Strona główna

Warrior saurus Class role: Primary Tank, Secondary dps class mechanics


Pobieranie 149.12 Kb.
Data20.06.2016
Rozmiar149.12 Kb.




WARRIOR Saurus

Class role: Primary Tank, Secondary DPS

Class mechanics: Rage

18


17



5

28


17



18

5

17


6


18

17

5


18/21



17

5



+9

17

18



+9

5



0/10

17

9
RAGE

17








Kolczuga ciężka Toporomiecz lekki

Wyparowania 4 (5 z aurą paladyna) Op 3 Atak 18 (23) Skut k4+9



Toporomiecz dwuręczny Tarcza metalowa



Op. 6 Atak 18 (23) Skut k10 +9 Obrona +3 (21)
Tough (twardziel)

P – redukuje wszelkie obrażenia o 3

Aktywny Stance




Racials

Blood fury

S – Zwiększa Attack, Magic power i Divine power o 3 oraz zadawane obrażenia o 3 do końca rundy
Defense

Tier 1

Defensive stance (postawa obronna)

B C1 – selfbuff. W tej postawie wojownik redukuje każde obrażenie o 5 ale za to zadaje mniej obrażeń o 5. +2 rage za każde otrzymane 5 obrażeń, blok lub parowanie oraz dodatkowe +2 rage jeśli to był cios krytyczny. Generuje podwojne aggro.
Taunt (wyzwanie)

R C1 - odciąga moba od gracza zasięg 10. Brak testów



Shield block (blok tarczą)

B C1 R2- blokuje jeden cios. Test 26 vs Atak

Arms

Battle stance (postawa bojowa)

B C1 – selfbuff. W tej postawie wojownik ignoruje 3 pkt wyparowań u wroga, generuje normalne aggro, generuje +1 rage za każde otrzymane 5 obrażeń i +1 rage za każde zadane 5 obrażeń +1 rage za każdy blok lub parowanie oraz dodatkowe. +1 rage jeśli otrzyma lub zada cios krytyczny. Dodatkowo zwiększa Atak o 5.
Charge (szarża)

S C1 – stosowane out of combat. Szarżuje przeciwnika w zasięgu 5 pól (dodatkowy ruch) i odbiera mu 5 akcji. Test 22 vs Wytrwałość.

Iron will (żelazna wola)

S C1 – zmniejsza utratę pkt akcji o 5 spowodowaną zdolnościami przeciwnika oraz pasywnie P zmniejsza odrzut na jaki wojownik jest narażony o 5
Fury

Berserker stance (postawa berserkera)

B C1 – selfbuff. W tej postawie wojownik otrzymuje 5 obrażeń więcej za to zwiększa szanse na krytyczne trafienie o 1 oraz atak o 5. +2 rage za każde zadane 5 obrażeń, +2 rage jeśli to był cios krytyczny


Pasywne

Vigor I (krzepa I)

P – zwiększa pkt życia o 5




Defense I (obrona I)

P – zwiększa obronę o 5

Vigor II (krzepa II)

P – zwiększa pkt życia o 5


Iron will (żelazna wola)

P zmniejsza odrzut na jaki wojownik jest narażony o 5

Tough (twardziel)

P – redukuje wszelkie obrażenia o 3 ale postać może korzystać max ze zbroi kolczej
Abilities 30


17


5
+1 Czytanie pisanie 16

+3 Obrzędowość i rytuały 18

+5 Prawdziwa wiara 20





5
+4 Nietykalność 14

+3 Zastraszanie 13

18

+3 Widzenie w cieniu 18




18
+1 Bijatyka 16




17
+5 Cichy chód 22

+1 Jeździectwo 18

+3 Szybki refleks 20

+1 Tropienie 18








-

-


-

-

-



-

-


-

-


-


-


-

-


-

-


-

-


-

-


-


Defense 30 Arms 15 Furry 5




5



5

-

-

5

5

-

5

-


Vigor I Defensive stance Anticipation Rend Battle stance Charge Battle shout Berserker stance Cleave

5

5

-

-

-

5

-

-

-



Defence I Taunt Sunder armor Thunderclap Hamstring Iron will Dem shout Parry Intim shout

5

5

-

-

-

-

-

-

-

Vigor II Shield block Blood rage Heroic strike Overpower Mocking blow Attack I Chall shout Intercept





-

-

-

-

-

-

-

-

-


Defense II Shield bash Revenge Retaliation Anger manag. Tactical mastery Berserker rage Second wind Execute





-

-

-

-

-

-

-

-

-


Vigor III Shield wall Disarm Whirlwind 2h spec Sweeping strikes Piercing howl Dualwield Bloodthirst


-

-

-

-

-

-

-

-

-


Last stand Shield slam Concussion blow Jab spec. Blunt spec Cut spec Recklessness Fortitude Booming voice

-

-

-

-

-

-

-

-

-


Vigor IV Shield reflection Warmaster Wreking Mortal strike Deep wounds Attack II Deathwish Victory rush

-

-

-

-

-

-

-

-

-


Toughness Intervene Vigiliance Slam Bladestorm Heroic throw Comm shout Titan’s grip Flurry







Defense

Tier 1

Vigor I (krzepa I)

P – zwiększa pkt życia o 1-5


Defensive stance (postawa obronna)

B C1 – selfbuff. W tej postawie wojownik redukuje każde obrażenie o 1-5 ale za to zadaje mniej obrażeń o 1-5. +2 rage za każde otrzymane 5 obrażeń, blok lub parowanie oraz dodatkowe +2 rage jeśli to był cios krytyczny. Generuje podwójne aggro
Anticipation (antycypacja)

S C1 Rg3 – zwiększa do końca rundy wyparowania o 1-5

Tier 2

Defense I (obrona I)

P – zwiększa obronę o 1-5


Taunt (wyzwanie)

R C1 - odciąga moba od gracza zasięg CH+1-5. Brak testów



Sunder armor (przebicie pancerza)

R C1 Rg1 – zdejmuje z wroga 1-5 wyparowań zbroi test Atak+1-5 vs Wytrwałość. Daje 10 aggro.
Tier 3
Vigor II (krzepa II)

P – zwiększa pkt życia o 1-5
Shield block (blok tarczą)

B C1 R2- blokuje jeden cios. Test Obrona +1-5 vs Atak
Bloodrage (krwawy szał).

R C1 – generuje 1-5+1 rage kosztem pkt życia.


Tier 4

Defense II (obrona II)

P – zwiększa obronę o 1-5

Shield bash (walnięcie tarczą)

R C1 Rg1 – rozprasza wroga przerywając rzucanie czaru / cudu. Do końca rundy wróg nie może korzystać ze zdolności z tej dyscypliny (drzewka) które zostało rozproszone. Test atak+1-5 vs Wytrwałość
Revenge (zemsta)

B C1 Rg1 – zdolności można użyć jako kontratak gdy bohater uniknie zblokuje lub sparuje cios. Ogłusza przeciwnika zabierając mu 1-5 pkt akcji.


Tier 5

Vigor III (krzepa III)

P – zwiększa pkt życia o 1-5

Shield wall (ściana tarcz)

D C1 – do końca rundy redukuje wszystkie obrażenia o 50-90%

Disarm (rozbrojenie)

S C1 Rg2 – pozbawia przeciwnika broni do końca rundy. Test ZR+1-5 vs Wytrwałość
Tier 6

Last stand (do ostatniej kropli krwi)

D – czasowo (do końca następnej rundy) przywraca 10-50%pkt życia.

Shield slam (grzmotnięcie tarczą)

R C1 Rg2 – uderza przeciwnika tarczą zadając mu obrażenia równe 1/2 SF + 1-5 + obrona tarczy. Test Atak+1-5 vs Obrona
Concussion blow (wstrząsający cios)

R C1 Rg3 – cios zadający normalne obrażenia broni i zabierający wrogowi 1-5 akcji. Test SF+1-5 vs Wytrwałość
Tier 7

Vigor IV (krzepa IV)

P – zwiększa pkt życia o 1-5

Shield wall (ściana tarcz)

R C1 Rg2 – odbija 1 czar. Test SF+1-5 vs Magic / Divine power

Warmaster (mistrz wojny)

P – Charge, intercept i intervene można używać w combat i w dowolnej postawie. Dodatkowo daje bonus 1-5 do stosowania i zasięgu tych zdolności
Tier 8

Toughness (twardziel)

P – zwiększa wytrwałość, magic res i divine res 1-5
Intervene (interwencja)

R C1 Rg3 – przemiescza wojownika do 1-5 pól w stronę przyjaciela i przechwytuje 1 wybrany cios który zamiast przyjaciela trafia wojownika i dmg tego ciosu jest zmniejszony o 1-5




Vigiliance (czujność)

P – wszyscy przyjaciele w zasięgu CH+1-5 otrzymują 1-5 obrażeń mniej.







Arms

Tier 1

Rend I (rozdarcie)

R C1 Rg1 – DOT. Rani wroga tak że ten przez 1-5 rund traci co rundę 1-5 obrażeń. Krwawiący wróg nie może zniknąć

Battle stance (postawa bojowa)

B C1 – selfbuff. W tej postawie wojownik ignoruje 3 pkt wyparowań u wroga, generuje normalne aggro, generuje +1 rage za każde otrzymane 5 obrażeń i +1 rage za każde zadane 5 obrażeń +1 rage za każdy blok lub parowanie oraz dodatkowe. +1 rage jeśli otrzyma lub zada cios krytyczny. Dodatkowo zwiększa Atak o 1-5.




Charge (szarża)

S C1 – stosowane out of combat. Szarżuje przeciwnika w zasięgu 1-5 pól (dodatkowy ruch) i odbiera mu 1-5 akcji oraz generuje 1-5 rage. Test Atak+1-5 vs Wytrwałość.

Tier 2

Thunderclap (grzmot)

S C1 Rg4 – odrzuca na 1-5 pól wszystkich przeciwników znajdujących się przy wojowniku. Test SF+1-5 vs Wytrwałość

Hamstring (podcięcie ścięgna)

R C1 Rg1 – odbiera wrogowi 1-5 pkt ruchu (ale nie akcji). Test SF+1-5 vs Wytrwałość




Iron will (żelazna wola)

S C1 – zmniejsza utratę pkt akcji o 1-5 spowodowaną zdolnościami przeciwnika oraz pasywnie P zmniejsza odrzut na jaki wojownik jest narażony o 1-5
Tier 3

Heroic strike (uderzenie herosa)

R C1 Rg1 – Cios zadający normalne obrażenia + 1-5



Overpower (przezwyciężenie)

B C1 Rg1 – za każdym razem gdy przeciwnik uniknie ciosu wojownika, bohater wyprowadza dodatkowy cios który nie może być uniknięty, zblokowany ani sparowany (o ile trafi). Szansa na krytyka tego ciosu wzrasta o 1-5
Mocking blow (drwiący cios)

S C1 Rg1 – cios bronią który zadaje normalne obrażenia +1-5 oraz aggruje moba do końca rundy.

Tier 4

Retaliation (odwet)

D C1 – każdy cios który trafi bohatera zostaje odwzajemniony (brak kosztu C i Rg). Trwa do końca rundy i zwiększa obrażenia o 1-5. Wymagany test trafienia.
Anger management (zarządzanie gniewem)

S C1 – daje k1-5 Rg oraz w czasie combat daje co rundę pasywnie 1 Rg
Tactical mastery (mistrz taktyki)

P – po zmianie stance zatrzymujesz 1-5 rage


Tier 5

Whirlwind (wir)

S C1 Rg3 –bohater automatycznie trafia 1-5 przeciwników zadając im maksymalne obrażenia broni +1-5
Twohanded specialisation (specjalizacja w broniach dwuręcznych)

P – zwiększa obrażenia zadawane broniami dwuręcznymi o 1-5




Q Sweeping strikes (zamaszyste ciosy)

S C1 Rg 3 – następne 1-5 ataków obejmie dodatkowego przeciwnika który zostanie automatycznie trafiony

Tier 6

Jab spec (specjalizacja w broniach kłutych)

P – przy rzucie 16-20 daje dodatkowy darmowy atak skierowany w ten sam cel (test trafienia)




Blunt spec (specjalizacja w broniach obuchowych)

P – ataki broniami dwuręcznymi obuchowymi ignorują 1-5 wyparowań zbroi
Cut spec (specjalizacja w broniach tnących)

P - zwiększa szansę na trafienie krytyczne broniami dwuręcznymi tnącymi o 1 oraz zwiększa Atak w broniach tnących o 1-5
Tier 7

Wrecking (wrakowanie)

P – każde krytyczne trafienie które bohater zada sprawia, że do końca rundy zadaje 1-5 obrażeń więcej.

Mortal strike (śmiertelny cios)

R C1 Rg3 – zadaje maksymalne obrażenia broni i redukuje healingi na trafionym wrogu o 1-5 (debuff)
Deep wounds (głębokie rany)

P – każde krytyczne trafienie otwiera dodatkowe rany (debuff). Przeciwnik do końca spotkania traci co rundę 1-5 życia za każde trafienie.
Tier 8

Slam (trzaśnięcie)

S C1 Rgspec – do końca rundy C ataku bronią zredukowany jest do 1-5 i każdy wydany Rg daje dodatkowe 3 obrażenia.
Bladestorm (sztorm ostrzy)

S C1 Rg3 – daje dodatkowy ruch 1-5 podczas którego wojownik staje się niezatrzymywalny. W tym czasie zadaje 4 ciosy broniom o ile to możliwie 4 różnym celom (trafienie automatyczne brak kosztu czasu)
Heroic throw (heroiczny rzut)

S C1 Rg3 – miota bronią. Miotanie +1-5, zadaje maksymalny dmg +1-5
Fury

Tier 1

Battle shout (okrzyk bojowy)

R C1 Rg1 – buff +1-5 dmg sprzymierzeńcom w zasięgu CH
Berserker stance (postawa berserkera)

B C1 – selfbuff. W tej postawie wojownik otrzymuje 5 obrażeń więcej za to zwiększa szanse na krytyczne trafienie o 1 oraz atak o 1-5. +2 rage za każde zadane 5 obrażeń, oraz dodatkowe +2 rage jeśli to był cios krytyczny
Cleave (rozszczepienie)

R C2 Rg2 – następny cios sięgnie 2 przeciwników. Dmg +1-5

Tier 2

Demoralizing shout (demoralizujący okrzyk)

S C1 Rg1 – debuff. Wrogom w zasięgu CH zmniejsza Atak o 1-5.
Parry (parowanie)

R C1 Rg1 – paruje 1 cios zadany bronią białą test Obrona+1-5 vs Atak




Intimidating shout (zastraszający okrzyk)

S C1 Rg3 – odstrasza wszystkich wrogów w zasięgu CH tak że ci uciekają w popłochu do końca rundy.
Tier 3

Attack I (atak I)

P – zwiększa na stałe atak o 1-5
Challenging shout (wyzywający okrzyk)

S C1 Rg1 – wrogowie w zasięgu CH atakują wojownika bronią białą i mają zmniejszony atak do konca rundy o 1-5
Intercept (przechwycenie)

S C1 Rg1 – dodaje 1-5 pkt ruchu i szarżuje na maksymalną odległość przeciwnika ogłuszając go do końca rundy. Test Atak+1-5 vs Wytrwałość

Tier 4

Berserker rage (szał berserkera)

S C1 – selfbuff - wojownik generuje 1-5 Rg i nie może być wystraszony czy ogłuszony do końca rundy (zdejmuje tego typu debuffy jeśli były)
Second wind (drugi oddech)

P –bohater generuje 1-5 Rg za każdym razem gdy zostanie ogłuszony lub unieruchomiony / spowolniony
Execute (egzekucja)

B C1 Rgspec – wrogom którzy mają poniżej 25% życia zadaje maksymalny dmg broni +1-5 + ilość dmg = 2xRg
Tier 5

Piercing howl (przeszywający skowyt)

S C1 Rg1 – wrogom w zasięgu CH redukuje pkt ruchu o 1-5 do końca rundy.
Dualwield (oburęczność)

P - daje możliwość używania dodatkowej broni jednoręcznej w której jest 1 atak nie kosztujący pkt. akcji. Dodatkowo zwiększa obrażenia w offhandzie o k1-5

Bloodthirst (głód krwi)

D C1 Rg5 – automatycznie trafia przeciwnika zadając mu krytyczne obrażenia, następne 1-5 ataków przywróci 1-5 życia wojownikowi za każdy trafiony atak.
Tier 6

Reklsensess (brawura)

D C1 – następne 1-5 ataków będzie krytyczne (o ile trafi) za to wojownik otrzymuje o 50-10% obrażeń więcej. Trwa do wykorzystania ataków
Fortitude (wytrwałość)

P – zwiększa na stałe wytrwałość o 1-5
Booming voice (donośny głos)

P – zwięksa zasięg głosu o 1-5 i efekty działania o 1-5

Tier 7

Attack II (atak II)

P – zwiększa na stałe atak o 1-5





Deathwish (życzenie śmierci)

S C1 Rg1 – do końca rundy zwiększa wszystkie zadawane obrażenia o 10-50%, niweluje strach. Za karę wojownik otrzymuje o 25% obrażeń więcej
Victory rush (pęd zwycięstwa)

P – każde zabicie wroga daje wojownikowi dodatkowe 1-5 pkt akcji

Tier 8

Commanding shout (okrzyk dowodzenia)

S C1 Rg1 – buff. W zasięgu CH zwiększa sprzymierzeńcom maksymalne pkt życia o 1-5.
Titan’s grip (uchwyt tytana)

P – umożliwia na korzystanie z dwuch broni dwuręcznych. Druga traktowana jako offhand. Dodatkowo zwiększa dmg zadawany broniami o 1-5



Flurry (nawałnica)

D – daje do końca rundy 1-5 dodatkowych ataków które zawsze trafiają zadając krytyczne obrażenia +1-5.






©snauka.pl 2016
wyślij wiadomość