Strona główna

Zakres materiału z języka angielskiego w miesiącach marzec-kwiecień tematyka I cele, które zrealizowaliśmy: „Let’s dance and play!”


Pobieranie 8.62 Kb.
Data19.06.2016
Rozmiar8.62 Kb.
Zakres materiału

z języka angielskiego

w miesiącach marzec-kwiecień

TEMATYKA i CELE, które zrealizowaliśmy:

  • Let’s dance and play!” –nauka piosenki „If you’re happy”, nauka piosenki „The Hokey Pokey Shake”, utrwalenie piosenki “Head, shoulders, knees and toes”; doskonalenie umiejętności częstowanie przysmakami.

  • Let’s go out and play!” – Formułowanie zaproszenia do zabawy. Wydawanie prostych poleceń: Weź… (piłkę, latawiec, skakankę, rower). Wyrażanie chęci zrobienia czegoś: Chcę pobawić się piłką. Formułowanie pytania: A ty? Określanie pogody: Jest ładny dzień.

  • I cannot go outside today” – Wyrażanie stanu: Nie mogę… Określanie pogody: Pada deszcz.

  • I’m going out to play” – Informowanie rozmówcy o swoich planach: Wychodzę pobawić się. Poznanie nazw niektórych części garderoby. Formułowanie pytania: Gdzie jest…? Zwrot: Proszę bardzo.

  • Look at my pet!” – poznanie niektórych części ciała zwierząt. Wyrażanie stanu posiadania: Mam kota.

  • Let’s go to the zoo!” – Poznanie nazw niektórych zwierząt mieszkających w zoo. Formułowanie pytania o czyjeś samopoczucie i udzielanie odpowiedzi na nie. Historyjka „Let’s play outside”: utrwalenie słownictwa i struktur zdaniowych; odgrywanie scenek sytuacyjnych.

  • Fun time” – zabawa ruchowa „Spider and flies” (pajak i muchy), zabawa słuchowa ”Chinese whispers”(głuchy telefon), zabawa na spostrzegawczość „What’s missing?” (Czego brakuje), utrwalenie słownictwa:zabawki, zwierzeta, pogoda.

Przykładowe poznane struktury zdaniowe

Zakres słownictwa

Let’s go out and play! Take your ball. I want to play with my teddy bear! I want to fly my kite! I want to skip with my rope! I want to ride my bike/ swing on a swing/ climb a tree.

It is a nice day today!

I cannot go outside today. It is raining. I cannot skip with my rope. Little Teddy wants to play. Rain, rain go away!

I’m going out to play. Where is my hat? Here it is. I like the rain.

Look at my pet! I’ve got a cat. Have you got a pet? I love my cat very much. It has got two black ears. Play with me!

Let’s go to the zoo! How are you today? I’m fine, thank you!

Open the book. What colours can you see? What animals can you see?

Head, shoulders, knees, toes, eyes, ears, mouth, nose. Happy, angry, scared, sleepy.

The sun, the sky, a cloud, the grass, a swing, a tree, a ball, a kite, a rope, a bike.

To play, to swing, to take, to fly, to skip, to ride, to climb, to go out, to want.

Rain, raining, a house, to skip with my rope, to ride my bike, to fly my kite, to climb a tree, to swing on a swing, to play with my toy.

A coat, a hat, a scarf, an umbrella, wellingtons, a boat, short, fat.

A pet, a cat, a hamster, a head, eyes, legs, a nose, a tail, whiskers, little, short, (very) long.

Names of colours, numbers 1-6.

The zoo, a monkey, a lion, a parrot, a panda, a camel, a donkey.



Proszę o utrwalanie znajomości piosenek i rymowanek z płyty Mini Bingo.

Numery: 41, 43, 45, 47, 49, 51


©snauka.pl 2016
wyślij wiadomość