłogi z technologią aqua+. Są one odporne na wilgoć i mogą być dzięki temu stosowane w pomieszczeniach wilgotnych, np. w łazienkach. „Ta nowa grupa produktów otwiera całkowicie nowe możliwości zarówno użytkownikom prywatnym, jak i komercyjnym”, stwierdza z przekonaniem Michael Gerbl.

Nowością w asortymencie są także długie deski. Format „LONG” (2 052 x 248 mm) jest przeznaczony do panującego nadal trendu otwartych pomieszczeń mieszkalnych. Zwłaszcza w połączonych ze sobą pomieszczeniach bez ścian działowych bardzo pożądany jest deskowy charakter tego długiego formatu.

Duży wysiłek rozwojowy został włożony także w powierzchnie podłóg. Tu nadal dominuje trend autentycznych struktur, doskonale dopasowanych do dekoru. Przyjemne w dotyku struktury Vintage i Grand Canyon należą do klasy antypoślizgowej R10, co zapewnia użytkownikom bezpieczeństwo oraz komfort mieszkania i chodzenia przy równocześnie łatwym czyszczeniu. Brak powtórzeń dekoru w pakiecie gwarantuje ponadto wygląd gotowej podłogi, praktycznie nie różniący się od naturalnego parkietu.

Nowa kolekcja jest także wygodna dla wykonawcy. Opatentowany przez Unilin system montażu Fold-Down „Unifit” gwarantuje wykonawcy bardzo łatwy i znacznie szybszy montaż.


Po prostu wszystko – wszystko proste


Prosta lecz wyrazista nazwa kolekcji „Podłogi laminowane EGGER 2015–2017” opiera się na nowej strategii przedsiębiorstwa, wyjaśnia Stefan Pletzer: „Rezygnując z niezależnej nazwy kolekcji dla handlu hurtowego oraz specjalistycznego na pierwszym planie stawiamy markę EGGER. Nasi klienci otrzymują bowiem nie tylko doskonałe podłogi laminowane, lecz także cały serwis grupy EGGER.”

Sprzedawcy i wykonawcy mogą wygodnie zamawiać wzory podłóg i artykuły reklamowe jak np. broszury oraz wzory kolekcji w sklepie internetowym na stronie www.egger.com/shop, aby wykorzystywać je do doradzania swoim klientom. Oprogramowanie do wizualizacji pomieszczeń VDS (Virtual Design Studio) firmy EGGER to cyfrowe rozwiązanie, ułatwiające pracę zarówno architektom wnętrz jak i wykonawcom (VDS Profi) oraz zapewniające użytkownikom pomoc w wyborze (VDS Mobile App).

Dla zapewnienia ciągłego kontaktu z wykonawcami, program EGGER dla profesjonalistów oferuje serwis, wiedzę i korzyści. Ponadto klienci zamawiający podłogi regularnie otrzymują biuletyn informacyjny z poradami na temat doboru kolorów i trendów, a w razie potrzeby także doradztwo serwisu technicznego i całościowe wsparcie w zakresie sprzedaży i marketingu.

Nowe standardy w reklamie


Również w zakresie reklamy nowej kolekcji podłóg laminowanych EGGER korzysta z innowacyjnych dróg i nowych wymiarów. EGGER Truck po raz pierwszy wyrusza w drogę specjalnie dla reklamy podłóg. Podróż Egger Truck rozpocznie się 11 września 2014 r. w Berlinie. Do lata 2015 r. ma on odwiedzić 50 innych miast, gdzie zorganizowane zostaną spotkania z klientami i prezentacje nowej kolekcji podłóg laminowanych.

Wszystkie materiały reklamowe nowej kolekcji są bardzo wysokiej jakości i optycznie doskonale dopasowane do siebie. Zapewniają one optymalne doradztwo przy sprzedaży w POS oraz wysoką rozpoznawalność przez klientów końcowych. Przygotowanych zostało 30 000 sprawdzonych walizeczek kolekcji z oryginalnymi wzorami oraz zeszytami kolekcji z dużymi zdjęciami wzorów i możliwości kształtowania pomieszczeń. 10 000 zaktualizowanych prezenterów gwarantuje optymalną prezentację produktów w punktach sprzedaży na całym świecie. Prawdziwą nowością jest wydana przez EGGER broszura dla konsumentów pod tytułem „Laminate Flooring – magazyn wystroju wnętrz”.

Dla trwałego zwiększenia postrzegania na rynku przez konsumentów oraz w celu aktywnego wsparcia dla handlu specjalistycznego broszura została wydana w 18 wersjach językowych i wydrukowana w ilości ponad jednego miliona egzemplarzy. Oprócz podstawowych tematów, związanych z podłogami laminowanymi, zawiera ona również różne style aranżacji wnętrz oraz informacje o dobieraniu kolorów i pożyteczne porady związane z mieszkaniem. Broszura ma charakter magazynu mieszkaniowego i jest dostępna w salonach wykonawców, gdzie może zapewnić pierwszy kontakt konsumentów z temat podłóg laminowanych, stając się impulsem do zakupu.


Podłogi laminowane EGGER 2015–2017

  • Nowa kolekcja podłóg laminowanych
    z 70 dekorami na region

  • Motto: Always up to date

  • Pierwsza prezentacja dla handlu hurtowego w dniach 11 i 12 września 2014 r. w Berlinie

  • Wprowadzenie na rynek: wrzesień 2014 r. – styczeń 2015 r.

  • Zalety techniczne: technologia aqua+ (podłogi laminowane odporne na wilgoć), długie deski, system montażu Unifit, autentyczne powierzchnie

  • Po raz pierwszy broszura dla konsumentów (nakład łączny ponad 1 mln egz.) zapewnia zwiększenie postrzegania na rynku



EGGER RETAIL ProDucts są dobrze uplasowane


Trudnej sytuacji na rynku podłóg laminowanych firma EGGER przeciwdziała konsekwentną strategią innowacji, wysokimi roszczeniami w zakresie tworzenia wartości i jeszcze większą bliskością do klientów.

Cały rynek podłóg w Europie znajduje się pod ogromnym naciskiem. Tym ważniejsza jest dla EGGER konsekwentna strategia produktów, dystrybucji i marketingu w sferze podłóg laminowanych. Dział EGGER Retail Products chce utrwalić swoją silną pozycję na rynku dzięki wysokiemu tempu innowacji, wyraźnie określonym drogom dystrybucji oraz dzięki asortymentowi dopasowanemu do potrzeb.

Konsolidacja w Europie Zachodniej, rozwój w Europie Wschodniej


Zwłaszcza w Europie Zachodniej i Południowej mamy do czynienia ze stagnacją w budowie mieszkań. Wynika to ze stosunkowo słabej koniunktury i z niewspółmiernych inwestycji budowlanych w latach 2008 i 2009. Rynek nieruchomości w tych krajach przeżywa obecnie regres. Za wyjątkiem Wielkiej Brytanii, Skandynawii i Niemiec na konsolidację można liczyć dopiero od roku 2016, i to pod warunkiem dobrego rozwoju gospodarczego.

Znacznie lepsze są widoki na rynku Europy Wschodniej. Ze względu na ogromną wielkość rynków motorami rozwoju są przede wszystkim Rosja i Turcja. Jednakże właśnie te rynki ulegają największym wahaniom – choćby z tytułu zmian kursów czy sytuacji politycznej bądź ogólnego rozwoju gospodarczego. Mimo tego dyrektor EGGER Retail Products, Pan Stefan Pletzer, widzi długoterminowo pozytywne tendencje: „W Turcji i Rosji przebiega obecnie znaczna urbanizacja, gwałtownie zwiększająca zapotrzebowanie na nowe budynki oraz na remonty starych budowli. Ze względu na aktualną sytuację kryzysową w tych regionach następuje wstrzymywanie projektów, co jednak w żaden sposób nie zmniejsza potrzeb mieszkaniowych.” Dlatego zakłada on w Europie Wschodniej ciągły rozwój, ulegający jednak stałym wahaniom.


Sytuacja rynkowa wymaga innowacji


Ze względu na tak znacznie zmienione rynki oraz istniejące nadmiary mocy produkcyjnych przemysł podłóg laminowanych musi działać. Inne wymagania stawia rozwój demograficzny w Europie, wymagający jednoznacznej koncentracji na grupach docelowych. Również rozwój cyfryzacji stwarza nowe wyzwania. Wyzwania te są chętnie traktowane przez EGGER jako nowe szanse: „Cały przemysł staje się bardziej innowacyjny”, mówi Pan Pletzer, „a dekory będą coraz atrakcyjniejsze i na rynku pojawią się nowe produkty, jak na przykład nasze podłogi cork+. Pozwala nam to uzyskać nowe kanały dystrybucji.” Znana ze swoje innowacyjności grupa EGGER widzi tu ogromną szansę zwłaszcza w zakresie podłóg: „Będziemy nadal zwiększać nasze wysiłki w zakresie innowacji produktów i usług, w stwarzanie nowych zakresów zastosowania dla naszych produktów oraz odpowiednie dopasowywanie ich właściwości. Ponadto wykorzystamy potencjał grupy, aby wszystkie nasze działy mogły lepiej docierać do klientów podłóg laminowanych”, wyjaśnia Ulrich Bühler, kierownik działu dystrybucji i marketingu całej grupy EGGER.

Nowa kolekcja „Podłogi laminowane EGGER 2015–2017” oraz wprowadzona z początkiem roku kolekcja podłóg EGGER cork+ wyznaczają już dzisiaj przyszły kierunek rozwoju przedsiębiorstwa.


Jednoznaczna koncentracja na kanały dystrybucji


W sferze dystrybucji EGGER nadal wyraźnie rozróżnia kolekcje dla handlu hurtowego i specjalistycznego oraz dla marketów DIY.

W handlu hurtowym nowa kolekcja podłóg laminowanych EGGER świadomie koncentruje się na marce i kompetencjach całej grupy w sferze produktów i usług.

Natomiast w przypadku marketów DIY EGGER kieruje się maksymą wyraźnego zróżnicowania w stosunku do handlu hurtowego. Marka podłóg laminowanych i korkowych DIY Megafloor® obejmuje gamę produktów, wyraźnie przeznaczonych do tego kanału sprzedaży, a oferta produktów jest powiązana z odpowiednią prezencją on-line i logistyką dostosowaną do cyfrowego sposobu zamawiania.

STRATEGIA EGGER RETAIL PRODUCTS

  • Aktualne wyzwania związane z sytuacją rynku wykładzin podłogowych w Europie

  • Europa Zachodnia: Konsolidacji należy oczekiwać dopiero od roku 2016

  • Europa Wschodnia: Rozwój w średniej perspektywie, lecz obarczony znacznymi wahaniami

  • Szansa: Przemysł podłóg laminowanych staje się bardziej innowacyjny

  • Ukierunkowanie firmy EGGER: jeszcze wyższe tempo innowacji, wyraźny podział kanałów dystrybucji, asortymenty regionalne


EGGER Truck podróżuje przez Europę


Stanowiący wielofunkcyjną platformę marketingową EGGER pozwala firmie EGGER zaprezentowanie bogatego asortymentu produktów i usług w całej Europie. Po przebudowie w centrum uwagi tej podróży znajduje się nowa kolekcja podłóg laminowanych.

Już od marca 2011 r. po Europie podróżuje ciężarówka EGGER z prezentacją narzędzi do przetwórstwa drewna. W ten sposób na różnych roadshow klienci mogą zapoznać się z nowymi produktami czy skorzystać ze szkoleń. Ponadto firma uczestniczy w wielu targach i spotkaniach. EGGER Truck został całkowicie odnowiony od wewnątrz, aby w przyszłości położyć nacisk na podłogach EGGER.

Od wyruszenia ponad 3 lata temu, EGGER Truck przejechał już ponad 100 000 km w 22 krajach Europy, gdzie intensywnie korzystali z niego sprzedawcy, wykonawcy i architekci. Stanowi on idealną platformą komunikacji, za co został wyróżniony nagrodą iF communication design award oraz nagrodą Red Dot Design Award. Odnoszące sukcesy roadshow będą nadal kontynuowane. W najbliższych miesiącach EGGER Truck będzie podróżować przede wszystkim przez kraje Europy Wschodniej i Południowej, uczestnicząc tam także w targach i imprezach partnerskich. W tym celu dokonano pierwszej całkowitej modernizacji ciężarówki, tworząc nowe wnętrze.


Koncentracja na podłogach EGGER


W ramach modernizacji ciężarówki położono nacisk na podłogi laminatowe i korkowe marki EGGER. Zachowane zostały sprawdzone i interaktywne elementy wyposażenia ciężarówki: oprogramowanie wizualizacyjne VDS Profi, VDS HD czy też cykl środowiskowy, pokazujący zarówno animacje jak i rzeczywiste zdjęcia filmowe, opisujące cały proces od zrównoważonej gospodarki leśnej aż po wykorzystania surowców, nienadających się już do recyklingu. Zachowano także tzw. „Seminar Area”, czyli salkę konferencyjną, która nadal będzie pozwalać na przeprowadzanie szkoleń czy prezentacji.

Nowości w ciężarówce


Nowością w EGGER Truck jest stół montażowy, pozwalający klientom na wypróbowanie nowego systemu zatrzaskowego montażu podłóg Unifit czy też zapewniający powierzchnię do prezentacji nowego formatu „długich desek”. Ponadto znajdują się w nim wzory wszystkich nowych dekorów i formatów z zaprezentowanej we wrześniu 2014 r. kolekcji „Podłogi laminowane EGGER 2015–2017”.

Start egger roadshow w dniu 11 września


Oficjalny start po modernizacji nastąpi 11 września w Berlinie, skąd EGGER Truck wyruszy w podróż w poprzek Europy. Oprócz licznych krajów w Europie Środkowej i Wschodniej, jak Litwa, Rumunia, Czechy, Bułgaria czy Turcja odwiedzi także Włochy i Hiszpanię. Wizyty ciężarówki są zarezerwowane aż do lata 2015 roku. Podróż i aktualną lokalizację EGGER Trucks można śledzić na bieżąco na stronie www.egger.com/roadshow.

Factbox EGGER TRUCK

  • Zapewnia sprzedawcom, wykonawcom oraz architektom wgląd do świata EGGER

  • Pierwsza kompletna modernizacja EGGER Truck: Koncentracja na podłogach

  • Początek podróży po Europie ma miejsce w Berlinie dnia 11 września 2014 r.

  • Wielowymiarowe stacje pokazują świat EGGER, zapewniając przegląd wszystkich produktów i usług




©snauka.pl 2016
wyślij wiadomość