Strona główna

Nauczanie początkowe


Pobieranie 118.59 Kb.
Data20.06.2016
Rozmiar118.59 Kb.


2. Absolwenci kierunku "Nauczanie początkowe" studia zaoczne po SN 1997 Gorzów Wielkopolski.


Lp.

Autor

Tytuł pracy

Promotor

Sygnatura



Borkowska Aneta

Metody wychowawcze a atmosfera życia rodzinnego.

Andrzej Sowiński

15/15147



Białas Małgorzata

Wychowanie małego dziecka w poglądach Ellen Key i Marii Montessori oraz ich aktualność.

Danuta Koźmian

15/15148



Bogusz Danuta

Atmosfera wychowawcza rodziny, a rozwój intelektualny dziecka w młodszym wieku szkolnym.

Andrzej Sowiński

15/15149



Brzeska Alicja

Wpływ gier dydaktycznych problemowych na efekty nauczania ze środowiska społeczno-przyrodniczego uczniów klasy trzeciej.

Nadzieja Cybulska

15/15150



Buchla Barbara

Metody rozwijania umiejętności dostrzegania i rozwiązywania problemów wśród uczniów klasy II szkoły podstawowej.

Janina Świrko-Pilipczuk

15/15151



Chmiel Magdalena

Indywidualizacja pracy lekcyjno-domowej z języka polskiego w klasie II.

Franciszek Bereźnicki

15/15152



Cieślak Elżbieta

Indywidualizacja pracy domowej z matematyki w klasie trzeciej.

Franciszek Bereźnicki

15/15153



Czapiewska Teresa

Dojrzałość dzieci do uczenia się matematyki a ich osiągnięcia z tego przedmiotu w pierwszym roku nauki.

Elżbieta Jaroni

15/15154



Dowgiert Małgorzata

Wpływ indywidualizacji pracy domowej na osiągnięcia szkolne uczniów z języka polskiego w klasie II szkoły podstawowej.

Franciszek Bereźnicki

15/15155



Frus-Domańska Elżbieta

Kształtowanie umiejętności rozwiązywania zadań tekstowych oraz pozytywnego stosunku emocjonalnego uczniów klas początkowych do matematyki

Elżbieta Jaroni

15/15156



Gabrukiewicz Małgorzata

Inscenizacja jako metoda rozwijania aktywności twórczej i umiejętności językowych uczniów klasy drugiej.

Janina Świrko-Pilipczuk

15/15157



Głąb Sylwia

Działalność dydaktyczna, wychowawcza i opiekuńcza SP nr 10 im. T. Kościuszki w Gorzowie Wlkp. w latach 1957-1996.

Danuta Koźmian

15/15158



Gołębiowska Beata

Działalność dydaktyczna, wychowawcza i opiekuńcza SP w Boleminie w województwie gorzowskim w latach 1946-1996.

Danuta Koźmian

15/15159



Gomułka Joanna

Atmosfera życia rodzinnego a rozwój moralny dziecka.

Andrzej Sowiński

15/15160



Hanyżkiewicz Mirosława

Metody rozwijania umiejętności dostrzegania i rozwiązywania problemów wśród uczniów klasy trzeciej szkoły podstawowej.

Janina Świrko-Pilipczuk

15/15161



Hegele Barbara

Wpływ gier dydaktycznych problemowych na osiągnięcia szkolne uczniów ze środowiska społeczno-przyrodniczego w klasie drugiej.

Nadzieja Cybulska

15/15162



Iwan Izabela

Wpływ zadań tekstowych typu problemowego na osiągnięcia szkolne uczniów z matematyki w klasie drugiej szkoły podstawowej.

Franciszek Bereźnicki

15/15163



Jokiel Małgorzata

Atmosfera wychowawcza rodziny a wyniki w nauce w młodszym wieku szkolnym.

Andrzej Sowiński

15/15164



Kaaz Dorota

Działalność opiekuńczo - wychowawcza Przedszkola nr 1 w Skwierzynie woj. gorzowskie w latach 1945-1996.

Danuta Koźmian

15/15165



Kaczmarek Danuta

Wpływ metod aktywizujących na przygotowanie dzieci 6-letnich do nauki szkolnej z języka polskiego.

Franciszek Bereźnicki

15/15166



Kaczor Agnieszka

Uczęszczanie dzieci do placówek wychowania przedszkolnego jako czynnik różnicujący ich osiągnięcia z matematyki w klasie pierwszej szkoły podstawowej.

Elżbieta Jaroni

15/15167



Kalicińska Teresa

Wpływ gier dydaktycznych problemowych na wyniki nauczania uczniów ze środowiska społeczno-przyrodniczego w klasie trzeciej.

Nadzieja Cybulska

15/15168



Karbownik Anna

Wpływ gier dydaktycznych problemowych na efekty dydaktyczne uczniów ze środowiska społeczno-przyrodniczego w klasie pierwszej.

Nadzieja Cybulska

15/15169



Kawalec Grażyna

Kształtowanie umiejętności rozwiązywania zadań tekstowych u uczniów klas początkowych.

Elżbieta Jaroni

15/15171



Kaźmierczak Magdalena

Wpływ gier problemowych na osiągnięcia szkolne uczniów ze środowiska społeczno-przyrodniczego w klasie drugiej.

Nadzieja Cybulska

15/15171



Kłos Jolanta

Indywidualizacja pracy domowej z matematyki w klasie II.

Franciszek Bereźnicki

15/15172



Konieczna Maria

Wpływ gier dydaktycznych problemowych na efekty nauczania uczniów ze środowiska społeczno-przyrodniczego w klasie pierwszej.

Nadzieja Cybulska

15/15174



Korpowska Anna

Działalność dydaktyczna, wychowawcza i opiekuńcza SP w Granowie w latach 1945-1996

Danuta Koźmian

15/15175



Krajnik Anna

Inscenizacja jako metoda rozwoju myślenia twórczego i umiejętności językowych.

Janina Świrko-Pilipczuk

15/15176



Kreczyńska Anna

Wpływ gier dydaktycznych problemowych na wyniki nauczania uczniów ze środowiska społeczno-przyrodniczego w klasie pierwszej.

Nadzieja Cybulska

15/15177



Kuźniewska Urszula

Wpływ gier dydaktycznych problemowych na wyniki nauczania uczniów ze środowiska społeczno-przyrodniczego w klasie drugiej.

Nadzieja Cybulska

15/15178



Kwiatkowska Beata

Wpływ gier dydaktyczno problemowych na efekty nauczania uczniów ze środowiska społeczno-przyrodniczego w klasie drugiej.

Nadzieja Cybulska

15/15179



Lewandowska Iwona

Wpływ rozwiązywania zadań tekstowych typu problemowego na osiągnięcia szkolne uczniów z matematyki w klasie trzeciej.

Franciszek Bereźnicki

15/15180



Ligas Małgorzata

Wpływ gier dydaktycznych problemowych na efekty nauczania uczniów ze środowiska społeczno-przyrodniczego w klasie drugiej.

Nadzieja Cybulska

15/15181



Lisiecka Renata

Atmosfera życia i wychowania w różnych typach rodzin.

Andrzej Sowiński

15/15182



Łastowska Renata

Rola ojca a atmosfera wychowawcza rodziny.

Anrzej Sowiński

15/15183



Maciaszczyk Krystyna

Wpływ gier problemowych na wyniki nauczania uczniów ze środowiska społeczno-przyrodniczego w klasie II.

Nadzieja Cybulska

15/15184



Misiuna Beata

Działalność dydaktyczna, wychowawcza i opiekuńcza SP nr 5 im. Bohaterów 12 Kołobrzeskiego Pułku Piechoty w Gorzowie Wielkopolskim w latach 1947-1996.

Danuta Koźmian

15/15185



Mucha Dorota

Atmosfera wychowawcza w rodzinie a rozwój zainteresowań czytelniczych dzieci w młodszym wieku szkolnym.

Andrzej Sowiński

15/15186



Narczewska Bożena

Wybrane czynniki indywidualne różnicujące poziom osiągnięć matematycznych uczniów klas początkowych (np. uczniów klas III).

Elżbieta Jaroni

15/15187



Nawrocka Iwona

Dojrzałość dzieci do uczenia się matematyki a ich osiągnięcia z tego przedmiotu w pierwszym roku nauki.

Elżbieta Jaroni

15/15188



Neumann Małgorzata

Kształtowanie umiejętności rozwiązywania zadań tekstowych u uczniów klas początkowych.

Elżbieta Jaroni

15/15189



Ociepa Sabina

Wpływ metod aktywizujących na przygotowanie dzieci sześcioletnich do nauki szkolnej w zakresie pojęć matematycznych.

Franciszek Bereźnicki

15/15190



Odwrot Urszula

Pedagogika państwa w interpretacji polskich pedagogów Drugiej Rzeczpospolitej.

Danuta Koźmian

15/15191



Pasierbowicz Ewa

Sposoby rozwiązywania konfliktów a atmosfera życia rodzinnego.

Andrzej Sowiński

15/15192



Pawlak Sylwia

Wybrane czynniki indywidualne różnicujące poziom osiągnięć matematycznych uczniów klas początkowych (np. uczniów klasy III).

Elżbieta Jaroni

15/15193



Piasecka Aneta

Działalność dydaktyczna, wychowawcza i opiekuńcza SP 2 im. Szarych Szeregów w Gorzowie Wlkp. w latach 1945-1996.

Danuta Koźmian

15/15194



Piwowarczyk Maria

Inscenizacja jako metoda rozwijania zdolności twórczego myślenia uczniów klasy trzeciej szkoły podstawowej.

Janina Świrko – Pilipczuk

15/15195



Polak Angelika

Dojrzałość dzieci do uczenia się matematyki a ich osiągnięcia z tego przedmiotu w pierwszym roku nauki.

Elżbieta Jaroni

15/15196



Przybylska Beata

Indywidualizacja pracy lekcyjno-domowej z języka polskiego w klasie trzeciej.

Franciszek Bereźnicki

15/15197



Rafalska Danuta

Wpływ atmosfery życia rodzinnego na stosunki interpersonalne w klasie.

Andrzej Sowiński

15/15198



Ratajczak Anna

Rola reprezentacji graficznych w kształtowaniu umiejętności rozwiązywania zadań tekstowych w klasie I.

Elżbieta Jaroni

15/15199



Rodak Beata

Działalność dydaktyczna, wychowawcza i opiekuńcza SP nr 1 w Witnicy w latach 1945-1996.

Danuta Koźmian

15/15200



Rosołek Teodozja

Wpływ rozwiązywania zadań tekstowych typu problemowego na osiągnięcia szkolne uczniów z matematyki w klasie pierwszej.

Franciszek Bereźnicki

15/15201



Sarba Marzena

Kształtowanie umiejętności rozwiązywania zadań tekstowych u uczniów klas początkowych (na przykładzie klasy I).

Elżbieta Jaroni

15/15202



Sauermann Renata

Indywidualizacja pracy domowej z języka polskiego w klasie trzeciej.

Franciszek Bereźnicki

15/15203



Senger Marzena

Inscenizacja jako metoda rozwijania aktywności twórczej i umiejętności językowych uczniów klasy II szkoły podstawowej.

Janina Świrko-Pilipczuk

15/15204



Sienkiewicz Barbara

Wpływ postaw rodzicielskich na atmosferę wychowawczą rodziny.

Andrzej Sowiński

15/15205



Sinior Alicja

Inscenizacja jako metoda rozwijania myślenia twórczego i umiejętności językowych uczniów klasy trzeciej szkoły podstawowej.

Janina Świrko-Pilipczuk

15/15206



Stachura-Skwarek Iabela

Metody rozwijania umiejętności dostrzegania i rozwiązywania problemów wśród uczniów klasy III szkoły podstawowej.

Janina Świrko-Pilipczuk

15/15207



Szczęsna Jadwiga

Uczęszczanie dzieci do placówek wychowania przedszkolnego jako czynnik różnicujący osiągnięcia z matematyki w klasie pierwszej szkoły podstawowej.

Elżbieta Jarini

15/15208



Umer Izabela

Metody rozwijania umiejętności dostrzegania i rozwiązywania problemów wśród uczniów klasy IV szkoły podstawowej.

Janina Świrko-Pilipczuk

15/15209



Wasilewska Anna

Wpływ gier dydaktyczno problemowych na efekty nauczania uczniów ze środowiska społeczno-przyrodniczego w klasie drugiej.

Nadzieja Cybulska

15/15210



Wąsik Danuta

Indywidualizacja pracy domowej z języka polskiego w klasie pierwszej.

Franciszek Bereźnicki

15/15211



Wiącek Barbara

Sposoby rozwijania umiejętności dostrzegania i rozwiązywania problemów wśród uczniów klasy trzeciej szkoły podstawowej.

Janina Świrko-Pilipczuk

15/15212



Wilk Beata

Wychowanie przedszkolne i jego propagowanie na łamach czasopisma "Wychowanie w Przedszkolu" w latach 1973-1996.

Danuta Koźmian

15/15213



Wojciechowska Barbara

Metody rozwijania umiejętności dostrzegania i rozwiązywania problemów wśród uczniów klasy IV szkoły podstawowej.

Janina Świrko-Pilipczuk

15/15214



Wojciechowska Marzanna

Rola matki a atmosfera wychowawcza rodziny.

Andrzej Sowiński

15/15215



Wolanin Małgorzata

Inscenizacja jako metoda rozwoju myślenia twórczego i umiejętności językowych.

Janina Świrko-Pilipczuk

15/15216



Zaborowska Edyta

Wpływ interpretacji zadań tekstowych na poziom osiągnięć szkolnych z matematyki (na przykładzie klasy I).

Elżbieta Jaroni

15/15217



Zimna Małgorzata

Działalność dydaktyczna, wychowawcza i opiekuńcza SP nr 13 im. Arkadego Fiedlera w Gorzowie Wlkp. w latach 1982-1996.

Danuta Koźmian

15/15218



Ziniak Stanisława

Atmosfera rodzinna a przystosowanie społeczne dziecka w młodszym wieku szkolnym..

Andrzej Sowiński

15/15219



Zwichel Władysława

Wpływ gier dydaktycznych problemowych na osiągnięcia szkolne uczniów ze środowiska społeczno – przyrodniczego w klasie I.

Nadzieja Cybulska

15/15220



Zwolska Teresa

Rozwiązywanie problemów przez dzieci w wychowaniu umysłowym 6-latków.

Franciszek Bereźnicki

15/15221




©snauka.pl 2016
wyślij wiadomość