Informacja prasowa 21. 02. 2010 poznań meblami stoi



Pobieranie 13.48 Kb.
Data19.06.2016
Rozmiar13.48 Kb.
Informacja prasowa 21.02.2010
POZNAŃ MEBLAMI STOI
Targi MEBLE POLSKA 2010 zakończone sukcesem

W dniach 16-19 lutego 2010 w Poznaniu odbyła się 29. edycja największych w Polsce targów dla branży meblarskiej, pod nową nazwą MEBLE POLSKA. W pięciu pawilonach o łącznej powierzchni 15.500 m2, swoją ofertę zaprezentowało 120 wystawców z 12 krajów. Ekspozycję odwiedziło łącznie 5.500 kupców meblowych z Polski i całej Europy.

„Nareszcie formuła targów, która nam odpowiada”, tak komentują targi MEBLE POLSKA wystawcy oraz kupcy meblowi, którzy wzięli udział w wydarzeniu. Tegoroczna edycja targów, która po raz pierwszy odbyła się w nowym terminie na początku roku w nowej formule kontraktacji, zyskała akceptację branży. Swoje najnowsze kolekcje i rozwiązania technologiczne zaprezentowała największa w Polsce grupa producentów mebli. Po wielu latach nieobecności w Poznaniu zaprezentowały się firmy: Black Red White, Bydgoskie Fabryki Mebli oraz Fabryki Mebli Forte. Na targach obecni byli liderzy z branży, m.in. Bogatti, Fabryka Mebli Wójcik, Fameg, Gawin, Jadik, Jafra, Klose, Matkowski Meble, Mebin, MSP DĄB, Rameta, Taranko, Tombea, Wintech i wiele innych.


Nowa strefa kontraktów

Tegoroczne targi meblowe przeznaczone były wyłącznie dla branży i zgodnie z nową koncepcją, stały się areną biznesowych rozmów i nawiązywania kontaktów producentów mebli z odbiorcami biznesowymi (tylko kupcami meblowymi). Po raz pierwszy kolekcje wystawców zaprezentowane zostały w nowoczesnym kompleksie pięciu pawilonów 7, 7A, 8, 8A oraz 9 połączonych pasażem. Atrakcyjna oferta polskich producentów mebli, stanowiąca przekrój polskiego meblarstwa, przyciągnęła kupców meblowych z całej Europy. Dodatkowym atutem targów były liczne udogodnienia dla zwiedzających targi profesjonalistów, m.in bezpłatny wstęp i wjazd na targi, możliwość zaparkowania pojazdu na terenach targowych, całodzienny catering, bezpłatne zaproszenia dla kontrahentów. Efektywne zaplanowanie czasu spędzonego na targach oraz stworzenie profesjonalnego grafika rozmów umożliwił program umawiania spotkań zamieszczony na stronie internetowej targów.

Co na ten temat branża?

Uczestnicy targów wyrazili niezwykle pozytywne opinie dotyczące nowej formuły. Stoiska wystawców licznie odwiedzali kupcy meblowi z Polski i Europy, zapełniając kalendarze zamówieniami. Dzięki przeniesieniu terminu targów na początek roku wystawcy uzyskali możliwość wcześniejszej promocji nowych wzorów i kolekcji w salonach kupców meblowych, którzy będą mieli więcej czasu na przetestowanie nowości przy zamówieniach na drugą połowę roku. Nowe produkty szybciej też trafią do salonów sprzedaży. Firmy licznie zgłosiły swoje najnowsze kolekcje, które można było oglądać na stoiskach targowych oznaczonych znakiem „NOWOŚĆ”. MEBLE POLSKA to krok w stronę promocji polskich mebli jako zintegrowanej oferty w innych krajach Europy, co również podkreślali przedstawiciele branży.Permalink



Program wydarzeń – w stronę “Visual Merchandising”

Targom MEBLE POLSKA, jak co roku, towarzyszył program bezpłatnych specjalistycznych konferencji i seminariów. Międzynarodowe Targi Poznańskie, we współpracy z Ogólnopolską Izbą Gospodarczą Producentów Mebli, zorganizowały warsztaty, podczas których dr Marek Borowiński, specjalista od wzornictwa, psychologii koloru oraz Visual merchandisingu udzielał porad dla kadry handlowej pracującej bezpośrednio z klientem indywidualnym w salonie meblowym. Ciekawie wypadło seminarium: „TREND DESIGN 2010 najnowsze trendy w aranżacji wnętrz" oraz „Jak urządzić salon meblowy, aby więcej sprzedawał".


Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli przygotowała na swoim stoisku wiele ciekawych wydarzeń, takich jak: rozmowy i panele dyskusyjne z przedstawicielami z branży, dyskusje dotyczące realizacji programu promocji znaku „Polskie Meble - Potwierdzona Jakość” oraz tematyki informacyjno-edukacyjnej „Wszystko o meblach od producenta do klienta”. Na stoisku OIGPM odbyła się również prezentacja multimedialna „Wszystko o meblach od producenta do klienta”, która okazała się interesująca zarówno dla wystawców jak i zwiedzających targi pracowników firm meblarskich, firm produkujących materiały i akcesoria meblowe, hurtowni, a także pracowników sklepów meblowych. W trzeci dzień targów odbył się briefing prasowy dotyczący realizacji nowej koncepcji targów MEBLE POLSKA, w którym udział wzięli: Józef Szyszka, dyrektor targów MEBLE POLSKA, Andrzej Rybacki prezes Grupy Polskich Kupców Meblowych, Marek Adamowicz, dyrektor biura Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Producentów Mebli oraz przedstawiciele firm KLOSE, TOMBEA, MEBIN. Integracyjnym elementem podczas targów był obfitujący w wiele atrakcji, karnawałowy wieczór branżowy sprzyjający podtrzymaniu biznesowych kontaktów w mniej formalnej atmosferze.

Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich

Złoty Medal MTP to najbardziej prestiżowa i pożądana nagroda na poznańskich targach, która może poszczycić się tradycją i renomą, a także dużym uznaniem wystawców krajowych i zagranicznych. Producenci, których produkty zdobyły Złote Medale MTP twierdzą, że sprzedaż tych produktów wzrasta w granicach 10-30%. Tegoroczne Złote Medale MTP targów MEBLE POLSKA 2010 zdobyły następujące produkty:



1.      System stołów „Opti Plus"- innowacja i funkcjonalność w wykorzystaniu przestrzeni jadalni

Kolekcja Mebli Klose Sp. z o.o., Nowe



2.      Jadalnia LAZURYT

MEBIN Stolarstwo Import-Export A. Binkowski, Stobiecko Szlacheckie



3.      Sypialnia VENTI

WÓJCIK Fabryka Mebli Sp. z o.o., Elbląg



4.      Kanapa KANTATA,

Meblarska Spółdzielnia Pracy DĄB, Gdynia



5.      Kolekcja AMBRE

Przedsiębiorstwo Produkcji Mebli JAFRA Bieniek Franciszek, Karnice



6.      Narożnik CASANOVA

POLDEM Sp. z o.o., Łódź



7.      Kolekcja modułowa GENESIS

Fabryka Mebli Tapicerowanych TOMBEA, Łowęcin

Kolejna edycja targów MEBLE POLSKA: 15-18.02.2011

Więcej na: www.meble.mtp.pl










©snauka.pl 2019
wyślij wiadomość

    Strona główna
Komunikat prasowy
przedmiotu zamówienia
najkorzystniejszej oferty
Informacja prasowa
wyborze najkorzystniejszej
warunków zamówienia
istotnych warunków
sprawie powołania
Regulamin konkursu
udzielenie zamówienia
przetargu nieograniczonego
zamówienia publicznego
Nazwa przedmiotu
Specyfikacja istotnych
modułu kształcenia
Rozporządzenie komisji
studia stacjonarne
wyborze oferty
Zapytanie ofertowe
Szkolny zestaw
Ochrony rodowiska
ramach projektu
prasowy posiedzenie
trybie przetargu
obwodowych komisji
zagospodarowania przestrzennego
komisji wyborczych
komisji wyborczej
Program konferencji
Wymagania edukacyjne
Lista kandydatów
szkoły podstawowej
która odbyła
Województwa ląskiego
Decyzja komisji
przedmiotu modułu
poszczególne oceny
Sylabus przedmiotu
szkół podstawowych
semestr letni
Postanowienia ogólne
przedsi biorców
produktu leczniczego
Karta przedmiotu
Scenariusz lekcji
Lista uczestników
Program nauczania
Projekt współfinansowany
Informacje ogólne
biblioteka wojewódzka
semestr zimowy