Zakres materiału z języka angielskiego w miesiącach marzec-kwiecień tematyka I cele, które zrealizowaliśmy: „Let’s dance and play!”



Pobieranie 8.62 Kb.
Data19.06.2016
Rozmiar8.62 Kb.
Zakres materiału

z języka angielskiego

w miesiącach marzec-kwiecień

TEMATYKA i CELE, które zrealizowaliśmy:

  • Let’s dance and play!” –nauka piosenki „If you’re happy”, nauka piosenki „The Hokey Pokey Shake”, utrwalenie piosenki “Head, shoulders, knees and toes”; doskonalenie umiejętności częstowanie przysmakami.

  • Let’s go out and play!” – Formułowanie zaproszenia do zabawy. Wydawanie prostych poleceń: Weź… (piłkę, latawiec, skakankę, rower). Wyrażanie chęci zrobienia czegoś: Chcę pobawić się piłką. Formułowanie pytania: A ty? Określanie pogody: Jest ładny dzień.

  • I cannot go outside today” – Wyrażanie stanu: Nie mogę… Określanie pogody: Pada deszcz.

  • I’m going out to play” – Informowanie rozmówcy o swoich planach: Wychodzę pobawić się. Poznanie nazw niektórych części garderoby. Formułowanie pytania: Gdzie jest…? Zwrot: Proszę bardzo.

  • Look at my pet!” – poznanie niektórych części ciała zwierząt. Wyrażanie stanu posiadania: Mam kota.

  • Let’s go to the zoo!” – Poznanie nazw niektórych zwierząt mieszkających w zoo. Formułowanie pytania o czyjeś samopoczucie i udzielanie odpowiedzi na nie. Historyjka „Let’s play outside”: utrwalenie słownictwa i struktur zdaniowych; odgrywanie scenek sytuacyjnych.

  • Fun time” – zabawa ruchowa „Spider and flies” (pajak i muchy), zabawa słuchowa ”Chinese whispers”(głuchy telefon), zabawa na spostrzegawczość „What’s missing?” (Czego brakuje), utrwalenie słownictwa:zabawki, zwierzeta, pogoda.

Przykładowe poznane struktury zdaniowe

Zakres słownictwa

Let’s go out and play! Take your ball. I want to play with my teddy bear! I want to fly my kite! I want to skip with my rope! I want to ride my bike/ swing on a swing/ climb a tree.

It is a nice day today!

I cannot go outside today. It is raining. I cannot skip with my rope. Little Teddy wants to play. Rain, rain go away!

I’m going out to play. Where is my hat? Here it is. I like the rain.

Look at my pet! I’ve got a cat. Have you got a pet? I love my cat very much. It has got two black ears. Play with me!

Let’s go to the zoo! How are you today? I’m fine, thank you!

Open the book. What colours can you see? What animals can you see?

Head, shoulders, knees, toes, eyes, ears, mouth, nose. Happy, angry, scared, sleepy.

The sun, the sky, a cloud, the grass, a swing, a tree, a ball, a kite, a rope, a bike.

To play, to swing, to take, to fly, to skip, to ride, to climb, to go out, to want.

Rain, raining, a house, to skip with my rope, to ride my bike, to fly my kite, to climb a tree, to swing on a swing, to play with my toy.

A coat, a hat, a scarf, an umbrella, wellingtons, a boat, short, fat.

A pet, a cat, a hamster, a head, eyes, legs, a nose, a tail, whiskers, little, short, (very) long.

Names of colours, numbers 1-6.

The zoo, a monkey, a lion, a parrot, a panda, a camel, a donkey.



Proszę o utrwalanie znajomości piosenek i rymowanek z płyty Mini Bingo.

Numery: 41, 43, 45, 47, 49, 51
: upload
upload -> Scenariusz zakończenia roku w grupie 4-latków Wiersz Powitanie
upload -> Ważne informacje dotyczące remontu mdk oraz zapisów na rok szkolny 2015/16
upload -> Grupa MŁodzież czerwiec 2015 Data Dzień Godzina
upload -> Sekcja akrobatyki sportowej
upload -> Lista dyscyplin sportowych obejmujących konkursy organizowane przez polskie związki sportowe, wojewódzkie interdyscyplinarne stowarzyszenia kultury fizycznej, Szkolny Związek Sportowy lub Ludowe Zespoły Sportowe
upload -> WŁAŚciwości fizykochemiczne tłuszczóW
upload -> Papiery: Tajemnica doktora Trawizza Autor: Filip Szczypuła System: Neuroshima Setting: Neuroshima, Papiery, Zlecenie. Gotowa mechanika: brak Modyfikacje zasad: brak Ilość graczy 2-4 Gotowe postacie: brak Ilość sesji: 1 Dodatki: brak Opis
upload -> Zaawansowany kurs języka sql andrzej Ptasznik Warszawska Wyższa Szkoła Informatyki




©snauka.pl 2019
wyślij wiadomość

    Strona główna
Komunikat prasowy
przedmiotu zamówienia
najkorzystniejszej oferty
Informacja prasowa
wyborze najkorzystniejszej
warunków zamówienia
istotnych warunków
sprawie powołania
Regulamin konkursu
udzielenie zamówienia
przetargu nieograniczonego
zamówienia publicznego
Nazwa przedmiotu
Specyfikacja istotnych
modułu kształcenia
Rozporządzenie komisji
studia stacjonarne
wyborze oferty
Zapytanie ofertowe
Szkolny zestaw
Ochrony rodowiska
ramach projektu
prasowy posiedzenie
trybie przetargu
obwodowych komisji
zagospodarowania przestrzennego
komisji wyborczych
komisji wyborczej
Program konferencji
Wymagania edukacyjne
Lista kandydatów
szkoły podstawowej
która odbyła
Województwa ląskiego
Decyzja komisji
przedmiotu modułu
poszczególne oceny
Sylabus przedmiotu
szkół podstawowych
semestr letni
Postanowienia ogólne
przedsi biorców
produktu leczniczego
Karta przedmiotu
Scenariusz lekcji
Lista uczestników
Program nauczania
Projekt współfinansowany
Informacje ogólne
biblioteka wojewódzka
semestr zimowy