Strona główna

Załącznik nr 6 do siwz


Pobieranie 1.7 Mb.
Strona1/13
Data18.06.2016
Rozmiar1.7 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   13
Załącznik nr 6 do SIWZ

Wykaz pomocy dydaktycznych stanowiących przedmiot zamówienia


Część zamówienia nr 1 - Publiczna Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza

w Sobolewie – pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć

dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu,

w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji



L.p.

Przedmiot zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia


Jednostka miary


Ilość

1

Mozaiki logiczne. Forma.


Dwustronna układanka z elementami w kształcie trójkąta równobocznego. Efektem końcowym będzie regularny kształt, wiatrak, gwiazda.

 elementy o boku 8,5 cm



sztuka

1

2

Szlaczki i rytmy


W skład zestawu wchodzą 4 dwustronne plansze oraz 108 dwustronnych kafelków zawierających 24 różne 9-elementowe komplety. Pierwsza strona zawiera propozycje rytmicznych szlaczków. Druga strona plansz zawiera propozycja rytmów.

sztuka

1

3

Litery, sylaby, wyrazy


Zestaw zawiera 136 dwustronnych kartoników, z których można wyodrębnić 4 zestawy:

 72 kartoniki, z których można ułożyć 24 puzzle z trzysylabowymi wyrazami,

 64 kartoniki, z których można ułożyć 32 puzzle z dwusylabowymi wyrazami.

Na rewersie 112 kartoników zawiera małe i duże litery, które służą do układania wyrazów oraz 24 kartoniki, które zawierają litery i wyrazy ilustrowane obrazkami.

 opis zestawu z instrukcją przykładowych zabaw i ćwiczeń


sztuka

1

4

Makatka z literami


Wisząca plansza z materiału z kieszonkami z przezroczystego tworzywa.

 wym. 65 x 77 cm

 500 kartoników z literkami i znakami o wys. 11 cm


sztuka

1

5

Klocki z małymi, polskimi literami


 146 szt. czerwone samogłoski, niebieskie spółgłoski; polskie znaki w dwóch klasycznych kolorach

sztuka

1

6

Ortografia na wesoło


Quiz zawiera w wierszykach, zagadkach i rebusach wiele trudnych wyrazów z pułapkami ortograficznymi. Celem gry jest nauka ortografii.

sztuka

1

7

Sokole oko


Wspaniały zestaw gier edukacyjnych, ćwiczy spostrzegawczość, refleks i pamięć.

 4 dwustronne plansze (23 x 16 cm)

 140 tafelków z obrazkami (2,8 x 2,8 cm)

 plansze i tafelki wykonane ze sztywnej tektury

 instrukcja z propozycjami 8 gier


sztuka

2

8

Rzeczowniki: Kto? Co?


Pomoc edukacyjna, która pozwoli zrozumieć taką część mowy, jaką jest rzeczownik. Zestaw zawiera:

 40 kartoników z rzeczownikami (po 10 z grupy) o wym. 8 x 8 cm

 40 osobnych etykiet z nazwami rzeczowników

 10 kart pracy A4, z przykładowymi propozycjami ćwiczeń,  pudełko



sztuka

1

9

Zestaw sylab


Jest to zestaw dwuliterowych sylab otwartych. Zadaniem dziecka jest układanie z nich wyrazów.

• 24 klocki, wym. 3,5 x 7 cm



sztuka

1

10

Combimage-układam własne historie


160 obrazków do układania fabuły, tworzenia i opowiadania. Obrazki można dowolnie łączyć, ciągnąć lub losować, aby następnie tworzyć opowiadania według własnego pomysłu. Kategorie kart: ludzie i grupy ludzi – zawody – zwierzęta – pojazdy – przedmioty - miejsca i otoczenie – pory roku i zjawiska przyrodnicze.

 160 kolorowych kart 9 x9 cm,  2 jokery,  instrukcja



sztuka

1

11

Ćwiczenia pamięci-cz. 1-Koncentracja


Pomoc dydaktyczna rozwija proces koncentracji, uwagi i pamięci dzieci.

 6 plansz „znajdź różnicę” (21 x 30 cm)

 2 plansze sytuacyjne „sklep/ulica” (21 x 30 cm)

 3 karty z obrazkami,  12 tafelków z obrazkiem,

 24 krążki z obrazkami (12 par),  8 kart postaci (różnice),  15 kart,  26 pasków zadaniowych „czego brakuje”

 16 pasków zadaniowych „sekwencje”,  instrukcja



sztuka

1

12

Ortografia i gramatyka dla smyka


Komplet czterech gier dla dzieci klas I-III z obszerną instrukcją:
1) przygody z przymiotnikiem: w czasie poruszania się po planszy dzieci podają przymiotniki do przedmiotów na obrazkach
2) literkowe przygody z rzeczownikiem: w zależności od rodzaju pola na planszy dzieci podają rzeczowniki zaczynające, kończące lub zawierające określoną literę
3) ortograficzny rajd: dzieci odpytywane są przez kolegów z pisowni wyrazów (wg załączonego spis)
4) szyfrogra: dzieci układają wyrazy z podanych liter

 2 dwustronne plansze (31 x 1 cm)

 36 kartoników z przedmiotami (5 x 7 cm)

 4 spisy wyrazów

 48 krążków z literami (śr. 2,5 cm)  instrukcja


sztuka

2

13

Alfabet do nawlekania – małe litery


Wspaniały materiał do nauki rozpoznawania liter. Każdą literkę dziecko może wziąć do ręki, układać na stoliku lub nawlekać tworząc wyrazy, a nawet proste zdania. Literki występują w 10 żywych kolorach, co pozwala na ich sortowanie według koloru a także układanie rytmów według koloru i kształtu litery. Nawlekanie ćwiczy rączkę dziecka i koordynację wzrokowo-ruchową, a także zdolność koncentracji i wytrwałość w wykonaniu zadania do końca.
Zestaw zawiera dodatkowo 15 sznureczków do nawlekania o usztywnionych, długich końcówkach. Zestaw zawiera małe litery.

 260 literek w 10 kolorach (wys.3,2 cm)

 15 długich, kolorowych sznureczków o usztywnionych końcówkach

 wiaderko



komplet

1

14

Alfabet do nawlekania – wielkie litery


Wspaniały materiał do nauki rozpoznawania liter. Każdą literkę dziecko może wziąć do ręki, układać na stoliku lub nawlekać tworząc wyrazy, a nawet proste zdania. Literki występują w 10 żywych kolorach, co pozwala na ich sortowanie według koloru a także układanie rytmów według koloru i kształu litery. Nawlekanie ćwiczy rączkę dziecka i koordynację wzrokowo-ruchową, a także zdolność koncentracji i wytrwałość w wykonaniu zadania do końca.
Zestaw zawiera dodatkowo 15 sznureczków do nawlekania o usztywnionych, długich końcówkach. Zestaw zawiera wielkie litery.

 260 literek w 10 kolorach (wys.3,2 cm)

 15 długich, kolorowych sznureczków o usztywnionych końcówkach

 wiaderko



komplet

1

15

Wyrazy

Zabawa układanką polega na układaniu liter wyrazu do wybranego wcześniej obrazka. Dzieci uczą się w trakcie tej gry rozpoznawania i nazywania liter, układania z nich dowolnych wyrazów lub wyrazów odpowiadającym obrazkom. Dzieci mogą w zależności od umiejętności układać wyrazy samodzielnie lub na podstawie wzoru podanego w instrukcji. Starsze dzieci mogą zagrać w dwie wersje interesującej, wymagającej myślenia gry słownej.
 32 kartoniki z obrazkami

 64 kartoniki z literami,  30 żetonów,  instrukcja



sztuka

8

16

Łapacze literek

Pełna akcji i emocji zabawa językowa. W czasie ćwiczeń ruchowych możemy poznawać literki i rozpoznawać głoski w wyrazach. Dzieci zakładają duże rękawice, na które łatwo jest przyjąć piłeczkę z literą. Zarówno rękawica, jak i piłeczki wykonane są z welurowego materiału, a piłeczki zaopatrzone są w rzepy i przyczepiają się do rękawicy. Na każdej piłeczce znajduje się nadruk małej i wielkiej litery.

 4 rękawice (2 pary) o wym. 17 x 18 cm)

 26 piłeczek w 5 kolorach (śr. 6,5 cm)

 instrukcja



komplet

1

17

Trzy słowa

Emocjonująca gra słowna polegająca na jak najszybszym ułożeniu trzech słów: trzyliterowego, czteroliterowego oraz pięcioliterowego. Każdy z graczy poruszając się swoim pionkiem po planszy stara się zebrać jak największą ilość kartoników z literami liter. Wygrywa ten, kto ułoży najszybciej trzy słowa o właściwej ilości liter.
 1 plansza ,  117 żetonów z literami, 3 pionki,  kostka,  instrukcja

sztuka

1

18

Krzyżówki

Zestaw 12 krzyżówek obrazkowo-wyrazowych do pracy indywidualnej lub zespołowej. Do każdej planszy dzieci otrzymują komplet liter potrzebnych do ułożenia wyrazów. W przypadku prawidłowo rozwiązanej krzyżówki dzieci mogą odczytać hasło.
 12 plansz z krzyżówkami (20 x 29 cm),  12 plansz z literami do wycięcia

sztuka

1

19

Czerwony Kapturek-książka audio


Bajka z zestawu bajek – grajek.

 nośnik CD,  tekst bajki: Jan Brzechwa



sztuka

1

20

Kopciuszek-książka audio

Bajka z zestawu bajek – grajek.

 nośnik CD



sztuka

1

21

Wielka księga zagadek


Książka zawiera ponad 150 wierszowanych zagadek pełnych ciekawostek i humoru.

 format: A4,  64 str.



sztuka

1

22

Literki małe magnetyczne


 40 szt.,  wys. od 2,5 do 4 cm

sztuka

2

23

Literki duże magnetyczne


 48 szt.,  wys. 3,5 cm

sztuka

2

24

Słowny ekspres


To ekscytująca gra słowna. Gracze muszą wykazać się spostrzegawczością, refleksem i celnością skojarzeń. Ten, kto szybciej potrafi ułożyć wyraz z karcianych liter, uderza w dzwonek i zgarnia nagrodę.

 55 szt. kart liter  dzwonek,  instrukcja



sztuka

1

25

Ciche czytanie ze zrozumieniem SP klasa II

Zbiory ćwiczeń sprawdzających, rozumienie czytanego tekstu.

 format A4,  52 str.



sztuka

1

26

Ciche czytanie ze zrozumieniem SP klasa III

Zbiory ćwiczeń sprawdzających, rozumienie czytanego tekstu.

 format A4,  52 str.




sztuka

1

27

Bolek i Lolek. Alfabet i nauka czytania


Program multimedialny. Składa się z 13 dużych, interaktywnych plansz oraz 50 zróżnicowanych gier i zabaw. Wyposażony w oryginalny system sylabizowania i czytania słówek przy pomocy myszki.

sztuka

1

28

Tabliczki do ćwiczeń oburącz


Tabliczki do ćwiczeń manipulacyjnych, wspomagają rozwój motoryki rąk oraz ćwiczą koordynację wzrokowo – ruchową.

 ze ślimakiem



sztuka

1

29

Tabliczki do ćwiczeń oburącz


Tabliczki do ćwiczeń manipulacyjnych, wspomagają rozwój motoryki rąk oraz ćwiczą koordynację wzrokowo – ruchową.

 z labiryntem



sztuka

1

30

Czasownik-Co robi? Co się z nim dzieje?


Pomoc zawiera materiał, który pozwala dzieciom poznać część mowy, jaką jest czasownik.

 136 kartoników z obrazkami czynności (wym. 6 x 6 cm)

 plansza czasu A4

 2 plansze do ćw. odmiany czasownika przez osoby (A4)

 5 kontrolnych kart pracy do kserowania (A4)


sztuka

1

31

Jaki? Przymiotnik


Pomoc z serii „Poznajemy części mowy” pozwala dzieciom poznać przymiotnik. Pomoc składa się z:

 4 plansz kontrolnych (format A4 z kwadratami 5 x 5)

 20 tafelków z rysunkami w ramce czerwonej

 20 tafelków z rysunkami w ramce zielonej

20 kart – 7 x 7 cm

 20 kart – A5 do ćw. określania rzeczownika

 planszy prezentującej stopniowanie przymiotnika

 planszy prezentującej odmianę przymiotnika przez liczby i rodzaje

 żetony,  instrukcja


sztuka

1

32

Memo ortografia - Co tu pasuje? (nasze środowisko)


Memo ortograficzne, to edukacyjna gra, rozwijająca pamięć oraz ucząca i utrwalająca ortografię. Zestaw zawiera:

 30 par kartoników (60 obrazków) zawierających rysunek i podpis z brakującą literką





sztuka

1

33

Memo ortografia - Co tu pasuje? (nasze otoczenie)


Memo ortograficzne, to edukacyjna gra, wspomagająca rozwój operacji myślowych oraz pamięci. Zestaw zawiera:

 4 duże obrazki przedstawiające nasze środowisko

 4 zestawy małych kartoników po 8 szt.


sztuka

1

34

Symultamiczne ćwiczenia ortograficzne


To pierwszy słowniczek ortograficzny wykorzystujący wzrokowe, prawopółkulowe mechanizmy zapamiętywania ortogramów. Zawiera rzeczowniki najczęściej czytane i zapisywane przez uczniów w wieku 6-10 lat.

 format: 20,5 x 14,5 cm,  76 str.



sztuka

1

35

Małymi kroczkami-ćwiczenia do zajęć wyrównawczych dla klas I-II


Zestaw 50 kart pracy przygotowanych dla dzieci z trudnościami edukacyjnymi. Zaprezentowane zadania mają na celu utrwalenie obrazu graficznego liter i cyfr oraz wspomaganie i umiejętności pisania i liczenia.

 format A4,  50 str.



sztuka

1

36

Domino obrazkowo-wyrazowe


Domino obrazkowo - wyrazowe uczy poprawnej wymowy, ćwiczy spostrzegawczość wzrokową, doskonali analizę i syntezę słuchową wyrazów. Gra domino ćwiczy także refleks w szybkim odnajdywaniu takich samych obrazków spośród wielu innych. Starsze dzieci mogą grać w domino wyrazowe przeznaczone do początkowej nauki czytania.

 transport

 dom


sztuka

2

37

Puzzle ortograficzne rz, ż


Gra przeznaczona dla uczniów poznających zasady polskiej ortografii. Zadaniem dziecka jest dopasować kartonik z RZ lub Ż do tabliczki z wyrazem. W ten sposób luka w wyrazie zostanie uzupełniona. Podczas układania dziecko od razu wie, czy wybrało poprawnie. Kartonik z błędną odpowiedzią nie pasuje, co pozwala automatyzować poprawną pisownię.
Zawartość:  30 tabliczek z wyrazami (wym. 3,5 x 11 cm)

30 kartoników RZ/Ż,  kostka RZ/Ż

 klepsydra,  instrukcja z 2 wariantami gry.


sztuka

2

38

Puzzle ortograficzne ó, u


Gra przeznaczona dla uczniów poznających zasady polskiej ortografii. Zadaniem dziecka jest dopasować kartonik z Ó lub U do tabliczki z wyrazem. W ten sposób luka w wyrazie zostanie uzupełniona. Podczas układania dziecko od razu wie, czy wybrało poprawnie. Kartonik z błędną odpowiedzią nie pasuje, co pozwala automatyzować poprawną pisownię.
Zawartość:  30 tabliczek z wyrazami (wym. 3,5 x 11 cm)

30 kartoników Ó/U,  kostka Ó/U

 klepsydra,  instrukcja z 2 wariantami gry.


sztuka

2

39

Samogłoski i spółgłoski maxi


Gra edukacyjna składająca się z dwóch wariantów. W pierwszym wariancie każdy z graczy stara się ułożyć z wylosowanych liter wyraz, który będzie zawierał tyle samogłosek, ile wskaże wcześniej rzut kostką. Wygra ten, kto będzie układał wyrazy najszybciej i najczęściej. W drugim wariancie gracze tworzą nowe wyrazy poprzez dokładanie wylosowanych liter do wyrazu utworzonego na stole. Gra jest bardzo emocjonująca, zmusza do myślenia, uczy poprawnej pisowni i wzbogaca słownictwo.

 36 samogłosek  70 spółgłosek

 3 karty wyrazów (wym. 14 x 16 cm)

 4 podstawki na tabliczki, 20 żetonów,

kostka liczb,  klepsydra,  worek,  instrukcja.





 










sztuka

2

40

Słówkomania


Słówkomania to gra w krzyżówkę, w której wyrazy splatają się w niezwykły sposób. Stwarza nieograniczone możliwości dla tych, którzy potrafią połączyć wiedzę, spostrzegawczość i wyobraźnię.
Poszczególnym literom przypisane są wartości liczbowe, a gracze zdobywają punkty za układanie wyrazów z wylosowanych liter.

 dwustronna plansza 32 x 32 cm

 90 tafelków z literami o śr. 2,5 cm
 4 parawany osłonki


sztuka

1

41

Kolory skojarzenia


Układanka składająca się z 70-ciu plakietek podzielonych na dwie grupy: jedna przedstawia obrazek – przedmiot, druga – abstrakcyjne skojarzenie kolorystyczne tego przedmiotu. Zadaniem graczy jest ich dopasowanie.

Zestaw gry zawiera:

 70 twardych plakietek o wym. 4,3 x 4,3cm podzielonych na dwie grupy różniące się kolorem spodu plakietki.


sztuka

2

42

Kolorowe szlaczki


Kolorowa plansza z obrazkami zawierającymi różnego rodzaju linie.

 19 kart A4,  5 teczek,  mazaki




sztuka

1

43

Super domino - alfabet


Duże, dwustronne elementy umożliwiające grę w domino lub zabawę z alfabetem. Elementy wykonane z grubego kartonu mogą być zawieszane na ścianie i służyć jako plansze demonstracyjne.

 33 el. o wym. 22 x 10 cm



sztuka

1

44

Memory



40 elementów tworzących pary. Do ćwiczeń pamięci i koncentracji.

 wym. el. 5 x 5 cm



sztuka

2

45

Pakiet talii. Rozwijamy mowę i myślenie. Zestaw I


Gra typu Memory i Piotruś. Zawiera 8 talii, które są posegregowane tematycznie. W każdej talii znajduje się 13 par obrazków i 1 para „Piotrusia”.

 w zestawie: zabawki, przybory szkolne, jedzenie, ciało, zawody, owoce, warzywa, osoby.



sztuka

1


Część zamówienia nr 2 - Publiczna Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza

w Sobolewie – pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć

dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności

matematycznych

L.p.

Przedmiot zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia


Jednostka miary


Ilość

1

Układanki Schubitrix

Dodawanie do 20.

Oryginalna układanka, w której obowiązują reguły podobne do gry w domino.

• 2 układanki po 24 karty każda

•łącznie 48 trójkątnych elementów o boku 6 cm wykonanych z trwałego kartonu

•pudełko z wkładką do sortowania


sztuka

1

2

Układanki Schubitrix

Odejmowanie do 20.

Oryginalna układanka, w której obowiązują reguły podobne do gry w domino.

• 2 układanki po 24 karty każda

•łącznie 48 trójkątnych elementów o boku 6 cm wykonanych z trwałego kartonu

•pudełko z wkładką do sortowania


sztuka

1

3

Układanki Schubitrix

Dodawanie do 100.

Oryginalna układanka, w której obowiązują reguły podobne do gry w domino.

• 2 układanki po 24 karty każda

•łącznie 48 trójkątnych elementów o boku 6 cm wykonanych z trwałego kartonu

•pudełko z wkładką do sortowania


sztuka

1

4

Układanki Schubitrix

Odejmowanie do 100.

Oryginalna układanka, w której obowiązują reguły podobne do gry w domino.

• 2 układanki po 24 karty każda

•łącznie 48 trójkątnych elementów o boku 6 cm wykonanych z trwałego kartonu

•pudełko z wkładką do sortowania


sztuka

1

5

Układanki Schubitrix

Mnożenie i dzielenie do 100. Oryginalna układanka, w której obowiązują reguły podobne do gry w domino.

• 2 układanki po 24 karty każda

•łącznie 48 trójkątnych elementów o boku 6 cm wykonanych z trwałego kartonu

•pudełko z wkładką do sortowania



sztuka

1

6

Tangram – 30 kompletów

30 kompletów po 7 elementów każdy

• 6 kolorów

z tworzywa

• pudełko

• wym. kwadratu 10 cm.


komplet

1

7

Tangram – karty zadaniowe

25 dwustronnych kart z tworzywa

•wym. 14 x 17 cm

• łącznie 50 zadań (podpowiedź w małym formacie na rewersie)

• pudełko



zestaw

1

8

Komplet przyborów na tablicę

Ekonomiczny komplet podstawowych przyborów tablicowych.

• 2 ekierki (30/60 i 45/45)

• linijka 100 cm

• cyrkiel na przyssawce (ramię 45 cm)

• kątomierz dwustronny z linijką


komplet

1

9

Polydron Frame – zestaw klasowy

Zestaw zawierający trzy najważniejsze figury do budowania sześcianów, prostopadłościanów i graniastosłupów o podstawie trójkąta i pięciokąta.

• 460 elementów w 8 kształtach

• zamykane pudełko


zestaw

1

10

Puzzle zegarowe

Dwie układanki o zróżnicowanym poziomie trudności.

W każdej należy przyporządkować tarczę zegarową do określenia słownego ze wskazanym wyświetlaczem cyfrowym (podwójny zapis przed południem i po południu).

• wym. 18,3 x 28,5 cm


sztuka

1

11

Kolorowe działania

Układanka matematyczna ilustrująca pojęcie liczby, a także dodawanie i odejmowanie.

• 216 drewnianych krążków w 6 kolorach

• białe tafelki z nadrukiem liczb od 1 do 10 oraz znaków arytmetycznych „plus”, „minus” i „równa się”

• drewniane pudełko



sztuka

1

12

Promienie słońca

Matematyczna gra planszowa wymagająca od dzieci złożonych operacji liczbowych w zakresie od 1 do 5.

• plansza „słońce”

• 16 promieni słońca

• 24 paski o różnej liczbie kropek (od 1 do 5)

• 2 kostki liczbowe 1-3

• wszystkie elementy z tworzywa

• drewniane pudełko, • instrukcja


sztuka

1

13

Gra w symbole

Oryginalna w formie układanka, w której obowiązują reguły podobne do gry w domino. Elementy układanki są trójkątne.

• 18 dwustronnych kart o boku 8,6 cm



sztuka

1

14

Zestaw konstrukcyjny

Zestaw manipulacyjny do zabaw konstrukcyjnych i do nauki geometrii.

• 80 kolorowych kulek o śr. 16 mm, każda kulka posiada 26 otworów

• 250 słomek o dł. 16-75 mm


zestaw

1

15

Zestaw jednolitrowy

Przezroczyste pojemniki o poj. 1 litra do zabaw badawczych i doświadczeń chemicznych. Ciekawy kształt, podziałki na ściankach pojemnika ułatwiają obserwację. Pomagają w zrozumieniu pojęcia objętości.

zestaw

1

16

Zestaw Euro

Zestaw monet i banknotów umożliwiający dzieciom poprzez zabawę poznanie wzoru waluty Euro, nabycie umiejętności odliczania określonych kwot oraz dokonywania podstawowych działań arytmetycznych.

• 65 banknotów, 100 monet




zestaw

1

17

Logiczne drzewo –magnetyczne plansze

Gra rozwijająca zmysł obserwacji oraz ćwiczy logiczne myślenie i dedukcję.

• 6 szt. magnetycznych plansz o wym. 32 x 25 cm

• 96 żetonów o wym. 4,8 x 4,8 cm

• instrukcja



sztuka

1

18

Dodawanie

3-elementowe puzzle, które zachęcają do przeliczania zbiorów przedmiotów lub wykonywania działań w zakresie 10.

• 12 puzzli o wym. 16,5 x 8 cm



sztuka

1

19

Mistrz Mnożenia

Gra dydaktyczna typu memory. Składa się z 70 sztywnych kartoników, z których połowa zawiera działania mnożenia, a połowa wyniki.

• wym. kart 4 x 4 cm.



sztuka

1

20

Domino i zegar

Układając domino dzieci wyszukują czas zapisany cyfrowo do każdej tarczy zegarowej. Oznaczenie godzin na czerwono, minut na niebiesko – ułatwia odczytywanie wskazówek zegara.

• 36 kostek domina, • wym. 6 x 11 cm, • gruba tektura




sztuka

1

21


Łamigłówka

Komplet 80 klocków o różnych kształtach, wielkościach i kolorach. Załączona książeczka pokazuje 64 wzory płaskie i 5 wzorów przestrzennych.

• 80 klocków z drewna grabowego, • klocek prostopadłościenny o wys. 8 cm i podstawie 2 cm

• książeczka z 69 wzorami (9 x 10 cm)

• drewniane pudełko (27 x 31 x 9 cm)




sztuka

1

22

Eurokasetka

Zestaw banknotów i monet Euro dostarczany z kasetką umożliwiającą sortowanie i przechowywanie – 7 przegródek na banknoty i 8 przegródek na monety. Kasetka zamykana przezroczystą nakładką.

• 130 banknotów (po 20 sztuk nominału 5, 10, 20, 50, 100, 200 i 10 sztuk nominału 500)

• 160 monet; • kasetka sorująca


zestaw

1

23

Złotówki edukacyjne - banknoty

40 papierowych banknotów złotowych

• największy 13,5 x 6,5 cm, • najmniejszy 11 x 5,5 cm

• drukowane jednostronnie


zestaw

1

24

Złotówki edukacyjne - monety

Estetyczne i realistyczne monety ułatwiające dzieciom przeprowadzenie obliczeń pieniężnych.

• wykonane z tworzywa



zestaw

1

25

Matematyka na wesoło EduRom


Gra matematyczna „Fabryka zabawek”.

Gry edukacyjne Matematyka to seria multimedialnych programów edukacyjnych, rozwijających umiejętności matematyczne dzieci w wieku szkol­nym. Dziecko, wcielając się w różne postacie i przeżywając pasjonujące przy­gody, rozwiązuje zadania matematyczne.



sztuka

1

26

Tangalo


Tangram, pobudza dzieci do logicznego myślenia, rozwija inteligencję wizualno - przestrzenną, wyobraźnię. Tangalo bawi i uczy, daje dzieciom wiele możliwości wspaniałej i kreatywnej zabawy. Zawartość:

  • 2 drewniane pudełka (jasne, brązowe) • 7 drewnianych elementów w każdym pudełku (jasne, brązowe) • 18 ma­łych obrazków (można je wykorzystać jako szablony)

12 dużych obrazków • 7 drewnianych figur • książeczka z propozycjami ułożenia tangramu (różny stopień trud­ności zadań).

sztuka

1

27

Mozaika wielokątów

Komplet figur geometrycznych dla całej klasy.

• 250 drewnianych, kolorowych klocków. Mogą być ukła­dane wg kart zadań

• wym. od 2,3 x 2,1 x 1 cm do 5 x 4,3 x 1 cm


zestaw

2

28

Karty wzorów do mozaiki wielokątów

Karty kolorowych wzorów skomponowanych z figur mozaiki wielokątów

• 16 kart, • wym. 22 x 28 cm, • instrukcja z pomysłami




komplet

2

29

Tangram podwójny z 250 kartami

Dwa drewniane tangramy i 250 kart z wzorami do układania. Na odwrocie karty zamieszczona jest podpowiedź układania.

• 14 drewnianych elementów (grub. 1cm)

• wym. ułożonego kwadratu 10,5 cm

• 250 kart z wzorami (7 x 7 cm)



sztuka

2

30

Komplet 5 klepsydr małych


Komplet klepsydr piaskowych małych odmierzających różne interwały czasowe: 30 sekund, 1 minuta, 3 minuty, 5 minut, 10 minut.

• 5 klepsydr o różnym interwale czasowym, każda o innym kolorze podstawy

• wym. 9 cm, śr. 2,5 cm


komplet

1

31

Oko rysia

Gra ćwiczy pamięć, spostrzegawczość i refleks. Na dużej planszy w kształcie koła znajduje się 300 różnych obrazków. Zadaniem uczestników gry jest m.in. odszukanie na dużej planszy, w jak najkrótszym czasie, identycznego obrazka z tym, który znajduje się na wylosowanym kartoniku. Kto dokona tego pierwszy, zdobywa kolorowy punkt. Wygrywa osoba, która zdobędzie najwięcej punktów; średnica planszy 64 cm, 300 kartoników o wymiarach 3×3 cm, 18 żetonów ,1-6 graczy.

sztuka

1


Część zamówienia nr 3 - Publiczna Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza

w Sobolewie - pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć

logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy

L.p.

Przedmiot zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia


Jednostka miary


Ilość

1

Wspomaganie rozwoju - Pakiet PROFESJONALNY (eduSensus)


Porządkuje oraz poszerza zdobyte w życiu dziecka doświadczenia w trakcie stymulacji polisensorycznej, zachęca do komunikacji, kształci, stymuluje rozwój, dając jednocześnie możliwość uczestnictwa w dobrej, mądrej zabawie. Program jest doskonałym materiałem edukacyjnym na etapie pierwszych kroków młodego odkrywcy w pracy z komputerem.

Program umożliwia:



  • przygotowanie dzieci do nauki czytania, pisania i liczenia,

  • pierwszą edukacyjną pracę z komputerem, dzięki zastosowaniu prostej, jednoznacznej grafiki,

  • skuteczne motywowanie dzieci dzięki animacjom i systemowi wzmocnień pozytywnych,

  • gwarancję poziomu trudności zadań.

EduSensus Wspomaganie rozwoju uznane zostało za wyrób medyczny. Spełnia wymagania Europejskiej Dyrektywy dla Wyrobów Medycznych 93/42/EEC i odpowiadającej jej polskiej normy PN-EN ISO 13485-2005.

sztuka

1


Część zamówienia nr 4 - Publiczna Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza

w Sobolewie – pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć

socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci

z zaburzeniami w komunikacji społecznej

L.p.

Przedmiot zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia


Jednostka miary


Ilość

1

Pomocnik nauczyciela


Zbiór przetestowanych i najciekawszych rozwiązań na to, jak prowadzić lekcję, motywować uczniów oraz organizować najskuteczniej czas pracy. Pomocnik ma stanowić inspirację do kreatywnej i twórczej pracy, a gotowe materiały w nim zawarte pozwolą oswoić i zorganizować szkolną przestrzeń.
• format: 21 x 29,5 cm, • 32 str.

sztuka

1

2

Tygodniowa tablica zadań


Elementami tygodniowej tablicy zadań są: symbole dni tygodnia, symbole zadań oraz krążki magnetyczne w kolorach dni tygodnia. Dziecko po wykonanej pracy za pomocą symbolu zaznacza na tablicy wykonanie zadania. Nauczyciel w każdym z dni tygodnia szybko jest w stanie sprawdzić, które dziecko wykonuje jaką pracę i ile mu jeszcze zostało do końca tygodnia. Tablica posiada również miejsce do przechowywania magnetycznych krążków.

• wym. 80 x 100 cm



sztuka

1

3

Kodeks dobrego zachowania w szkole


Pomoc wspomagająca wychowawców w pracy nad właściwymi zachowaniami dzieci w grupie rówieśniczej. Zawiera zestaw zasad „dobrego” zachowania się dziecka w szkole oraz propozycje konsekwencji ich nieprzestrzegania. Każda z zasad i konsekwencji wydrukowana została na oddzielnych tekturowych paskach zaopatrzonych w rzepy, dzięki którym można je łatwo przypinać do welurowej tablicy. Zasady i konsekwencje ich nieprzestrzegania przez dzieci (napisy wykonane drukowanymi literami) zobrazowane zostały prostymi rysunkami (wym. 15 x 15 cm), aby wzmocnić ich odbiór oraz dostosować się do dzieci nie potrafiących jeszcze czytać. Zawiera: 27 kartoników z rysunkami o wym. 15 x 15 cm, 
27 pasków z zasadami i konsekwencjami o wym. 8 x 45 cm,  3 czyste paski do wykorzystania przez nauczyciela

sztuka

1

4

Rodzina - zdjęcia


Zestaw kart ukazujących zdjęcia różnych chwil spędzonych z rodziną. Do ćwiczeń językowych oraz układania opowiadań. Zdjęcia przedstawiające różne rodziny. 
• 24 zdjęcia o wym. 21,5 x 14 cm

sztuka

1

5

Rodzina historyjki obrazkowe


Pomoc ukazuje cykl życia rodzinnego jako naturalnego procesu rozwojowego. Przedstawia etapy rozwoju rodziny - od chwili, gdy chłopak i dziewczyna poznają się, poprzez ich ślub, narodziny dzieci, aż do czasu odchodzenia dzieci z domu. Układanie i omawianie historyjki ma na celu uświadamianie dziecku, jak ważna jest rola rodziny, na jakim stadium rozwoju znajduje się jego własna rodzina. Ta sama historyjka przygotowana została w 5 wersjach, by dodatkowo kształtować wśród dzieci poczucie akceptacji wobec osób niepełnosprawnych lub różniących się nieco swoim wyglądem. Gra przydatna podczas zajęć indywidualnych i grupowych, zarówno dydaktycznych, jak i terapeutycznych.

• 55 kart o wym. 9,8 x 14,1 cm

sztuka

1

6

Dźwięki - rozpoznawanie emocji


Gra dźwiękowa na zasadzie bingo, która uczy rozpoznawania sposobu wyrażania emocji. Zadaniem dziecka jest dopasowanie słyszanego dźwięku emocji do twarzy wyrażającej odpowiedni stan ducha. Gra może być pretekstem do dalszych ćwiczeń i zadań związanych z nazywaniem i wyrażaniem emocji. CD oprócz nagrań zawiera przewodnik dla nauczyciela z propozycją ćwiczeń rozwijających umiejętność rozpoznawania emocji własnych i innych, która jest podstawą do prawidłowego rozwoju dziecka i poczucia własnej wartości. 
• CD z nagraniami 
• 24 karty o wym. 16 x 16 cm 
• 60 czerwonych żetonów 
przewodnik 
• do 12 graczy

sztuka

1

7

Ekspresje układanka


Gra, rozwijająca u dzieci umiejętność rozpoznawania i wyrażania emocji. Dodatkowo zabawa stymuluje rozwój spostrzegania wzrokowego, koordynacji wzrokowo-ruchowej, umiejętności planowania. Gra wykonana z drewnianych tabliczek, wyrażających konkretne emocje. Do zestawu dołączone zostały 3 drewniane kostki z rysunkami części twarzy (zgodne z obrazkami na tabliczkach) - zabawa polega na układaniu twarzy zgodnie ze wskazaniami kostki, dzięki czemu powstają zabawne kompozycje. Całość umieszczona w estetycznym, drewnianym opakowaniu. 
• 18 elem. (6 tabliczek przedstawiających włosy, 6 - oczy, 6 - usta), z których da się ułożyć 6 twarzy


sztuka

1

8

Trener pamięci


Gra polega na dobieraniu obrazków poszczególnych przedmiotów do zmysłów jakimi je odbieramy. Rozwija koncentrację, pamięć, logiczne myślenie, stymuluje mowę i wzbogaca słownictwo. Gra ma dwa poziomy trudności. Zawiera wytrzymałą ramkę z tworzywa sztucznego, w której umieszczane są karty. 
• 20 trwałych laminowanych kart z obrazkami 
• 16 elem. do zakrywania obrazków 
• 32 małe karty 
• instrukcja 
• 4-8 lat

sztuka

1

9

Poznajemy znaki drogowe


Gra-loteryjka wspierająca naukę znaków drogowych. Zadaniem graczy jest dopasowanie do znaków odpowiednich nazw. Pomoc służy również do ćwiczeń językowych polegających na opisywaniu znaków i ich znaczenia. Gra zawiera element samokontroli w postaci figur geometrycznych na odpowiednich elementach. 
• 6 plansz o wym. 17,5 x 11,7 cm 
• ruletka 
• 36 kartoników z narzędziami 
• dla 2-6 graczy 

sztuka

1

10

Teraz twoja kolej


Książka zawierająca opowiadania na temat przemocy w szkole. Wydawnictwo: Jedność, oprawa: twarda, ilość stron: 90

sztuka

1

11

Gdyby jajko mogło mówić


Książka o zwyczajach odpowiadająca na pytania: Dlaczego dzieci malują właśnie jajka? I skąd się wziął prima-aprilis? A lanie wosku w andrzejki? Dobrze wiedzieć dlaczego topimy w rzece Marzannę i jak dawniej wyglądało polewanie wodą w śmigus-dyngus. Będzie też wiele o wigilijnych zwyczajach, skąd się wzięły i co z nich przetrwało do dziś. Na przykład po co wkładamy wigilijne sianko pod obrus i skąd to dodatkowe nakrycie na stole. 

Autor: Piątkowska Renata, okładka: twarda
• format: 16,8 x 24 cm 
• 88 str.

sztuka

1

12

Proszę nie gaś światła


Książka zawiera propozycje praktycznych zabaw i ćwiczeń, które pomogą w poradzeniu sobie przez dziecko ze strachem i niepewnością

Autor:

Baum Heike

oprawa: broszurowa, ilość stron: 48

sztuka

1

13

Grupa bez przemocy


Książka zawierająca 162 zabawy i ćwiczenia uczące empatii i współpracy. Autor: Charles A. Smith. oprawa: miękka, ilość stron: 208.

sztuka

1

14

Naucz się dobrych manier


Książka, w której babcia Zosia pokazuje dzieciom, jak należy się grzecznie witać z innymi, tłumaczy, że nie wolno dłubać w nosie, mlaskać przy jedzeniu i udziela im wielu innych dobrych rad dotyczących dobrych manier. 
• format: 20,5 x 29,5 cm 
• 32 str.

sztuka

1

15

Tajemnica klubu dobre maniery


Książka dbająca o to, aby nauka dobrych manier nie była nudna. Autor : Dorota Skwark,

Oprawa : twarda, stron: 168,



format: 23,0 x 23,0

sztuka

1

16

Kot zdejmuje buty


Książka zawierająca relaksujące historie, zabawy na spostrzegawczość, podróże w krainę wyobraźni, medytacyjne tańce albo opowiadania ilustrowane gestami. Wychowawcy grup odnajdą w tej książce ćwiczenia, które sprawią dzieciom wiele radości, a jednocześnie pomogą im w szybszym osiągnięciu skupienia i koncentracji niezbędnych do prawidłowego rozwoju. Autor: Ingrid Biermann,
• format: 14,5 x 20,5 cm  • 96 str.

sztuka

1

17

Zabawy i ćwiczenia na cały rok

  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   13


©snauka.pl 2016
wyślij wiadomość