Krok 1: Bardzo proszę o wypełnienie tabeli



Pobieranie 42.32 Kb.
Data19.06.2016
Rozmiar42.32 Kb.
FORMULARZ zakupu zaproszeń ślubnych z kolekcji Amfion.
Dziękujemy za zaufanie i wybór naszych zaproszeń. Poniżej znajdą Państwo procedurę wyboru i zakupu „krok po kroku”.

Krok 1: Bardzo proszę o wypełnienie tabeli.



PAŃSTWA LOGIN ALLEGRO

W przypadku zakupów poza Allegro uprzejmie prosimy o podanie imienia i nazwiska do kontaktu. Prosimy aby w temacie wiadomości każdorazowo umieszczać Login/Nazwisko w tytule korespondencji z nami.






IMIĘ I NAZWISKO

ORAZ DOKŁADNY ADRES DO WYSYŁKI


TELEFON KONTAKTOWY




METODA DOSTAWY

(propozycje na aukcji)






LICZBA ZAPROSZEŃ




PERSONALIZACJA GOŚCI

WEWNĄTRZ ZAPROSZENIA

Jeśli Państwo zaznaczyli „TAK” należy w osobnym wysyłanym przez nas pliku wkopiować listę gości. Jeśli wpiszą Państwo słowo nie – zamiast listy gości pozostawimy wykropkowane miejsce.





NUMER ZAPROSZENIA

(podany na aukcji np. Amfion-7) lub wybrać własne poniżej






NUMER PAPIERU

(np. P4)


Jeżeli chcą Państwo wybrać kilka kolorów można je opcjonalnie zmieniać skokowo co 20 sztuk. Przykładowo zamawiając 75 sztuk można zamówić 20 w kolorze srebrnym i 55 w kolorze złotym. Proszę podać informację przykładowo w formacie: nr P3 x 20,

nr P5 x 55





KOPERTY wliczone są w cenę zaproszenia




NUMER CZCIONKI

(np. C20)






Wzór nadruku na zewnątrz zaproszenia

(np. „Zaproszenie” , „ Ania i Adam” itp...)












UWAGI / PYTANIA





Krok 2 : Specyfikacja zamówionych zaproszeń.

.... wiersz znajduję się w górnej części zaproszenia - po otwarciu,

widoczny na zdjęciu na aukcji...





...tekst...






potwierdzenie przybycia lub inna krótka informacja





Treść zaproszeń może być dowolna.

Możecie Państwo przesłać nam swój tekst lub skorzystać z naszych zbiorów, wysyłanych w osobnym załączniku.


BARDZO WAŻNE

Po wybraniu tekstu i wierszyka prosimy wstawcie w niego swoje dane.

 LISTA GOŚCI:

Ze względu na błędnie przysyłane listy gości uprzejmie prosimy aby:

1) wszystkie imiona i nazwiska gości były pisane z dużych liter, wszelkie przedrostki (babcię, ciocię itd.) oraz  łączenia (i, oraz, z itd)  mają być pisane wersalikami (małymi literami) chyba, że klient życzy sobie  inaczej należy to oczywiście zaznaczyć 

    np. ciocię Annę Kowalską z dziećmi

2) prosimy zachować POLSKIE znaki - litery (ą, ę, ł itd.)


NIE POPRAWIAMY LISTY GOŚCI więc jeśli zostanie ona błędnie dosłana tak też zostanie użyta. 

NIE PONOSIMY odpowiedzialności za BŁĘDY i FORMĘ dosłania listy.


Krok 3 : Wysyłamy do Państwa projekt zaproszenia, najczęściej w pliku.jpg
Projekt przygotowywujemy na zasadzie KOPIUJ – WKLEJ z formularza (nie poprawiamy błędów), dlatego prosimy o dokładne go wypełnienie.
Na tym etapie mogą Państwo bezpłatnie wprowadzić zmiany (czcionki, tekstu itp) , po akceptacji projektu (e-mail) – przystępujemy do druku i wysłki.
Wysyłka odbywa się od 3-7 dni pracujących liczona od momentu akceptacji projektu. W wyjątkowych sytuacjach prosimy o wiadomość.

EWENTUALNE PYTANIA PROSZĘ KIEROWAĆ NA:

e-maila: bejo_design@o2.pl

gg: 8876436

tel. 791-308-026

pracujemy od 10:00 do 18 :00


Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych podanych przez bejo_design jako Administratora Danych Osobowych, dla celów promocyjno-marketingowych związanych z działalnością prowadzoną przez bejo_design ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku z późniejszymi zmianami oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. 
Zapoznałem się oraz akceptuję warunki korzystania z serwisu. 
Potwierdzam złożenie zamówienia.


Wysłanie do nas niniejszego formularza jest jednocześnie akceptacją regulaminu i formularza. Ceny i ustalenia obowiązujące to te podane na aukcji allegro.



Opcja EXPRES
dopłata do całego zamówienia 10zł

czas realizacji to od 1-2 dni liczony od momentu akceptacji projektu –

- przy zamówieniu do 100szt
w tytule wiadomości mailowej proszę dopisywać EXPRES




Ze względu na dużą liczbę pytań. Poniżej przedstawiamy przebieg zamówienia (instrukcja)
Część projektowa:


  1. ZAKUP przez Państwa produktu w serwisie Allegro lub na naszej stronie.




  1. FORMULARZ - Wysyłka na adres bejo_design@o2.pl wypełnionego formularza (wyłącznie na jego podstawie dokonujemy realizacji zamówienia).




  1. CZAS przygotowania projektu:

  • W ciągu 1-3 pełnych dni roboczych wykonujemy projekt , który następnie wysyłamy do Państwa e-mailem do akceptacji, na maila z którego został wysłany formularz. Pracujemy od 10-18 i w tych godzinach odpowiadamy na maile i telefony.

  • Może się zdażyć, że projekt zostanie przesłany poza normalnymi godzinami pracy – czasem dla dobra klientów staramy się zostać po godzinach, abyście Państwo mogli jak najszybciej dostać zamówienie .




  1. AKCEPTACJA:
    Na tym etapie należy dokładnie sprawdzić projekt i go zaakceptować. Ewentualne zmiany mogą być przeprowadzone tylko do momentu wysłania do nas akceptacji. Dlatego prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na wszelkie błędy ortograficzne, stylistyczne, wielkość czcionki (czy nie za mała, czy nie za duża, czy odpowiednio czytelna) itp.

Projektowanie odbywa się poprzez funkcję kopiowania – nie sprawdzamy błędów, nie piszemy tekstów zaproszeń, nie odmieniamy nazwisk gości.

Na życzenie klienta wysłamy nasze zestawy tekstów do zaproszeń, z którego możecie Państwo skorzystać. Jednak proszę go samodzielnie edytować w taki sposób abyśmy nie musieli ingerować w jego treść merytoryczną. Czyli np. proszę nie pisać, że tekst do zaproszeń numer 23 i sentencja 15 lecz uprzejmie prosimy, aby Państwo skomponowali samodzielnie swój tekst (dodali wszelkie informacje tj. imiona pary młodej miejsce i datę ślubu itp.), sentencję oraz skopiowali do formularza lub pliku tekstowego zamówienia.

AKCEPTACJI można dokonać wyłącznie drogą mailową na adres bejo_design@o2.pl


Prosimy w korespondencji z nami - w tytule wiadomości do nas – wpisywać zawsze swój Nick z allegro, tak abyśmy mogli Państwa łatwiej i szybciej zidentyfikować przy odbieraniu poczty. Tylko jeśli zakup nastąpił poza allegro proszę o podanie zamiast Nicka (LOGINU Z ALLEGRO) - Imienia i Nazwiska:



Część produkcyjna

PRODUKCJA - Po akceptacji przystępujemy do produkcji – trwa ona od 3 do 7 pełnych dni roboczych. Średnio jest to 5-6 dni roboczych.


PŁATNOŚCI: W tytule przelewu proszę wpisywać login z allegro .
Dane do przelewu:
bejo_design

Beata Hadka

Zawoja 991

34-222 Zawoja
BANK PEKAO SA
Nr konta: 58 1240 4878 1111 0010 4025 1591

WYSYŁKA POCZTĄ POLSKĄ.


Koszt dostawy podany na stronie z aukcją w zależności od zamówionej ilości i rodzaju produktów obejmuje:
- pudełko kartonowe, kopertę itp.,

- usztywnienie w celu nie pogięcia się zamówienia,

- taśmę klejącą

- dodatkowy podatek które jako firma musimy zapłacić, a który nie widnieje na "znaczku" pocztowym.

oraz obsługę wysyłki:

- pakowacza,

- osoby która sprawdza przelew i wystawia rachunek

- osoby odpowiedzialnej za zaadresowanie i dostarczenie przesyłki na pocztę, a następnie wysyłanie.







Mamy nadzieję, że nasza oferta w 100% spełni Państwa oczekiwania.
Pozdrawiamy zespół : bejo_design 




©snauka.pl 2019
wyślij wiadomość

    Strona główna
Komunikat prasowy
przedmiotu zamówienia
najkorzystniejszej oferty
Informacja prasowa
wyborze najkorzystniejszej
warunków zamówienia
istotnych warunków
sprawie powołania
Regulamin konkursu
udzielenie zamówienia
przetargu nieograniczonego
zamówienia publicznego
Nazwa przedmiotu
Specyfikacja istotnych
modułu kształcenia
Rozporządzenie komisji
studia stacjonarne
wyborze oferty
Zapytanie ofertowe
Szkolny zestaw
Ochrony rodowiska
ramach projektu
prasowy posiedzenie
trybie przetargu
obwodowych komisji
zagospodarowania przestrzennego
komisji wyborczych
komisji wyborczej
Program konferencji
Wymagania edukacyjne
Lista kandydatów
szkoły podstawowej
która odbyła
Województwa ląskiego
Decyzja komisji
przedmiotu modułu
poszczególne oceny
Sylabus przedmiotu
szkół podstawowych
semestr letni
Postanowienia ogólne
przedsi biorców
produktu leczniczego
Karta przedmiotu
Scenariusz lekcji
Lista uczestników
Program nauczania
Projekt współfinansowany
Informacje ogólne
biblioteka wojewódzka
semestr zimowy