Strona główna

Zapraszają Państwa na


Pobieranie 29.86 Kb.
Data19.06.2016
Rozmiar29.86 Kb.

Pavel Macura i Ośrodek Kultury w Hronowie

(Czeska Republika)

zapraszają Państwa na
13. przegląd dziecięcych i młodzieżowych zespołów tanecznych (niefolklorystycznych)

z międzynarodowym udziałem


Hronowskie Jabłuszko 2014




W dniach 31. 5. 2014

sala Josefa Čapka Hronov





Rodzaj konkursu: nieprofesjonalny, niezawodowy, międzynarodowy przegląd tańca klubów tanecznych, grup, kółek i innych ugrupowań dziecięcych z całej Republiki Czeskiej, Słowacji i polski, w różnych stylach tanecznych.


Organizator konkursu: Dom Dzieci i Młodzieży w Hronovie, we współpracy z Pavlem Macurą.


Termin: 31. maj 2014 rok ( sobota 31.5.2014 )

Miejsce: sala Josefa Čapka, Hronov, Czech republik.


Termin zgłoszeń: pisemnie lub e-mail’em do dnia 19. maja 2014 r.

Kategorie wiekowe:


    1. Mini: do 6 lat

    2. Dzieci: rednia wieku do lat 10

    3. Juniorzy: średnia wieku 10 - 15 lat

    4. Dorośli: średnia wieku ponad 15 lat (wg średniej wieku w każdej kategorii)



Style taneczne:

  1. Formacje taneczne, taniec towarzyski: (LAT - mix, STT – mix, walczyk).

  2. Disco dance: bez akcji, nowości taneczne, styl disco, funky, techno.

  3. Street dance: Hip-hop, break dance.

  4. Show: (układy taneczne i scenki muzyczne).

  5. Taniec wolny: (oprócz rytmów disco) np. country, polka, rock and roll, mambo, lambada.



Kategorie zespołów:

1) amatorskie grupy taneczne, tylko zespoły początkujące: (trenują 1 raz w tygodniu, nie uczestniczyli w konkursach, np. „Mam talent”, nie tańczą zarobkowo)
2) zaawansowane kluby, zespoły taneczne: (szkoły taneczne, studia taneczne, rejestrowane kluby taneczne, trenujące powyżej 2 razy w tygodniu, pracują zawodowo – tańcząc).

Kierownik konkursu: Pavel Macura, Alžběta Černá

Prowadzący: Markéta Lelková

Program konkursu:

7:00 otwarcie sal konkursowych

7:00 - 8:45 przedstawienie I.+II.kategorii wiekowe (mini+dzieci+formacje taneczne, taniec towarzyski )

10:00 - 12:00 przedstawienie III. Kategorii wiekowe – juniorzy

12:00 -14:00 przedstawienie II. Kategorii wiekowe – dorośli.

9:00 rozpoczęcie konkursu – formacje taneczne

14:00 - 14:30 pauza, przerwa na obiad

22:00 przewidywane zakończenie konkursu

Czas programu konkursu jest tylko orientacyjny!


Warunki uczestnictwa:

  1. Czas występu – maksymalnie 5 min. (oprócz Kat. A).

  2. Liczba występujących w danej kategorii – min. 3 osoby

  3. W I kategorii (MINI) nie będą rozróżniane style taneczne.

  4. Organizator ma prawo połączenia różnych kategorii, o ile zgłosi się mała liczba uczestników.

  5. Trenerzy grup odpowiadają za sprawne wykonanie występu zgłoszonych grup.

  6. Wstęp wolny z grupą mają – trener, choreograf i rodzice uczestników–na podstawie otrzymanych

identyfikatorów. Pozostali opłacają wstęp dla widzów i osób towarzyszących.

  1. W związku z negatywnymi doświadczeniami z lat poprzednich, odwołana została próba parkietu. Można

zapoznać się z parkietem w dniu konkursu, w godz. 7,30 do 8,45 (wszystkie grupy razem, bez towarzyszenia

muzyki).


  1. Taneczne style typu: mażoretki, aerobic, tańce orientalne nie mogą być prezentowane przez zgłoszone do

konkursu grupy.

  1. Z powodów organizacyjnych, uczestnik, po swojej prezentacji powinien ustąpić miejsca w szatni

oczekującemu na występ zespołowi. Prosi się o uporządkowanie szatni po sobie.

  1. Wielkość sali konkursowej jest ograniczona, w związku z tym ograniczona będzie liczba uczestników.

O uczestnictwie zdecyduje data zgłoszenia grupy. Aktualne informacje na stronie internetowej.

  1. Choreografie z finałów mistrzostw PL w disco-dance i show-dance nie będą oceniane w konkursie. Mogą

wystąpić poza klasyfikacją, pokazowo.

  1. Nie są wymagane dane osobowe poszczególnych uczestników grup.

  2. Jak ma przebiegać występ – przed wejściem na parkiet należy dokonać opłaty startowej, przekazać nagrania

CD lub MD (kasety MC nie spełniają warunków) realizatorowi dźwięku, osobno dla każdego występu, z

wyraźnie i prawidłowo oznaczoną nazwą klubu; zaraz po przyjeździe i rejestracji dokonać uzgodnień nt. dźwięku i realizacji światła.



  1. Druki zgłoszenia zostaną umieszczone na stronach internetowych www.jablicko.hu.cz. Tam

  2. można sprawdzić swoje dane zgłoszeniowe, nazwę występu i termin. Można też skontrolować, czy czas

poszczególnych zgłoszonych występów będzie prawidłowo określony, gdy uczestnicy występują w równych kategoriach. Prosimy o skontrolowanie we własnym zakresie, czy jest wszystko w porządku i przekazywanie ewentualnych poprawek i uwag na adres e-mail.

  1. Grupy taneczne, występujące po południu mogą się zgłosić do organizatora na 1 godzinę przed występem.

Dane techniczne sali: sala taneczna o wymiarach w prostokącie 8m x 12 m; linia prostokąta odznaczona od widowni, służy tylko tancerzom, ochroniona przed wejściem obserwatorów; krzesła są przede wszystkim dla widzów (nie wolno stawać na krzesłach); nie wolno też chodzić po parkiecie w trakcie konkursu.

Oświetlenie: Całość kolorowo oświetlona.

Odtwarzacze 1) nagrania muzyki w najwyższej kategorii, w audioformacie 192/320 kbps (nie w MP3)

2) dla każdej choreografii przekazać oddzielnie dwa nagrania

3) każde nagranie CD ma być w osobnym opakowaniu i bez uszkodzeń, zarysowań; można mieć też dodatkową kopię awaryjną,

4) oznaczenie CD – nazwa zespołu, nazwa choreografii, kategoria i styl taneczny.



Ocenianie: grupy taneczne oceniać będzie profesjonalne jury z CR i Polski, będą to licencjonowani choreografowie i tancerze. Ocena będzie profesjonalna, niezależna, ze znajomością tematu. Przedmiotem oceny będzie całościowe określenie umiejętności z choreografii, wyboru zespołu, prezentowanego stylu tańca, techniki, estetyki wykonania, kostiumy i użyte rekwizyty.
Nagrody: dyplomy i nagrody przyznane zostaną dla pierwszych trzech grup w każdej kategorii tanecznej.

Dojazd: każdy uczestnik opłaca we własnym zakresie.

Wyżywienie: możliwość zakupu kanapek i słodyczy w Sali konkursowej. Obiady w okolicznych restauracjach.

UWAGA: w całym budynku obowiązuje bezwzględny zakaz palenia. Organizator odpowiada tylko za rzeczy pozostawione w szatni. Tam uczestnicy otrzymają potwierdzenie pozostawionych rzeczy. Inne miejsca w budynku mogą służyć tylko za przebieralnie.

Cenne przedmioty, takie jak aparaty fotograficzne, telefony komórkowe uczestników konkursu należy pozostawić w domu.

Krzesła na sali konkursowej są przeznaczone dla widzów. Uczestnicy konkursu proszeni są o zajmowanie miejsc na widowni przed pierwszym rzędem, siedząc na podłodze lub stojąc z boku sali.


Wpisowe: 80 Kč na osobu za każdy występ.

W przypadku dwukrotnego uczestnictwa opłata wynosi 160 Kč.




Wstęp dla widzów: 50 Kč, również dla osób towarzyszących.


Zgłoszenie: najpóźniej do 19. maja 2014 r. na adres e-mail: hronovskejablicko@seznam.cz

wypełnione w EXCELL.



Baza noclegowa:Polecamy bazę noclegową w mieście uzdrowiskowym Kudowa Zdrój (http://www.kudowa.pl ),

które leży 10 km od Hronova.

Zgłoszenie: najpóźniej do 19. maja 2014 r. na adres e-mail: hronovskejablicko@seznam.cz

wypełnione w EXCELL.


Informacje o konkursie : Pavel Macura – tel. (+420) 724 220 202

Alzbieta Cerna – tel. (+420) 605 905 420


http://www.jablicko.eu/

https://www.facebook.com/hronovske.jablicko

Gdzie nas znaleźć:



Sál Josefa Čapka, náměstí Československé armády 500, Hronov, Královehradecký kraj, Czech republik.

https://www.google.cz/maps?t=m&ll=50.4802267,16.1838884&z=17&q=Kulturn%C3%AD+a+informa%C4%8Dn%C3%AD+st%C5%99edisko+Hronov&cid=0x1c96fca0f80321bd&output=classic&dg=ntvo









©snauka.pl 2016
wyślij wiadomość