Strona główna

Rola marketingu w działalności produkcyjno-handlowej agencji reklamowej „Centrum Reklamy angel-gifts”


Pobieranie 15.7 Kb.
Data20.06.2016
Rozmiar15.7 Kb.
Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie

Przemysław Curyłło

(album nr 1873/2006)

Rola marketingu w działalności produkcyjno-handlowej agencji reklamowej

Centrum Reklamy ANGEL-gifts”.


Praca licencjacka

napisana pod kierunkiem

dr Agnieszki Wiśniewskiej

Warszawa 2010

Rozdział I. Marketing w działalności gospodarczej na rynku B2B

1.1. Istota orientacji marketingowej na rynku B2B................................................................3

1.1.1. Pojęcie marketingu........................................................................................................3

1.1.2. Narzędzia marketingu – mix.........................................................................................4

1.1.3. Marketing na rynku B2B..............................................................................................5

1.2. Formułowanie strategii marketingowej............................................................................8

1.2.1. Pojęcie strategii marketingowej.....................................................................................8

1.2.2. Etapy formułowania strategii marketingowej...............................................................9

1.2.3. Strategiczne opcje rozwoju rynku...............................................................................11

1.3. Rola narzędzi marketingowych w strategii rynkowej przedsiębiorstwa na rynku B2B......................................................................................................................................13

1.3.1. Produkt w strategii rynkowej na rynku B2B..............................................................13

1.3.2. Funkcje dystrybucji na rynku B2B.............................................................................14

1.3.3. Funkcje ceny na rynku B2B........................................................................................16

1.3.4. Funkcje promocji w strategii rynkowej na rynku B2B...............................................18

1.4. Specyfika narzędzi promocyji na rynku B2B................................................................19

1.4.1. Znaczenie sprzedaży osobistej5 na rynku B2B...........................................................19

1.4.2. Targi tematyczne jako instrument promocji na rynku B2B........................................20

1.4.3. Decyzje dotyczące wyboru mediów na rynku B2B.....................................................22
Rozdział II. Narzędzia marketingu mix w działalności agencji reklamowej „Centrum Reklamy Angel S.C.”

2.1.Informacje podstawowe o przedsiębiorstwie „Centrum Reklamy Angel S.C.”..............23

2.1.1. Powstanie firmy.........................................................................................................23

2.1.2. Struktura własności....................................................................................................23

2.1.3. Struktura kapitałowa.......................................................................................................24

2.1.4. Struktura władz...............................................................................................................24

2.1.5. Charakter działalności.................................................................................................25

2.1.6. Misja, wizja i założenia strategiczne firmy26

2.2. Charakter działalności produkcyjno-handlowej firmy „Centrum Reklamy Angel S.C.”..27

2.2.1. Gadżety i upominki reklamowe jako forma działalności handlowej firmy..................27

2.2.2. „Smycze”- czyli tasiemki z logo firm jako najpopularniejsze gadżety reklamowe przedsiębiorstwa .......................................................................................................................32

2.2.3. Najważniejsi dostawcy firmy i strategia ich doboru.......................................................33

2.2.4. Korzyści związane z produktem i usługą dla potencjalnych klientów.........................34

2.3. Otoczenie konkurencyjne firmy „Centrum Reklamy Angel S.C.”....................................35

2.4. Instrumenty marketingu mix wykorzystywane przez „Centrum Reklamy Angel S.C.”....37

2.4.1. Strategie cenowe i dystrybucji........................................................................................37

2.4.2. Produkt i jego promocja.............................................................................................38


    1. Rola Internetu w komunikacji firmy „Centrum Reklamy Angel S.C.” z rynkiem...........39

    2. Analiza strategii marketingowych konkurentów............................................................45

    3. Ocena i wnioski dotyczące działalności firmy „Centrum Reklamy Angel S.C.”.............47

Rozdział III. Propozycja zmian w działalności marketingowej firmy „Centrum Reklamy Angel S.C.”

3.1. Założenia projektu..............................................................................................................49

3.2. Możliwość rozszerzenia asortymentu produktów i usług firmy.....................................50

3.2.1. Poszerzenie linii gadżetów dostępnych w ofercie........................................................51

3.2.2. Nowe oferty dla nowych klientów - zwiększenie aktywności w zakresie usług..........52

3.3. Zwiększenie roli Internetu w strategii promocji................................................................52

3.3.1. Propozycje nowych reklam internetowych..................................................................53

3.3.1.1 Reklama AdWords Google.......................................................................................53

3.3.1.2. Aukcje Allegro i ogłoszenia Oferia..........................................................................54

3.3.1.3 Facebook i MySpace................................................................................................55

3.3.2. Nowa strona internetowa firmy.................................................................................56

3.3.3. Kosztorys proponowanych rozwiązań........................................................................61

3.3.4. Proponowany harmonogram wdrożeń.......................................................................62



Zakończenie..............................................................................................................................62


©snauka.pl 2016
wyślij wiadomość