Strona główna

Uchwała nr 32/2010/2011 Rady Wydziału Wychowania Fizycznego Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu z dnia 07 kwietnia 2011 r


Pobieranie 122.26 Kb.
Data20.06.2016
Rozmiar122.26 Kb.


Uchwała nr 32/2010/2011

Rady Wydziału Wychowania Fizycznego

Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu

z dnia 07 kwietnia 2011 r.
W sprawie: opinii na temat organizacji procesu dydaktycznego dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w zakresie liczebności grup studenckich w roku akademickim 2011/2012 na Wydziale Wychowania Fizycznego w Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu.
Na podstawie: art.68 ust. 2 ustawy z dnia 27 lipca 2005 roku Prawo o Szkolnictwie Wyższym (Dz.U. nr 164, poz. 1365 z późn. zm.) w zw. § 47 ust. 1, pkt. 2 Statutu Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu

Rada Wydziału Wychowania Fizycznego Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu na posiedzeniu w dniu 07.04.2011 r. podjęła Uchwałę następującej treści:



§ 1

Rada Wydziału Wychowania Fizycznego Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu pozytywnie zaopiniowała następujące liczebności grup studenckich:


1. Zajęcia z niżej wymienionych przedmiotów realizuje się w grupach 40 osobowych:


Lp.

Przedmiot



Antropologia filozoficzna



Budowanie i rozwijanie zespołów



Coaching sportowy



Doping farmakologiczny



Doradztwo turystyczne



Doskonalenie komunikacji otwartej w grupie



Ekologia i ochrona środowiska



Ekologia i sport



Ekonomia



Ekonomika turystyki i rekreacji



Filozofia z elementami etyki



Finanse we współczesnym sporcie



Fundusze unijne w turystyce i rekreacji



Geografia fizyczna i społeczno-ekonomiczna Dolnego Śląska



Geografia turystyczna



Historia architektury i sztuki



Historia i sztuka Śląska



Historia kultury



Historia kultury fizycznej



Historia sportu



Humanistyczne aspekty rekreacji



Krajoznawstwo



Marketing sportowy



Marketing usług turystycznych i rekreacyjnych



Marketing w rekreacji i turystyce



Marketing w sporcie



Medycyna w aktywności fizycznej



Medyczne aspekty defektologii



Metodologia badań naukowych



Metody i techniki zarządzania organizacją sportową



Metodyka pracy grupowej i zarządzanie pomysłami w organizacji



Metodyka rekreacji



Metodyka treningu zdrowotnego



Modele przestrzennej organizacji turystyki



Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów



Niedostosowanie społeczne z elementami resocjalizacji



Nowe w biologii



Obsługa ruchu turystycznego



Ochrona środowiska



Organizacja i prawo oświatowe



Organizacja i zarządzanie



Organizacja przedsięwzięć sportowych



Organizacja ruchu turystycznego



Organizacja usług turystycznych



Organizacja zawodów i zgrupowań sportowych / przedsięwzięć sportowych



Pedagogika czasu wolnego



Pedagogika kultury fizycznej / Pedagogika sportu



Pedeutologia



Planowanie, monitorowanie i ewaluacja w "Promocji zdrowia"



Podstawy dietetyki



Podstawy marketingu



Podstawy rekreacji



Podstawy turystyki



Polityka turystyczna



Polska oferta turystyki wypoczynkowej



Prakseologia



Prawo w turystyce i rekreacji



Produkty turystyki wypoczynkowej



Projektowanie systemów treningowych



Przedsiębiorczość w sporcie



Psychologia aktywności fizycznej



Psychologia kliniczna



Psychologia w rekreacji i turystyce



Psychologia zarządzania



Psychologia zdrowia



Regiony turystyczne



Regiony turystyczne Europy - ćwiczenia terenowe



Rekreacja ruchowa osób starszych



Relaksacja i medytacja w różnych kulturach



Relaksacja w rekreacji



Rozmowy rozwojowe z pracownikami



Seminarium magisterskie - rozliczane po obronie (17 godzin za magistranta)



Socjo-kulturowe formy aktywności dzieci i młodzieży



Socjo-kulturowe formy rekreacji



Socjologia



Socjologia czasu wolnego



Socjologia sportu



Socjologia wychowania



Sponsoring sportowy



Stres w teorii i praktyce



Systemy motywacji



Teoretyczne podstawy treningu technicznego



Teoria i historia "Promocji zdrowia"



Teoria kultury fizycznej



Teoria sportu



Teoria treningu / Teoria treningu sportowego



Teoria turystyki i rekreacji



Teoria wychowania fizycznego



Teoria wychowania fizycznego - kurs podstawowy



Traumatologia / Traumatologia sportowa



Turystyczne formy aktywności



Turystyka i rekreacja osób niepełnosprawnych



Turystyka szkolna



Wrocław jako centrum krajoznawcze



Współczesne formy turystyki



Wywiad gospodarczy



Zachowania organizacyjne



Zachowania turystów w obszarach wypoczynkowych



Zagospodarowanie rekreacyjne



Zarządzanie



Zarządzanie infrastrukturą sportową



Zarządzanie kadrami



Zarządzanie kadrami w organizacji sportowej



Zarządzanie kadrami w sporcie



Zarządzanie procesami w klubie sportowym



Zarządzanie produktem sportowym



Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym i rekreacyjnym



Zarządzanie strategiczne firmą sportowa



Zarządzanie talentem w organizacjach sportowych



Zarządzanie usługami w sporcie



Zarządzanie wiedzą i informacja w firmie sportowej



Żywienie człowieka

2. Zajęcia z niżej wymienionych przedmiotów realizowane w grupach 20 osobowych:




Lp.

Przedmiot



Anatomia / Anatomia na żywym człowieku



Antropologia



Antropomotoryka



Atrakcje rekreacyjne Polski - objazd



Biochemia / Biochemia wysiłku fizycznego



Biomechaniczna diagnoza techniki sportowej



Biomechaniczne podstawy ćwiczeń siłowych



Biomechanika / Biomechanika sportu



Biomechanika ruchów człowieka



Biomechanika siły mięśniowej zawodnika w grach sportowych



Biomedyczne podstawy wiedzy o zdrowiu



Biometria w szkolnym wychowaniu fizycznym



Coaching uzdolnionego sportowca



Ćwiczenia korekcyjne z elementami rehabilitacji



Ćwiczenia siłowo-wytrzymałościowe stosowane w treningu osób niepełnosprawnych



Dydaktyka sportu



Dydaktyka wychowania fizycznego



Dydaktyka wychowania fizycznego specjalnego



Dyspozycje szybkościowe gracza



Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną - oligofrenopedagogika



Edukacja zdrowotna



Emisja głosu



Fitness w wodzie



Fizjologia / Fizjologia człowieka



Fizjologia starzenia się



Fizjologia treningu sportowego



Fizjologia wysiłku



Fizjologiczne aspekty treningu sportowego osób niepełnosprawnych



Fizjologiczne aspekty w fitnessie



Fizjologiczne podstawy wysiłku gracza



Fizjologiczno-etyczne aspekty zdrowia



Genetyka w sporcie



Gimnastyka



Informatyka w turystyce i rekreacji



Język obcy



Komunikacja interpersonalna



Masaż relaksacyjny



Medycyna



Medycyna sportu



Metody i techniki zarządzania



Metodyka pracy animatora czasu wolnego



Metodyka pracy rewalidacyjnej z niepełnosprawnymi intelektualnie



Metodyka wychowania fizycznego - diagnoza edukacyjna



Metodyka wychowania fizycznego - planowanie kierunkowe i wynikowe



Metodyka wychowania fizycznego - planowanie metodyczne



Metodyka wychowania fizycznego - szkoła ponadgimnazjalna



Metodyka wychowania fizycznego niepełnosprawnych intelektualnie (grupa kliniczna)



Monitorowanie zdolności motorycznych w warunkach wysiłku meczowego



Morfologiczne i biologiczne podstawy dyscyplin indywidualnych



Morfologiczne i biologiczne podstawy gier sportowych



Nauczanie czynności ruchowych



Objazd terenowy po Polsce



Obóz letni



Obóz wędrowny



Obóz zimowy



Odnowa biologiczna



Organizacja usług rekreacyjnych



Pedagogika



Pedagogika specjalna



Pierwsza pomoc przedlekarska



Pierwsza pomoc przedmedyczna



Pływanie



Podstawy kierowania treningiem sportowym



Podstawy logopedii



Podstawy rachunkowości



Podstawy ratownictwa medycznego



Programowanie i metodyka rekreacji



Programowanie i organizacja rekreacji



Psychologia



Psychologia sportu



Psychologia starzenia się



Psychosomatyczne ćwiczenia hatha jogi



Rekreacyjne gry ruchowe



Rytmika i taniec



Siłowe formy aktywności ruchowej



Specjalizacja instruktorska



Sporty indywidualne i zespołowe



Sporty rekreacyjne



Statystyka w pracy naukowej



Taneczne formy fitness



Taniec w szkolnym wychowaniu fizycznym



Technologie informacyjne



Technologie informacyjne i ochrona własności intelektualnej



Teoretyczne i praktyczne podstawy lokalnych i globalnych programów "Promocji zdrowia"



Teoria i metodyka dyscyplin sportowych - lekkoatletyczne formy ruchu



Teoria i metodyka dyscyplin sportowych - lekkoatletyczne konkurencje biegowe



Teoria i metodyka dyscyplin sportowych - lekkoatletyczne konkurencje techniczne



Teoria i metodyka dyscyplin sportowych - tenis



Teoria i metodyka dyscyplin sportowych - tenis stołowy



Teoria i metodyka dyscyplin sportu



Teoria i metodyka dyscyplin sportu - ćwiczenia siłowe



Teoria i metodyka dyscyplin sportu - fitness



Teoria i metodyka dyscyplin sportu - gimnastyka z elementami akrobatyki



Teoria i metodyka dyscypliny kierunkowej



Teoria i metodyka dyscypliny kierunkowej (praktyczny)



Teoria i metodyka dyscypliny sportu - badminton



Teoria i metodyka dyscypliny sportu - ju - jitsu



Teoria i metodyka gier sportowych - koszykówka



Teoria i metodyka gier sportowych - piłka nożna



Teoria i metodyka gier sportowych - piłka siatkowa



Teoria i metodyka gier zespołowych - piłka ręczna



Teoria i metodyka gimnastyki



Teoria i metodyka lekkoatletyki



Teoria i metodyka pływania



Teoria i Metodyka Zespołowych Gier Sportowych - unihokej/piłki edukacyjne



Trening menedżerski



Wybrane techniki relaksacji w sporcie osób niepełnosprawnych



Wychowanie Fizyczne Specjalne



Wytrzymałościowe formy fitness



Zaawansowana dydaktyka wychowania fizycznego



Zaawansowana metodyka WF



Zabawy i gry ruchowe



Zabawy, gry towarzyskie i terenowe



Zagrożenia zdrowotne i choroby cywilizacyjne



Zdrowie publiczne i podstawy epidemiologii



Zespołowe gry sportowe



Żywienie sportowca


§ 2

3. Zajęcia do wyboru realizowane w grupach 20 osobowych.


§ 3

4. Zajęcia z niżej wymienionych przedmiotów mogą być realizowane w grupach liczących mniej osób niż jest to wymagane.



  • Specjalizacja instruktorska;

  • Teoria i metodyka dyscypliny kierunkowej;

  • Motoryczność sportowca;

  • Obóz wędrowny;

  • Metodyka wychowania fizycznego niepełnosprawnych intelektualnie;

  • Metodyka pracy rewalidacyjnej z niepełnosprawnymi intelektualnie.

Liczebność grup może być inna od przedstawionej, jeżeli szczegółowe uregulowania prawne stanowią inaczej.


§ 4

Uchwała wchodzi w życie z dniem jej podjęcia.

Przewodniczący

Rady Wydziału Wychowania Fizycznego

Akademii Wychowania Fizycznego

we Wrocławiu



Prof. dr hab. Jan Chmura




©snauka.pl 2016
wyślij wiadomość