Strona główna

„ proes -kompleksowe działania na rzecz wzmocnienia ekonomii społecznej


Pobieranie 11.56 Kb.
Data20.06.2016
Rozmiar11.56 Kb.

proES –kompleksowe działania na rzecz wzmocnienia ekonomii społecznej“

Priorytet VII PO KL Działanie 7.2. Poddziałanie 7.2.2





EKONOMIA SPOŁECZNA jest modna ! EKONOMIA SPOŁECZNA jest fajna !

EKONOMIA SPOŁECZNA to idealne rozwiązanie dla Ciebie i Twojej organizacji!

Chcesz dowiedzieć się więcej ???

Zachęcamy Państwa do wzięcia udziału w projekcie pn.

proES- kompleksowe działania na rzecz wzmocnienia ekonomii społecznej”



realizowanego w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej

Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Poddziałanie 7.2.2. Wsparcie ekonomii społecznej


Zapisz się już dziś na bezpłatne szkolenie, które odbędzie się 28 października 2010r.

Public relations – jak skutecznie kreować wizerunek podmiotów ekonomii społecznej”


PROGRAM SZKOLENIA:


  1. Public relations, czyli kreowanie wizerunku organizacji i osób.

  2. Sztuka komunikowania podstawą efektywnego funkcjonowania instytucji :

- komunikacja interpersonalna

- optymalne narzędzia w komunikowaniu

- komunikowanie wewnątrz organizacji


  1. Analiza otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego organizacji jako grup docelowego działania.

  2. Sposoby promowania wizerunku instytucji (m.in. sponsoring, targi branżowe)

  3. Wykorzystanie reklamy w promocji.



INFORMACJE OGÓLNE:

Szkolenie odbędzie się w budynku na ul. Ozimskiej 48 w Opolu (Euro Silesia), w godz. 9-15:00, sala nr 25.


Październikowe szkolenie poprowadzi Grzegorz Rippel – Trener. Absolwent Wydziału Nauk Społecznych na Uniwersytecie Opolskim. Obecnie w trakcie pisania doktoratu na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Doświadczenie trenerskie uzyskał podczas uczestnictwa w roli trenera i eksperta w programach PHARE 2001 I PHARE 2002. Prowadził szkolenia i konsultacje z zakresu: komunikacji, HR, biznes planów, marketingu oraz public relations. Dodatkowo prowadził szkolenia biznesowe z zakresu: obsługi klienta, pozyskiwania i obsługi telefonicznej klienta, zarządzania zespołem sprzedaży, negocjacji i konfliktów.
KAŻDY UCZESTNIK OTRZYMA:

materiały do zajęć opracowane przez trenera, pełne wyżywienie ( przerwa kawowa i lunch ) oraz zaświadczenie o ukończeniu kursu.



Rekrutacja trwa do 27 października 2010r.

UWAGA!!! O zakwalifikowaniu na szkolenie poinformuje telefonicznie organizator !

Wystarczy, że wypełniony formularz prześlą Państwo na adres mailowy: mkwiatkowska@opole.frdl.pl lub faxem: (77) 453-68-25

Człowiek – najlepsza inwestycja
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego


©snauka.pl 2016
wyślij wiadomość